Wat hij doet als je buikpijn hebt.

513 30 10
                                    

Thomas: Hij blijft de hele dag bij je. Hij haalt je eten en drinken. Probeert je aan het lachen te maken. En knuffelt je de hele tijd


Newt: Hij komt zo vaak mogelijk bij je kijken. En als hij tijd genoeg heeft. Wilt hij samen met je wandelen. Gewoon om je buikpijn te laten vergeten


Gally: Hij zoent je de hele tijd. Hij weet niet echt wat hij moet doen. Hij probeert je dan op je gemak te laten voelen.


Minho: Hij gaat samen met jou renner of push ups doen. Hij vind dat je dan voldoende lichaamsbeweging moet doen. Na jullie lichaamsbeweging gaan jullie samen knuffelen op bed.


----

heeey. sorry dat ik niet zo vaak meer schrijf. Maar ik ga tegenwoordig op mijn laptop schrijven. Gaat ook veel sneller. De aangevraagde Imagines komen zo snel mogelijk online.


Ik heb ook effe een vraagje aan jullie. Ik schrijf een nieuw boek. Het heet War. Ik vroeg me af. of jullie hem misschien eens willen bekijken. (Als je hem niet leuk vind. hoef je hem niet te lezen. Het is een veel ander boek dan ik normaal schrijf.)


Ook heb ik al veel Imagines geschreven. En omdat ik Alles kwijt ben op mijn telefoon. ( had alles op geschreven wie er een Imagine wou + info.)

Kan het wat langer duren. Ik moet alles effe weer terug kijken in de reacties. Maar het gaat me wel lukken. Ik hoop gewoon dat jullie nog even kunnen wachten.


xx

The maze runner imagine/preferenceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu