14

57.6K 1.6K 216
                                    

"YALANCI"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"YALANCI"

Kıyafetin göğüs kısmını elimle tutmaya çalışıyordum. Ama yinede göğüslerim açık yerlerden çıkıyordu. Birinin yanında bu denli açık olmak fazlasıyla utanmama neden olmuştu.

Karşımda ki adam bedenimi incelerken bende onu inceledim. Altında pantolonu vardı ama üstü çıplaktı. Bakışlarını bedenimden çekerek yüzümde gezdirdi.
Hemen gözlerimi yere indirerek yerlere bakdtım.

"Geç yatağa"

Kısık ama sert sesiyle konuşduğun da yatağa oturdum. Karşım da durarak derin nefes aldı. Yanıma oturarak bana baktı.
"Korkduğunu biliyorum, bana karşı çıkma gerisini ben hall edeceğim"

Başımı sallayarak yatağa uzandım. Korkudan karnıma sancılar giriyordu. Ama bana iyi davranması,kötü davranmaması çok hoşuma gitmişti.
Kalbim binevi rahatlamıştı.
Gözlerimi sıkıca kapattım. Bedenimin üstünde oluşan hafif ağırlıkla daha sıkı kapattım gözlerimi.

O'mükemmel kokusu doldu burnuma.
Elini bileğime sardığında bir an durduğunu hiss ettim. Gözlerimi açarak bakdığımda elime bakıyordu. Koca dövmeli elinin içinde kayb olmuştu bileğim. Çatılmış kaşlarıyla karşılaşdığım da yeniden kapattım gözlerimi.

Geceliğimin ipli kolları yavaş bir şekilde aşağı indi. Dudaklarını boynuma yaklaşdırdığın da kendimi sıktım. Önce dursa da boynumu yavaş bir şekilde öpmeye başladı.

Kalbim hızlanırken elinin içinde haps olan bileğimi geri çekmek istedim ama izin vermemişti.
Boynumu öperek dudaklarıma yaklaşdığında, durdu dudaklarımız bir birine değiyordu ama öpmüyordu.

Sıcak dudakları titrek dudaklarımla birleşdiğin de, alt dudağımı emmeğe başladı. Bense dudaklarımı aralamamıştım.
"Arala dudaklarını" sonunda gözlerimi açtım ve dudaklarımı bir birinden araladım. O illa ki birileriyle yatmıştı ama ben kimseyle öpüşmemiştim.
O yüzden acemi ve korkaktım.

"Gözlerini de kapatma"

Başımı olumlu anlamda salladım. Yeniden dudaklarımı öpmeye başldı. Ne zaman çıkardığını bilmediğim geceliği bir tarafa fırlattı.
Ellerimle göğüslerimi tutmaya çalıştım, sütyen giymemiştim.
Ellerimi bir birinden ayırarak göğüslerimi dışarıda bıraktı.

Çok büyük değillerdi,ama dolgunlardı.
Göğüslerimi emmeğe başladığında ağzımdan bir inilti çıkrı. Şaşkınca gözlerimi araladığım da elimle ağzımı kapattım. Göğüslerimi emerken ellerini ağzımı kapattığım ellerime getirdi ve ağzımı kapatmamı engelledi.

Nerden anladı ki ağzımı kapattığı mı?

Bacak aram da yer aldığına erkekliğini hiss ettim. Boynumu emerek dudaklarıma geldi. Fazla sertti hiçte isteksize benzemiyordu oysa!

Sulandığımı hiss ettim, normal bir şeydi ama ben fazlasıyla utanmıştım.
"Kasma" kulağıma o kadar yavaş fısıldamışdı ki bir an duymamıştım.
Yavaş şekilde içime girdiğinde kendimi geri çektim.
Yeniden denediğinde yine geri çektim.
Korkuyordum.

Kollarımdan tutarak beni yatağa habs etti." Rahat dur!"

"Acı-acıtıyor" dilimin ucunda kayb olan sözleri zorla bir araya getirmiştim.
"Ne bekliyordun?!"
Kollarını sıkarak girmesini bekledim. Önce yarsını girdiğinde birden hepsini girdi. "Ahh-" bağırdığımda dudakları dudaklarımı kapattı.

"Tüm konağa sevişdiğimizi bildirmek mi istiyorsun?" Sevişmek mi? Ben haz falan almıyordum. Şu an, korku ve utanç duygusu dışında bir şey yaşamıyordum.
İçimde ki yavaş gel gitleri hızlandığın da onunda nefesi hızlanmıştı.
Haz mı alıyordu?

Dudaklarımızı ayırarak boynuma yöneldi,koklayarak emiyordu.
İçimde çok fazla hızlanırken acıdan gözümden yaş akmıştı.
"Lütfen yavaş o-ol" son kes vurduğun da bedenime yayılan hissle sırtını ve kollarını sıktığım ellerim yanıma düştü. Sanki tüm bedenim soğumuştu.

Elimi dahi haraket ettirememiştim.
Nefesimi düzene sokarek bedenimdeki o hiss kayb olmuştu.
Hala içimdeyken iki kezde gel git yaparak içimden çıktı.
Yorganı üzerime çekeceğim sırada bir el tuttu, ve bedenimi hafif kaldırarak arkamı yastığa dayadı.

Ellerini ince belime geçirerek dudaklarımızı birleştirdi.
"Benle evlenmek isteyen kadın? Bana karşılık vermeyecek mi?"
Bunu hep yüzememi vuracaktı? Hem ben nasıl yapıldığını bilmiyordum.
Hafif dikelmemle içimdeki sıcak sıvının akdığını hiss ettim.
"Ben bilmiyorum"

Söylediğim şeyle kaşlarını çattı ve başını hafif yana yatırdı.
"Neyi?"
"Bunu işte nasıl yapacağımı bilmiyorum. Kızma lütfen ben gerçekden bilmiyorum"  her şeye kızıyordu ya.

Dudakları hafif kıvrıldığın da başımı aşağı saldım.
"Ben ne yapıyorsam aynısını yap" başımı salladım. O ne yapıyorsa onu yap Umay. Yüzünü yüzeme yaklaşdırdığın da refleks olarak hafif geri gittim.
Ama o yine yaklaşdırdığın da dudaklarımız birleşti.

Az önce onun yapdığını yapdım. Alt dudağını dudaklarımın arasında ezdim.
Belimi daha sıkı tutarak kendine çekti. Daha sert yaparken ellerimi göğüslerine koydum. Güzel histi ama az sonra yaşanacaklar yüzünden tüm hissim ölmüştü.
Dudaklarımız ayrıldığında bana baktı.

"Şey ben yoruldum,uyuyalım?"

"Uyuyalım" umarım çarşafı falan değişmek istemez.
İstemeyecekti galiba yorgun gözüküyordu. Yatakta küçülerek gözlerimi kapattım.

Yarın iyi şeyler olmayacaktı. Çünkü ben bakire değildim.
Umarım beni yalancı adlandırmazlar.

İlk kez smut yazıyorum. Utanç verici 🫠

Darmaduman (Töre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin