Newt #6

719 38 4
                                    

Deze imagine is voor DaniqueVanLaarhoven (shirley.mylifeisnewt)

Newt P.O.V
'Shirley doe alsjeblieft voorzichtig.' 'Dat zal ik zijn. Newt.' Ik liep naar Thomas en minho toe. 'Zorg dat haar niks over komt. Als er een ding met haar gebeurt dan....' 'komt goed newt. Geloof ons.' 'Oké. Maar als er maar een ding gebeurt dan.....' 'Jaja. Shirley kom je?' Ze knikte. 'Tot straks newt.' 'Tot straks.' Met zijn drieën rende ze de maze in. Rustig liep ik terug. Als er maar niks gebeurd.

*5 uur later*
Ik stond bij de maze poorten/deuren te wachten. Ze moeten elk moment aankomen rennen. Chuck stond langs me. 'Ik zie het aan je.' 'wat zie je?' 'Dat je heel veel om haar geeft.' Ik keek lachend omlaag. 'En ik denk dat zij het zelfde voelt als jou. Jullie zijn zo schattig. Ik heb gewed met Thomas.' 'Je hebt wat? Oh god Chuck.' 'Ik denk dat jullie wat krijgen. Thomas denk van niet.' 'Chuck. Waarom?' 'Omdat jullie schattig zijn. Kom op geef toe dat je gevoelens voor haar hebt.' 'Nou ja. Ik... uhh.' 'Ik wist het.' Ik voelde me langzaam rood worden. Chuck keek me lachend aan. In de verte kwamen ze aan gerent. Ik keek lachend naar haar. Ze rende op me af. 'Hey newt.' 'Hey Shirley. Hoe ging het. Heb je ergens pijn. Is er iets ergs gebeurt?'

Shirley P.O.V
Newt vroeg van alles. Misschien heeft minho gelijk. Ik deed mijn ogen dicht en gaf hem een kus. Newt schrok. Ik voelde zijn handen naar mijn heupen glijden. Voorzichtig trok ik me terug. 'Shirley...... ik dacht...... wow.' ik begon te blozen. 'Ik bedoel..... je vind me l...leuk?' Ik knikte. 'Wow.....' ik gaf hem een kus op zijn wang. 'Shirley. Wil je dan mijn meisje zijn?' 'Ja tuurlijk newt.' newt gaf me een knuffelen. 'Ik hou van je Shirley.' 'Ik ook van jou newt.'

--------
Sorry als dit slecht en te kort is. Maar als nog hoop ik dacht je het goed vind. :D

The maze runner imagine/preferenceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu