Minho P.O.V
"Thomas wacht!" Thomas stopte met rennen en draaide zich om. "Wat Minho?" "Thomas. Het spijt me oke. Hoe vaak moet ik nog zeggen dat het me spijt?" "Niet. Ik wil het niet horen." Thomas draaide zich om en liep door. "Laat dit nu echt gebeuren Thomas. Wij waren beste vrienden. En jij laat onze vriendschap vallen voor haar?!" Thomas reageerde niet en liep door. Snel bleef ik achter hem aan lopen. "Je weet heel goed Thomas. Dat Newt dit nooit geaccepteerd had." Ineens bleef die staan. "Thomas. Newt zou nu zo boos zijn geweest. Dat je haar over ons zou kiezen. Terwijl ze jou niet eens leuk vind." Thomas draaide zich weer om. "Oh ja Minho! Want jij weet het weer zo goed. Je denkt het altijd beter te weten. Maar weetje dat is niet zo. Dus bemoei je niet met andermans zaken." Ik zuchtte en wreed door mijn haren. "Thomas. Je weet dat ik het alleen goed bedoel. Ik heb alleen nog maar jou. De rest is iedereen overleden of vermist of ergens anders. Wij hebben alleen nog maar elkaar." Thomas zuchtte. "Dat weet ik Minho maar je moet elkaar eens los laten. Ik weet dat (Y/N) jou leuk vind. En ik weet ook dat jij haar leuk vind. Maar je durft niet." Thomas liep naar me toe en legde een hand op mijn schouder. "Minho het word tijd om echt te gaan leven. Ik doe het ook. Ook al vind ze mij niet leuk. Maar jij hebt iemand die jou echt leuk vind. Grijp die kans Minho." Thomas liet mijn schouder los. "En we zullen altijd beste vrienden zijn. Newt zou ons vermoorden als het niet zo was. En dat weetje toch ook of niet?" Ik knikte. "Dus ga naar haar toe en vertel dat je haar leuk vind. En dan kunnen we op dubbel date." Ik schudde lachend mijn hoofd. "Wat jij wilt Thomas. Wat jij wilt." En ik liep weg. "Hey waar ga je heen." "Wat denk je. Ik ga naar mijn droomvrouw toe." Thomas begon te lachen en stak twee duimen op. "Het komt goed." En ik liep verder.
——————
Iknow deze is kort maar ik dacht ik moet iets uploaden voor mijn fans😘
JE LEEST
The maze runner imagine/preference
RandomNederlandse imagines en preference van tmr (the maze runner) van wie ik allemaal ga schrijven zijn: Newt, Thomas. Gally en minho. Als je een keer van alby, ben, Chuck, frypan of van Teresa wilt. Kan je het altijd vragen. :)