"KORKU"
Hala Serhata baktığım da bir şey dememişti. Görmemiştir değilmi bizi? Allahım ben anlatacaktım ona görmemişti değil mi?
"Yanıma gel Umay'm" dedi Umayımı bastırarak. Yanına gittiğim de bacaklarım beni zorla taşıyormuş gibi hiss ettim.
"Kimdi o ?" Dedi sakin sesle. Bu kadar sakin olması beni tedirgin ediyordu.
"Bilmiyorum" sesim öyle titrek çıkmıştı ki. Kolumdan tutarak kendi tarafına çektiğinde başım göğüsüne değidi.
"Ne konuştunuz peki?" Şu an sesi çok sakindi.Fırtına öncesi sakinlik gibi...
Görüşe çağırmıştı beni, ya duyduysa ne yapacaktım.
"Bu-bunları verdi" kelimeleri dilimde zorla bir araya getirmiştim.
Saçlarımı sakin bir şekilde okşuyordu. Başımı göğüslerinden alarak gözlerine baktım. Siyah olan gözleri daha da karatmıştı sanki.
Bir şey demeden kenara çekildi ve balkona çıkarak sigara yaktı. Poşetleri kenara koyarak yukarı çıktım. Gördüyse bu kadar sakin kalmazdı değil mi?Ah Yusuf! Ne dertler açıyorsun başıma.
Ellerimle oynayarak odada volta atıyordum. Neden öyle sakindi? Bi garipti.
Gelsin anlatacağım her şeyi söyleyeceğim ne var ne yoksa. Ama hala gelmemişti. Aşağı inerek etrafa baktım. Az önce sigara içiyordu nerdeki?
Çalışma odasına girdiğim de Serhat L koltuğa oturmuş,gömleğinin düğmelerini tam açmıştı. Karşında ise içki vardağı vardı. Işığı yaktığım da Sigarasını üfleyürek bana baktı."Serhat...bir şey"
"Buraya gel" dedi. Hala olduğum yerdeyken "HADİ!" diyerek sesini yükselttiğin de yerimden sıçrayarak yanına gittim.
Yavaş adımlarla yanına yaklaştığm da başını kaldırıp bana baktı.
Bacağını dövmeli eliyle iki kez otur dercesine vurdu. Kaşlarımı çatarak bacağına oturduğum da bana bakıyordu.
Ama ben böyle şeylerde fazla utanıyordum!
Kemikli parmaklarını saçlarımda gezdirdi. Bense hala ona bakıyordum."Serhat..."
"Şşşh" konuşmam gerek ama!
Yutkunduğun da adem elması haraket etmişti.
"Sen benimsin biliyorsun değil mi?" Sarhoştu galiba,karşında ki içki şişesine baktım.
"Sarhoşmusun?" Gözlerini kapatarak yeniden derince yutkundu. Her yutkunuşunda gözüm adem elmasına kayıyordu.
"Ben sarhoş olmam,..."diyerek gözlerini açtı ve devam etti." Soruma cevap ver"Soru? Onun olduğumu biliyormuyum?
"Senin soy ismini taşıyorum Serhat" yani onumdum,evliydik biz.
"Umay.." dedi ismim ağzına o kadar yakışmıştı ki,bir tek onun ağzına bu kadar yakışırdı zaten.
"Cevap ver.."
"Biliyorum" dedim.
"Benim kadınım olduğunu biliyorsun hm?" Başımı salladığımda yeniden konuştu.
"O' zaman sakın benim olduğunu unutma. Sakın,tek yanlış dahi yapma" yanlış,ben hiç bir zaman onu yapmamıştım ki?"Serhat bir şey konuşmak istiyordum"
"Sonra" diyerek sigara dumanını bana üfledi. Sinirle ayağa kalkarak önünde dikildim.
"Yapma şunu! Bir şey söyleyeceğim diyorum ciddiye bile almıyorsun" sanki beni sinir etmek hoşuna gitmiş gibi umursamazca bana baktı.
Bir şey demeden odadan çıktım. Bu gün zaten konuşamazdım çünkü sarhoştu,tüm konağı ayağa kaldırırdı.
Üzerinde silah taşıyor gider vurudu Yusufu belkide.Ama neymiş bizim beyimiz sarhoş olmazmış!
Yatağa geçerek uyumaya çalıştım. Ne kadar içti ya bu gelde uyu değil mi?!
Kapı açılma sesi geldiğinde kırılacak derecede kapandı. Çıkan sesten yatakta hızla doğruldum.
"Ne yapıyorsun be!?"
"Uyuyormuydun ya" dedi umursamaz sesle. Yok bu gerçekten serhoş.
"Kapıyı kırdın kapıyı!, fazla uzunsun bak kırıldı mı" kapı kadardı zaten."Hangimiz fazla uzun?"
Ne dediğini anlamadığım için ona baktım.
"Hangimiz diyorum benmi yoks-" söylediği şeyi daha yeni fatk etmiştim.
"Sus! Terbiyesiz mi oldun sen sarhoş olunca?" Yanıma oturarak bana baktı. O kadar içki kokuyordu ama kendi kokusu hala üzerindeydi.
İkimiz anlamsız bakışlarla bir birimize bakıyorduk. Neyi var bunun?
"Ne?" Dedim. Bana yaklaştığın da arkamı yatağın başına dayadım.
Dudaklarıma bakarak konuştu.
"Bebek, bebek istiyorum"Ne istiyor? Bebek mi? Hep sarhoş olduğunda böyle saçmalarmı bu?
"Sarhoşsun gerçekten" diyerek başımı çevireceğim sırada çenemi tutarak çevrilmeğime izin vermedi.
"Sarhoş olmam ben! Ciddiyim hem" dudaklarımda hiss ettiğim dolgunlukla gözlerimi kapattım.
Elini yanağıma koyarak beni öpmeye başladı. Bu iş uzayacaktı o yüzden dudaklarımızı ayırdım.
"Ağırsın Serhat" şu an üstümdeydi neredeyse,ağrlığını üstüme vermemişti ama başka yalan yoktu."Bir kaç gün önce öyle demiyordun ama?"
Bir kaç gün önce?
"Ne?"
"Seviştiğimiz gün" kaşlarım havanandığın da onu hafif ittirdim.
"Uyuyacağım Serhat hadi" yorganın altına girerek kızarmış yüzümü sakladım. Serhatta duşa girdiğin de gözlerimi kapattım.♤
_Kahvereitha _ rahat uyu aşko sksmsmsnsnhghkkklhttt
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darmaduman (Töre)
Fanfiction'Törenin ateşinde yanan genç kız, duygularını kayb etmiş bir adam. törenin ateşinde savrulan hayatlar...' Argo,şiddet,küfür, uygunsuz davranışlar içerir bilerek okuyunuz♤ [DÜZENLENECEKTİR]