Minho #4 Imagine

835 36 6
                                    

Effe van te voren. Deze imagine is voor een vriendin van me ze vroeg het vandaag op school of ik een imagine van haar en minho kon maken. Dus hier is het dan. :)

Melissa P.O.V
'Thomas!' ik stond op en rende naar Thomas toe. Thomas rende van me weg. 'Hier! komen nu!' Thomas begon sneller te rennen. 'Thomas!' iedereen keek me aan. 'Thomas hier komen!' 'nee!' 'jawel nu!' ik rende achterna Thomas aan. Thomas was veel sneller. 'Thomas wees niet zo laf!' Iedereen begon te lachen. Ik voelde mijn woede naar boven komen. 'Thomas!' Thomas stopte me rennen. Hij draaide zich om. Thomas begon me uit te lachen. Mijn woede werd snel omgezet in verdriet. Tranen prikkelde in mijn ogen. Een traan gleed over mijn wang heen. Thomas stopte met lachen en keek me geschrokken aan. 'Sorry. Melissa ik.......' ik schudde mijn hoofd. 'Rot op.' ik draaide me om en liep weg. Iedereen stopte met lachen en keek me aan. Met mijn hoofd omlaag liep ik naar het bos toch. Tranen rende over mijn wangen heen. Zo'n gemene rot streek. Ik loop nu maanden lang met rood haar. Ik liep naar het bos toe. Ik ging tegen een boom zitten. Ik zie er niet uit. Ik haat hem zo erg. En iedereen lachte. Volgens mij wist iedereen het. Waarom doet iedereen zo gemeen tegen mij. Laats ook al. Toen zette Thomas mij voor paal. Iedereen keek me aan. Ik wist niet wat ik moest zeggen. En toen begon iedereen te lachen. Iedereen zelfs minho. Minho lacht normaal nooit. Maar toen wel. Normaal komt hij voor me op. Maar die keer niet. Hij lachte gewoon mee. Ik legde mijn hoofd in mijn handen. Tranen bleven maar komen. 'Hey.' ik keek op. Minho stond tegen een boom aangeleund. Hij liep op me af. 'Gaat het wel?' ik schudde mijn hoofd. minho kwam langs me zitten. Hij wreef voorzichtig mijn tranen weg. 'Ik hoorde wat er gebeurd was. Dus ik was je gevolgd.' Ik knikte. 'Melissa. Sweetie van me. Het kom goed echt waar. Je bent op dit moment de greenie. En ze vinden het leuk om je te pesten. Je moet ze gewoon negeren.' 'Dus ik moet jou ook negeren?' 'wat? nee. Ik help je toch?' minho pakte mijn hand. Voorzichtig begon hij met mijn hand te spelen. 'Je lachte me laats ook uit minho.' hij keek me aan. Hij zuchtte. 'Melissa ik.... ik.' minho trok zijn handen terug. Hij stond op. Rustig stond ik ook op. 'Minho?' minho schudde zijn hoofd. 'Oke ik ga dit maar gewoon doen.' Hij legde zijn handen op mijn heupen en trok me voorzichtig naar zich toe. Voor ik het wist voelde ik zijn lippen op de mijne. Wat gebeurd hier? Al snel zoende ik hem terug. Ik trok me een klein beetje terug. 'Wow.' 'Melissa.' Ik legde een vinger op zijn mond. 'Je praat te veel minho.' hij kreeg een glimlach op zijn gezicht. ' I love you.' 'I love you to. Sweetie.'

The maze runner imagine/preferenceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu