Newt: jullie hebben al bijna 2 jaar een relatie. Jullie kregen met elkaar toen jij net een week in de glade was. Je hielp newt in de tuin en newt vond dat het tijd werd om jou te vragen. Sindsdien zijn jullie altijd bij elkaar.
Thomas: je hebt al kei lang met Thomas voor dat jullie in de glade werden gestuurd. Thomas weet sinds kort pas dat jullie voor dat gedoe al een stel waren. Jullie kregen met elkaar toen Thomas je net had ontmoet. Je was bang en verlegen. Thomas vertelde dat het goed ging komen. En vroeg je gelijk of je zijn vriendin wilde zijn.
Minho: jullie hebben al bijna 3. Jullie kregen met elkaar toen je net een week een runner was. Hij vroeg jou in de maze. Eerst hadden jullie een discussie. Maar al gauw vertelde hij zijn gevoelens aan je.
Gally: jullie hebben al 4 jaar met elkaar. Net een jaar voor dat jullie de maze/glade in zouden gestuurd worden werden jullie een stel. Maar natuurlijk weten jullie dit pas sinds kort. Want na een week van jou komst in de glade. En je iets kapot maakte. Vroeg hij je.
Chuck: jullie hebben net een half jaar. Jullie kregen met elkaar toen Thomas aan jouw vroeg of je verliefd was. Natuurlijk had je je zelf weer eens verraden. Die avond kwam chuck naar je toe en gaf je een klein cadeautje en vroeg verlegen of je hem leuk vond.
Alby: jullie hebben al 3 jaar een relatie. Jij was als tweede in de glade. En al gauw kregen jullie een relatie. Jullie kregen met elkaar toen het aan het regen was en jullie onder een boom aan het schuilen waren.
Ben: jullie hebben 5 maanden met elkaar. Jullie kregen met elkaar toe minho besloot er mee te bemoeien. Na vele rare momenten hebben jullie toch een relatie.
Frypan: net een 1 jaar. Jullie kregen met elkaar toen jij bijna zijn hele kook ruimte in de fik zette. Na een paar kleine ruzies. Begonnen jullie elkaar leuk te vinden. Na al die kooklessen van Frypan heeft het toch iets leuks opgeleverd.
Aris: jullie hebben net 2 maanden met elkaar. Jullie kregen iets met elkaar toen jullie net elkaar 2 weekte kende. Hij vroeg jou als zijn vriendin toen je aangevallen werd door een crank. Sindsdien zijn jullie nooit meer alleen geweest.
--------------
100ste uploadHeeey hopelijk vinden jullie deze leuk en goed gelukt. Ik in ieder geval wel.
Binnenkort komt er weer een Q&A
(Vragen en antwoorden)
Jullie kunnen nu al via prive of openbaar vragen stellen.
Over mijn boeken.
Over mij zelf.
Over de personages ik gebruik
Van alles dus.
JE LEEST
The maze runner imagine/preference
RandomNederlandse imagines en preference van tmr (the maze runner) van wie ik allemaal ga schrijven zijn: Newt, Thomas. Gally en minho. Als je een keer van alby, ben, Chuck, frypan of van Teresa wilt. Kan je het altijd vragen. :)