Gally #1 Imagine

1.2K 40 4
                                    

De lift ging open. Iedereen staarde je aan. 'Wie zijn jullie! waar ben ik!' een jongen sprong de lift in. 'Hey.' 'Ga weg! wie zijn jullie.' 'heey. Wij doen niks. Doe maar rustig aan.' Je knikte. 'Ik ben gally. Maar je mag me ook kapitein gally noemen.' 'Oke kapitein gally.' hij glimlachte. 'Kom. Dan help ik je hier uit.' je stond op. Gally en een paar andere jongens hielpen je er uit. 'Wat is dit voor een plek.' 'the glade.' Een donkere jongen stond voor je. 'Hey. Ik ben alby. En jij bent?' '(Y/N).' Hij knikte. 'Morgen krijg je een rondleiding. Gally laat je zien waar je slaapt.' Alby liep weg. Gally bleef staan. 'Ga je mee.' Je knikte. Je liep achter gally aan. 'Hier eten we straks. Als je bij mij vandaag blijft dan komt alles goed. Oke?' 'oke.' jij en gally liepen naar binnen toe. Jullie liepen een klein kamertje in. 'Dit is mijn slaapplek. En jij slaapt daar.' Hij wees naar een bed dat aan de andere kant van het kamertje stond. 'Oke.' 'en als er iets is mag je altijd naar me toe komen.' Je knikte. Gally ging op zijn bed zitten. Hij klopte langs zich. Rustig ging je langs hem zitten. Gally keek jou aan. 'Je bent perfect.' 'wat?' 'niks.' gally begon te blozen. 'Jij ook.' hij keek je aan. 'Echt?' 'ja.' 'Dankje.' 'geen probleem kapitein gally. Ik spreek gewoon de waarheid.' 'ik ook.' je glimlachten. Hij leunde naar je toe. Jullie begonnen te zoenen. Je leunde naar achteren toe. Op een gegeven moment lag hij op je. Gally trok zich rustig terug. 'Je bent echt perfect.' Je glimlachte. Gally begon je weer te zoenen.

Dit keer was het een gally imagine. Hopelijk was deze goed. Ik hoop het van wel. :) en sorry dat deze zo kort is.

The maze runner imagine/preferenceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu