Je zit al een jaar vast. Sinds dat je hier bent ben je een renner. Samen met ben en minho. Ben lijkt net een broer voor je. Minho is een ander verhaal. Je bent al sinds je hier ben gevoelens voor hem. Maar je durft hem et niet te vertellen. Vandaag ben je al een jaar hier. Niemand viert zo iets. Waarom? waarom zou je zo iets willen vieren. Je maakt je klaar om the maze in te gaan. Ben glimlacht. 'Vandaag is iemand al een jaartje hier.' Hij gaf je een speelse duw. Je gaf hem een speelse duw terug. 'Hey niet zo spelen.' Minho kwam er aangelopen. 'Sorry.' ben keek naar minho. Hij knikte. 'Vandaag ren je met mij mee oke?' je knikte naar minho. 'Ben rent vandaag niet. Omdat de andere vandaag ook niet rennen. Alleen wij twee. Oke?' Je knikte. Ben liep met een glimlach op zijn gezicht terug naar de kaartenkamer. Jij en minho rende samen the maze in.
*pauze*
Je pakte een appel uit je tas. Minho ging op een steen zitten. 'Kom.' hij klopte langs hem. Rustig ging je langs hem zitten. Samen aten jullie rustig je appel op. Minho keek jou aan. 'Zullen we weer gaan?' minho knikte. Jullie stonden samen op. 'Welke kant op?' 'die kant.' minho wees naar een gang toe. 'Oke.' je pakte je tas en bond hem op je rug. Minho deed het zelfde. Samen rende jullie de gang in. Recht, links. Rechtdoor, recht, links. Zo ging het maar door. '(Y/N)! pas op!' Een harde klap en alles werd donker.*bij de med-jacks*
'Please ga niet dood.' Je hoorde een bekende stem. 'Blijf bij me.' Iemand kneep voorzichtig in je hand. 'Please blijf bij me.' Je hoorde iemand snikken. 'Ik beloof dat alles goed komt.' Voorzichtig gingen je ogen open. Minho zat met zijn handen voor zijn gezicht. Huilend. 'Hey minho.' je stem klonk hees. Hij keek op. 'Hey (Y/N) je bent wakker.' je knikte. 'Ik was zo bang. Ik dacht dat je nooit meer.......' 'minho. Het is al goed. Ik ben wakker.' hij knikte. '(Y/N) ik was echt bang dat ik je nooit meer je kon zien. Levend bedoel ik dan.' je knikte. Minho keek je met tranen in zijn ogen je aan. '(Y/N) ik.... ik.... Hou van je.' je kon het niet geloven. 'Minho. Ik hou ook van jou.' hij kreeg een grote glimlach op zijn gezicht. 'Sorry. Dat ik je dit aan hebt gedaan.' 'Het is niet jouw schuld minho. Echt niet.' 'ik ben echt blij dat je nog leef.' 'Ik ook minho. Ik ook.' Minho leunde naar je toe. En voor je het wist voelde je zijn lippen.Sorry als dit slecht is. Ik zal proberen om de andere beter te maken/krijgen.
En van die foto. Sorry van die tekst. Die hoort en eigenlijk niet bij :|
JE LEEST
The maze runner imagine/preference
De TodoNederlandse imagines en preference van tmr (the maze runner) van wie ik allemaal ga schrijven zijn: Newt, Thomas. Gally en minho. Als je een keer van alby, ben, Chuck, frypan of van Teresa wilt. Kan je het altijd vragen. :)