Dankjewel voor jullie vragen :)
1e vraag is van xx_sha_xx
Wat is jou favoriet maze runner personage?
Mijn favoriet maze runner personage is Gally.
2e vraag is van xx_sha_xx
Hoe krijg je inspiratie. Want je bent zo goed.Aww dankjewel. Hoe ik inspiratie krijg. Veel lezen. Ik lees heel veel. Fanfictions en gewone boeken. (Zoals tmr.) maar ik kijk ook heel veel films en series. (Bijv. Ouat. Twd. Tmr.) maar ik heb van me zelf al veel fantasie. Dus ik denk dat het daar aan ligt. Anders weet ik het ook niet :)
3e vraag is van xx_sha_xx
Hou je van oreos en de Mac?Ik hou niet van oreos. Jullie gaan me nu raar vinden. Maar nee ik hou daar echt niet van.
Ik hou wel van de Mac. :D
4e vraag is van PhoebeGartsen
Wat dacht je toen je hoorde dat er meer delen waren van de maze runner serie?Ik zag het op internet staan. En ik dacht wat?! Serieus. En ik heb tmr en tst uitgelezen. En ben nu tdc aan het lezen. Binnenkort komt tko in het Nederlands uit. En dan ga ik hem ook halen. Ik ben echt verslaaft aan de tmr serie. (Tmr= the maze runner. Duhh. Tst= the scorch trials. Tdc = the dead cure. Tko = the kill order)
5e vraag is van Xcallmemrshoranx
wie is je favoriete Disney personage?Peter pan. En van de Disney prinsessen. Belle. Van belle en het beest. (Is het belle of bella? Ben echt zo dom he 😐 )
6e vraag is van Xcallmemrshoranx
Ship jij dommy (Xcallmemrshoranx zelf en Tommy)Ja! Ik hou van shippe dus ja ik ship dommy 😊✌️
-de prive vragen-
7e vraag heb je een favoriete quote?
Ja dat heb ik. En dat is Nobody asks to be a hero, it just sometimes turns out that way.
Deze quote is van Black hawk down8e vraag heb je wel eens bij een film gehuild?
Ja.
9e vraag. Als je eens gehuild heb bij films welke films waren het dan??
Bij de Titanic, fault in our stars, pearl harbor, Black hawk down, spijt, achtste groepers huilen niet. En nog meer films
10e vraag. Wat voor soort films vind je het leukst?
Actie films of waargebeurde films. Ik hou echt niet van horror :)
-------
Thnx voor jullie vragen :)
JE LEEST
The maze runner imagine/preference
RastgeleNederlandse imagines en preference van tmr (the maze runner) van wie ik allemaal ga schrijven zijn: Newt, Thomas. Gally en minho. Als je een keer van alby, ben, Chuck, frypan of van Teresa wilt. Kan je het altijd vragen. :)