Chuck imagine

267 12 2
                                    

(Y/N) P.O.V
*Flashback*
'Chuck. Niet zomaar weg gaan. Je maakt me ongerust.' 'Sorry.' Ik gaf hem een knuffel. 'Gewoon niet meer doen oke?' 'Oke.' We liepen samen terug. Chuck mijn liefste broertje die er bestaat. Maar hij loopt wel eens weg. En dat vind wicked niet zo erg leuk. Maar Chuck is nieuwsgierig. Zo is Chuck eenmaal. Chuck is gewoon Chuck.

*einde flashback*
'Jullie doen hem pijn.' Tranen rende over mijn wangen heen. Chuck lag op de operatie tafel. Hij schreeuwde en riep mijn naam. 'Stop alstublieft.' 'Het komt goed. Hij merkt er niks van.' 'Nee nee hij schreeuw. Hij roept mijn naam.' 'Dat is normaal. Zijn laatste herinnering bent u mevrouw. En dat wordt nu ook langzaam weggehaald.' 'Ik ben pas 16. Dus noem me geen mevrouw.' 'Sorry ik bedoel kind.' 'Ik ben jong volwassen. Ik kan goed beslissen wat ik wil en niet.' 'Juist. Maar Chuck niet. Dit is voor zijn eigen best wil.' 'Voor de wereld ja.' 'Wilt u nu stoppen met deze onzin.' ' dit is geen on zin. Dit is de realiteit. Net als dat de aarde verwoest is. Hij is nog maar een kind.' 'Ja net als al die andere die buiten in deze wereld geen normaal leven meer hebben.' Chuck lag levenloos op de tafel. 'Het komt goed met hem. Geloof me. We hebben dit al vaker gedaan.' Ik schudde mijn hoofd. 'Als er ook maar iets gebeurt met mijn broertje. Dan sla ik alles kort en klein.' Kwaad maar ook verdrietig liep ik weg. Ik voel me zo machteloos. Ik ben de grote zus. Ik hoor hem te beschermen. Net als een grote zus het hoort te doen. Maar het gaat niet. Er lopen te veel bewakers. Ze zijn met te veel. Ze zijn te groot. Ik ben alleen en een meisje die nog nooit echt gevochten heeft. Chuck is nog maar zo jong. Hij is te zwak en te lief voor in de maze te gaan. Ze hadden mij als eerste daar heen moeten sturen. En dan pas Chuck. Mijn kleine broertje alleen bij vreemde kinderen in een maze. Met enge beesten. Waarom. Waarom Chuck.......

-------
Kleine zielige update. Sorry als het te kort en slecht is. (Ik heb btw dit hoofdstuk geschreven om 01:23)

Vragen ik hoor ze graag.

Ook wil ik de mensen bedanken die like.

En voor de leuke en lieve reacties 😊👍🏻👍🏻

The maze runner imagine/preferenceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu