Gally : de uitkijk toren is speciaal voor jou gebouwd. Dus op een avond moet jij die toren op. Eenmaal boven zie je Gally. "Kom" je loopt voorzichtig naar hem toe. Hij wijst naar beneden toe. Overal staan kaarsen. Je kent hem verbaast aan. "Waarom staan er kaarsen. Ik wil niet geme..." je voelt zijn lippen tegen je aan. "Ze zijn voor jou. (Y/N) wil je met me?" "Ja."
Thomas : "je moet wel anders is het zielig" "ach zielig waarom moet ik naar het bos toe. Hij kan toch ook naar mij toe komen." "Nee jij gaat." "Okee." Kwaad loop je naar het bos toe. "Thomas ik ben er." Geen reactie. "Thomas?" Je liep verder. "Ik ben serieus waar ben je?" Ineens zie je een deken liggen met eten. "Thomas ben je hier?" "Hey je bent er." Thomas staat ineens voor je. "Ja." "Kom." Hij ging zitten op de deken. Je ging erbij zitten. "Waar is dit voor?" "Voor jou." "Waarom?" "(Y/N) om dat ik van hou. Wil je verkering met me?" Je keek hem verbaast aan. Je knikte. "Echt?" "Ja."
Newt : "(Y/N) Newt vind jou echt leuk." "Thomas ben je serieus of hou je me voor de gek." "Ik ben 100% serieus." "Aww. Stop." "Je word helemaal rood. Nee? Vind je hem ook leuk?" "Uhh nou een beetje." "Echt niet een beetje. Je word helemaal rood." "Okee je hebt gelijk maar je mag het tegen niemand vertellen oke?" "Wat mag Thomas niet vertellen?" Newt stond achter me. "Oh Heey newt." In mijn oog hoeken zag ik Thomas weg lopen. Verdorie Thomas. "Hey ik heb een vraagje." "Oh wat dan." "Nou we gaan dadelijk een kampvuur maken en ik wou vragen of je mee wou?" "Tuurlijk je kent me toch?" "Ja." Newt keek verlegen naar de grond toe. "(Y/N) wat heeft Thomas allemaal tegen je vertelt." Ik voelde me rood worden. "Dat je me leuk vind." "Verdorie die kan ook nooit zijn mond houden." "Ik vind jou ook leuk hoor." "Serieus?" Ik knikte. "Dit is misschien niet romantisch maar wil je dan mijn vriendin zijn?" "Ja." Ik gaf hem een kusje. "Ik beloof je dat ik nog iets romantisch voor je doe."
Frypan : "(Y/N) je doet het verkeerd." "Sorry hoor jij vraagt mij om je te helpen." "Ja maar je doet het verkeerd." "Ja weetje ik stop er mee. Je zeurt alleen maar." "(Y/N) kom op blijf." "Nee." Kwaad liep ik weg. "Kom terug ik bedoelde het niet zo." "Waarom ben je in de keuken altijd zo gemeen tegen me. Maar buiten de keuken zo aardig tegen me." "Sorry ik ben gewoon een koppig iemand." Ik keek naar mijn voeten toe. Ik voelde zijn hand mijn kin omhoog duwen. We keken elkaar aan. "Je hebt zo'n mooie ogen." "Wat?" Frypan kreeg een rood hoofd. "Zei ik dat hard op?" Je knikte. "Sorry ik bedoelde het niet zo. Ik bedoel je hebt mooie ogen maar ik wou het niet hard op zeggen. En nu heb ik het gedaan en ik voel me zo rot dat ik zo boos op je word want ik doe je dan pijn en dat wil ik niet want ik geef zo veel om je." "Je geeft om mij?" Hij knikte voorzichtig. "Nou ik ook om jou. Daarom werk ik ook bij je." "Serieus?" "Ja." "Ik heb iets voor je." Frypan rende weg en kwam gelijk ook weer terug. Een doos chocola. "Zat in de box. En jij mag ze hebben." "Aww. Dat hoef niet." "Jawel." Ik pakte ze aan. En maakte de doos open. Er lag een briefje in. '(Y/N) wil je met me?' Ik keek hem aan. Hij stond als een gek te glimlachen. "Ja tuurlijk." Ik gaf hem gelijk een knuffel.
Chuck : "ik moest dit van Chuck geven." Gally stond met een grote glimlach op zijn gezicht. "Oh dankje." Ik pakte het houten poppetje. Een klein houten poppetje met een hartje in zijn handen. Wat schattig. "Je vind hem leuk he?" Ik keek op. "Nee." "Schei uit ik ken je langer dan vandaag. Hoe jullie al doen. Hij maakt een poppetje met een hartje. Jij krijgt een rood hoofd. Niet liegen." Ik begon te zuchten. "Kijk daar komt hij al. Ik laat jullie even alleen." Gally liep weg en Chuck kwam naar me toe. "Hey." "Hey Chuck." Voorzichtig kwam hij langs me zitten. "En wat vind je er van?" "Mooi gemaakt." Hij begon te blozen. "Ik vind je erg leuk." "Dat weet ik." Chuck keek me geschrokken aan. "Echt?" "Ja." "Maar jij mij niet he." "Chuck ik vind jou ook leuk." "Dus je wil wel verkering met me." "Ja" "nou dan hebben we met elkaar. " snel gaf ik hem een kusje op zijn wang. "Okee." Ik stond op. "Tot straks. Moet weer beginnen met werken." Chuck had een rood hoofd. "Ja tot straks."
JE LEEST
The maze runner imagine/preference
AléatoireNederlandse imagines en preference van tmr (the maze runner) van wie ik allemaal ga schrijven zijn: Newt, Thomas. Gally en minho. Als je een keer van alby, ben, Chuck, frypan of van Teresa wilt. Kan je het altijd vragen. :)