44

40.8K 1.1K 103
                                    

"UNUTMAK"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"UNUTMAK"

Gözlerim kapandığın da sırtımı yatağa yasladım. Dudaklarımı dudaklarının arasında eziyordu. Elimi göğüsüne koyarak hafiften ittirdim. Dudaklarımız ayrıldığında dudaklarım üşümüştü sanki.
"Ne yapıyorsun?" Yanaklarımın yandığını hiss ediyordum. Sanki rüyadaydım bu şeyi yaşamamış gibiydik.
"Bir kez, hiç bir şeyi düşünmden gecemizi yaşayalım" hiç bir şeyi düşünmeden..yaşadıklarımı akıttığım göz yaşlarımı dahi mi unutayım?

Bir şey demedim. unutmak istiyordum bende tüm yaşadıklarımı. Artık geçmişten hiç bir anı,hiç bir kırıntı kalsın istemiyordum.
Yavşca dudaklarımı öptüğün de yeniden kapandı gözlerim. Ellerini belime yerleşdirdiğinde beni yatağa yatırdı. Üzerimdeki gecelik sıyrılarak kalçalarımı açıkta bırakmıştı.
Çok yavaş haraket ediyordu dudaklarımın sanki tadını hiss etmek istiyordu.

Dudaklarımı rahat bırakarak boynuma yönleldiğin de bedenime yayılan hisle yorganı sıktım. Serhatsa yavaş yavaş boynumda iz bırakıyordu.
Ellerini belime yerleştirerek koca elleriyle ince belimi okşamaya başladı. Karnımda yaranan gıdıklanmayla ayaklarımı bir birine sıktım.
Serhat geceliğimin iplerini aşağı indirdi.
Südyenimden taşan göğüslerimi öpmeye başladı. O günde bunları yapmışmıydı? Bur kadar değil şimdi sanki farklıydı sanki buna ihtiyacı varmış gibi yapıyordu.

Geceliğimi tamamen çıkartığın da yorganı üstüme çektim. Fazla utanıyordum kıyafetsiz beni görmesine.
Yorganı üzerimden geri çekti. Gömleğinin düğmelerini açarak kenara attı. Bedeninin yarsını kaplayan dövmeleri ve kasları eşsiz görzüküyordu.
Yorganı kenara attığında ellerimle bedenimi sakladım.
"Rahat ol Umay" rahat ol nasıl olayım acaba? Ağırılığını atmadan üzerime uzandığında sütyenimide çıkardı. Göğüslerimi eline akarak incitmeden öpüyordu.

Göğüslerimden aşağı inerek bedenimi öpmeye başladı.
Kilotumu çıkardığına gözlerimi kapattım. Yukarı kalkarak yeniden dudaklarıma kapandı. Bu sefer az önceki gibi nazik değildie daha sert yapıyordu. Ellerimi tek eliyle yukarda bağladığında dudaklarımı acıtarak öpmeye başldı. Nefesim yetmiyordu artık. Bileklerim elinin içinde kayb olmuştu yatağa fazla bastırdığı için acıtıyordu. Dudaklarımızı ayırdığında derin nefes aldım.

"Yavaş ol acıtıyorsun"

Bileklerimi biraz gevşetti. Boynumu emmeğe başladığın da kendimi yatağa bastırdım.
"İz kalacak"
"Farkındayım" diye boğuk sesle konuştu.
Elini saçlarıma atarak broşu çıkardı saçlarım çıplak bedenime döküldüğünde bana hayranlıkla baktı. Saçlarımı okşayarak
"Çok güzelsin" dedi. Ben bu adamdan bunlarıda mı duyacaktım?

"Acıtıcak, kendini sıkma" başımı salladığlmda nefesimi tuttum. Kendini sıkma demişti ama ben kendimden izinsiz sıkmıştım.
İçimde hiss etdiğim dolulukla kendimi geri çektim. Belimden tutarak haraket elmemi engelledi.
Yeniden içime girdiğinde derince inledim. Acıtıyordu. Ama sanki istiyordum yapmasını.

Önce yavaş yavaş gel git yapdığında yorganı sıkan ellerimi rahat bıraktım. Gözlerimi açtığım da serhatın boynundan damla damla ter aktığını gördüm. Benim canım acıyor sen niye terliyorsun be adam? Saçları terden alnına yapışmıştı.
Daha hızlı gel git yaptığın da kollarını sıktım. Ama kolu büyük olduğu için tırnaklarımı batırıyordum.
Ağzımı her araladığım da inilti kopuyordu dudaklarımın arasından.

Serhat sanki mümkünmüş gibi dahada hızlanıyordu. Acıdan dişlerimi bir birine bastırdım. Serhatsa boynumu kolarak öpüyordu. Elimi saçlarının arkasına atarak çekiştirdim.
Acı bitmişti sadece bedenimde istek vardı. Bir elim Serhatın boynundayken diğer elim kolunu sıkıyordu.

Bedenime yayılan hisle gözlerim kapadığın da ellerim boşaldı. Ellerim yanlarıma düştüğün de Serhat ellerimi tutarak okşadı. Bese hala gözlerimi açmamıştım. Bacak aramdaki ıslaklık beni rahatsız ediyordu.
Gözlerimi açtığım da Serhat yanıma uzanmıştı. Yorulmuştu,ve eminim ki,haz almıştı.

Terden boynuma yapışan saçlarımı elimle bir yere topladım. Acıtıyordu,biz ne ara telefon meselesinden buraya gelmiştik?
"Acıtmadım değilmi?" Başımı hayır anlamında salladığımda alnımdan öptü. Ayağa kalkarak çarşafı üzerime örtdüğümde duşa girdim. Serhat da arkamdan geldiğinde kapıyı açarak ona baktım.
"Şey ayrı yıkansak?" Yatakta çıplaktım ama bura farklıydı tamamen önünde olacaktım. Çok utanıyordum, tamamen önünde olmaktan.

"Peki"

Dedi kırgın çocuklar gibi. Duşa girerek yıkandım. Saçımıda banyoda kurutarak dışarı çıktım. Serhat balkonda sigara içiyordu. Ne çok içiyordu sigara.
Bir şey demeden çarşafı yeniledim. Yatağa geçerek gözlerimi kapattım. Yarın yüzüne bakamayacaktım galiba. Ben değil o istedi ben niye utanıyorum ki!?
Gözlerimi kapattığımda Serhat duşa girdi.

Saat 7 ye geliyordu. 4 saat mi yapmıştık? Bir türlü uyku tutmuyordu. Kapı açılma sesi geldiğinde Serhatın duştan çıkdığını anladım. Gözlerimi sıkıca kapattım.
Belime dolanan elle ve mükemmel kokuyla uykuya daldım.

Sabah uyandığım da Serhat yanımda yoktu. Saat 10 tabi 7 de uyursan 10 da uyanırsın. Serhat nasıl bu kadar çabuk uyanmıştı ki?
Elmi yüzümü yıkayarak hafif makyaj yaptım üzerimi giyerek aşağı indim. Dışarda tane tane kar yağıyordu. Tüm gün evde ne yapacağım?
Merdivenlerde Kerime ablayı gördüm.
"Serhat çıktı mı?"
"Hayır hanımım çalışma odasında" başımı sallayarak çalışma odasına gittim.

Çok sıkılıyordum,bu konakta da Serhat dışında kimseyle konuşamıyordum. Kapının önüne geldiğimde çalmak için elimi kaldırdığımda dün gece aklıma geldi. Hayır,utanıyordum.
Geri döneceğim sırada kapı açıldı. Havada kalan elimi yanıma indirdim.
"Umay?"
"Günaydın"
"Günaydın, bir şey mi oldu?" O gayet rahattı ve hiç utanana benzemiyordu.

"Yok sıkılıyorum" dedim.
"Yemek yedin mi?" Başımı hayır anlamında salladım. Elimi tutarak salona götürdüğünde Zilan hanım kahve içiyordu.
"Gelin hanım, niye geç uyandın? Azize ana seni sordu"
"Dün gece geç uyuduk yenge" ne diyor bu adam?! Bide tam açıklasaydın?

***
Dışarı bakıyordum,şu konakta ne yapacağımı bilmiyorum.
Serhat elindeki kahveyle bana yaklaştı. Kahvesini yudumlayarak bana baktı.
"Sıkılıyormusun?" Başımı salladığım da gülümsedi.
"Senin için bir şey düşündüm"

Hayatınızda hiç bu kadar kötü smut okudunuzmu? Ben okumadım.

Sizce Serhat ne düşünmüş?

Darmaduman (Töre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin