Gally imagine

538 27 4
                                    

Deze imagine is voor Ohwmylukee

Noelle P.O.V
"Gally!" "Wat. Hoe vaak moet ik nog zeggen nee. Nee is nee noelle!" Kwaad liep hij weg. "Maar...." "noelle! Nee!" Gally liep kwaad door. "Wat mag ik dan wel." Gally zei niks. "Gally?!" "Je mond houden. En luisteren wat andere zeggen. Jij blijft hier. En daarmee uit.'' Gally liep naar de doodshoofden toe. Waarom moet hij altijd de baas over iedereen spelen. Als ik iets wil dan mag het weer niet. rustig liep ik naar newt toe. "Hey." "Hey noelle." Ik ging langs hem zitten. "Hoe gaat het?" "Slecht." "alweer ruzie met Gally?" Ik knikte. "Hij bedoeld het alleen maar goed." "misschien. Ik denk van niet. Ik mag niet bij Frypan werken. Ik moet maar bij hem of bij jou blijven." "Ik praat straks wel met hem. Oke?" "Dankje newt." Ik gaf hem een kleine knuffel. "Geen probleem." Newt stond op. En liep naar de doodshoofden toen. Ik keek wat om me heen. Iedereen was druk bezig. Alby praatte tegen Chuck. Minho en Thomas waren nergens te bekennen op de laar. Ik trok wat onkruid uit de grond. "Hey." Gally kwam langs me zitten. "Hey." "Sorry. Ik had niet zo moeten schreeuwen tegen je." ik knikte. "Ik wil gewoon dat je bij me blijft. Wat als er iets gebeurt met je?" "ik ben in de keuken. Wat kan er nu mis gaan?" "Je snijdt je misschien wel? Of je verbrand je? Het dak stort in? Of....." "of er gebeurt niks. Gally please geef me een kans. Ik wil geen bouwer zijn. Dat is niks voor mij. En ik leid je toch alleen maar af. Please?" Ik keek Gally smeekend aan. "Ik weet het niet hoor." "Gally ik zal alles doen wat je vraagt. Echt alles maar laat me in de keuken werken. Meer vraag ik je niet. Please?" Hij zuchtte. "Oke. Je krijgt een kans. Maar als er een ding gebeurt dan...." "jaja. Dan werk ik weer bij de bouwers." Ik gaf hem een kus. "Dankje." Gally begon te blozen. bloos je nu?" "Nee." Gally stond gauw op. "Aww je bloost." "Niet waar." "wel." "ik zie straks bij het avond eten wel. Doe voorzichtig." Gally liep weg. "Gally!" Hij draaide zich om. "Ik hou van je." Hij glimlachte. "Ik hou ook van jou noelle."

-------------

Zo sorry als dit slecht is. Ik weet het. Ik ben niet zo vaak online. (Nou ja ik ben heel vaak online. Maar ik schrijf niet meer echt veel) sorry. Ik doe me best. Ik heb namelijk een writeblock. En mijn hoofd is helemaal door de war. Ik ben namelijk verliefd op mijn beste vriendin haar broertje. Ja broertje. Hij wordt 14. En ik word dit haar 16. I know. Maar hij lijkt echt ouder. En hij is ook nog eens mijn broertje zijn beste vriend. Hij weet het niet enzo. Maar mijn beste vriendin is op mijn broertje. Alles is zo raar. We zijn op elkaars broertje. En ik krijg hem maar niet uit mijn hoofd enzo.

Ik heb daarom wat hulp nodig van jullie. De gene die een imagine van hun zelf willen. Schrijf effe via prive (als dat kan :D. ) waar het over moet gaan. Ik denk echt elke dag "ik moet nog imagines schrijven." Maar ik heb het druk. School enzo. Het is Gwn effe erg. :)

Xxx

The maze runner imagine/preferenceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu