Thomas imagine

136 4 1
                                    

Thomas P.O.V
Waarom ik? "Thomas luisterde je wel naar me." (Y/N) keek me lachend aan. " ja ik hoorde je." "Oke. Dus Gally en Jerry bouwen dus hier en hier een verzamel plek....." Je weet hoe het gaat. Nu zitten we veilig. Ze gaat je saai vinden. "En dit word ons huis.... Kijk je wel naar de map Thomas?" Ze wees naar de map. "Dat is ons huisje. Cool he." Ze keek me trots aan. "(Y/N) kom je?" Gally zwaaide. "Ja!" Ze keek me aan. "Ik ben zo terug. Even wat regelen met Gally." Ze gaf me een kus en stond op en rende naar Gally. Samen liep ze verder het strand op. Ze stonden allebei te wijzen en dingen op de schrijven. Ze vind Gally. Nee... toch? Jawel kijk dan. Samen lachen en samen de leiding hebben. Ze wilt iemand die een held is. Maar ik ben toch een held....? Niet meer. Gally is "terug'' opstaan van de dood. (Y/N) zwaaide naar me. "Kom je ook Thomas!" Ik stond op en liep naar haar toe. "Wat was je aan het doen met Gally?" "Dat heb ik net uitgelegd aan je. We bouwen onze huizen. En wat verzamel plekken." Ik knikte. "Thomas, is er iets?" "Nee. Ben een beetje moe. Meer niet." "Oke... je kunt me vertrouwen. Ik ben er voor je ." En ze gaf me een kus. "Ben je te moe om nog te zwemmen?" "Nee." "Nou dan kom." En ze trok me mee het water in. "We hebben onze enigste kleren nog aan." Ze haalde haar schouders op. "Dat maakt toch niet uit. Worden ze ook eens schoon." Ze liegt! Ze was met andere dingen bezig dan met het "plan". Hou op!!!! "Thomas." Ze sloeg haar armen om me nek heen. "Waar denk je toch de hele tijd aan." "Uhh gewoon. Aan dingen." Ze lachte. "Soms wil ik wel eens weten wat er in je hoofd om gaat. Je reageert altijd zo goed en je weet ook altijd een oplossing te vinden." Ik haalde mijn schouders op. "Thomas ik hou van je. En ik ben echt blij dat we eindelijk onze plek hebben gevonden." Ze houd van me. Tuurlijk houd ze van me. Sinds dag 1. Waarom twijfel ik zo erg aan me zelf. Ze is mijn alles. "(Y/N) ik hou ook van jou. En ik kan niet wachten om hier een leven met je op te bouwen." En ik gaf haar een zoen. "Thomas stop je maakt me verlegen." En ze zwom van me weg. "Hier komen jij. Ik hou ervan als je verlegen bent." En ik zwom achter haar aan. Ze begon water naar me te spetteren. "Ik krijg je wel hoor." "Thomas... waag het." Ineens dook ik onder water en tilde haar op. "Thomas!!" En gooide haar zo weer in het water. Ze sprong uit het water. Spuugde wat water uit haar mond en wreef haar haren uit haar gezicht. "Je bent zo gemeen." Ik zwom naar haar toe. "Maar toch hou ik van je." Ze sloeg haar armen weer om me nek heen. "Ik hou ook van jou."

———
Beetje te overdreven maar ik wist niks anders voor een Thomas imagine. 🙈😇🙈

The maze runner imagine/preferenceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu