Thomas imagine

283 11 2
                                    

Deze imagine is voor firestore

Thomas P.O.V
Minho en ik rende zo snel mogelijk naar de andere toe. 'Rennen!' Ze keken ons verbaast aan. 'Rennen!' Gelijk toen ze de cranks zagen gingen ze rennen. De cranks kwamen steeds dichterbij. 'Thomas. Kom op!' Minho lag al een stuk voor. 'Ja!' We rende naar buiten toe. De cranks waren ineens weg. Het geschreeuw was weg. We keken elkaar aan. 'Dat is raar. Net waren ze nog achter ons en nu zijn ze ineens weg.' Minho liep terug naar binnen. 'Jongens? Ze zijn dood.' 'Wat?' We liepen terug naar binnen de cranks lagen op de grond. 'Wie heeft ze vermoord?' Ik haalde mijn schouders op. 'Blijf staan.' Iedereen stond gelijk stil. 'Handen omhoog.' Minho draaide zich om. 'Blijf staan!' Gelijk stond hij stil. 'Hand omhoog.' Ook minho deed zijn handen omhoog. Een groepje meiden kwam naar ons toe gelopen. Ze hadden wapens. Goed gekleed. 'Wie zijn jullie.' 'Dat gaat jou niks aan. De vraag is wie zijn jullie en wat doen jullie hier.' Aris liet zijn handen zakken. 'Handen omho..... Aris?' 'Lindsey.' Een meisje liep naar Aris toe. Ze gaven elkaar een knuffel.

*vroeg in de avond *
We zaten samen om een zelfgemaakte kampvuur. 'Thomas?' 'Ja Lindsey?' 'Kan ik vanavond bij jou slapen want ik ben bang voor het donker i.......' 'Ja tuurlijk.' 'Dankje.' Ik gaf haar een lieve glimlach.

*laat in de avond*
Iedereen lag al bijna te slapen. Lindsey lag tegen me aan. 'Thomas?' 'Ja?' 'Ben jij wel eens bang geweest?' 'Ja. Jij?' 'Ja.' 'Waar voor ben je dan bang geweest?' ' voor alles.' 'Ben je nu ook bang?' Ze knikte. 'Je hoef niet bang te zijn. Ik zal je beschermen. En dat zal Minho ook wel doen.' 'Thomas Dankje. Dankje boor dit gesprek.' 'Geen probleem en als je vaker wilt praten. Zeg het maar.' Ze kroop dichterbij. Ik sloeg een arm om haar heen. Ze viel niet veel later tegen me in slaap.

---------
Ik hoop dat deze imagine goed is. Als jullie een part 2 er van willen. Of een part 2 van een van de andere imagine. Je mag het gerust aanvragen en ik zal kijken als ik er een part 2 kan maken. 😊

The maze runner imagine/preferenceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu