Gally P.O.V
"Chuck ik heb je hulp nodig." "Oke wat moet ik doen?" "Jij Minho en Thomas gaan deze toren versieren. Bloemblaadjes. Je weet wel dat romantische versier gedoe. Kun je dat voor me doen?" "Ja." "oke dankje. Minho en Thomas komen er zo aan met de spullen." "Oke." Gelijk liep ik door naar Alby. "Alby kun jij samen met Newt zorgen dat de kaarsjes aan gaan als zijn geblind doekt naar boven word gebracht?" "Ja tuurlijk Gally." "Dankje." "Met wie gaat ze naar boven toe?" "Met Teresa." "Oke. Newt en ik zorgen dat alles op tijd zal lopen." "Dankje." Snel rende ik naar binnen toe. "En?" "Eten is bijna klaar. Ze zal dit heerlijk vinden." "Dankje Frypan." "Geen probleem. Daar is familie toch voor." Ik knikte. Teresa kwam naar beneden gelopen. "Ik zorg wel dat ze heel boven komt." "Dat wou ik net vragen aan je. Geblinddoekt." "Komt goed. Geloof me." "Ik geloof je." "Nou hup hup uit mijn keuken." We begonnen te lachen. "Oke ik ga al." Ik liep naar buiten toe. Iedereen was druk bezig. Alby en Newt waren aan het overleggen. Minho en Thomas waren op de toren bezig. Chuck stond onder rozen blaadjes neer te gooien. "Komt wel goed." Ben stond langs me. "Ik hoop het." Hij gaf me een vriendelijke glimlach. "Ik ga die shanks eens helpen." Hij rende naar de toren toe. Ben klom omhoog en begon overal rozen blaadjes neer te gooien. Als Nina zou komen wordt dit echt de beste verrassing ooit. iedereen helpt mee. Aan de versiering. Het kampvuur. De boodschap van kaarsen. Het eten. Ze moet komen anders is alles voor niks geweest.
------
hey,
Het laatste komt zo snel mogelijk online. En het laatste stuk zal ook gelijk een stuk langer zijn. :)
xx
JE LEEST
The maze runner imagine/preference
De TodoNederlandse imagines en preference van tmr (the maze runner) van wie ik allemaal ga schrijven zijn: Newt, Thomas. Gally en minho. Als je een keer van alby, ben, Chuck, frypan of van Teresa wilt. Kan je het altijd vragen. :)