(Y/N) P.O.V
Ik loop door de gangen heen. Mensen in witte jassen lopen me voorbij. Ugh wat haat ik deze plek. 'Daar bent u.' Ik knikte. 'Hoe was u paar dagen?' 'eenzaam.' 'Nou dat heeft u nu een geluk. U krijgt een kamergenoot.' Ik knikte. 'Newt?' 'Ja?' een jongen met blonde haren kwam er aan gelopen. 'Dit is je nieuwe kamergenoot.' Hij knikte. 'Hoi. Ik ben newt.' hij stak zijn hand uit. Je pakte zijn hand en schudde hem. 'Hoi ik ben (Y/N).' de vrouw liep weg. 'Mooie naam voor een mooi iemand.' Ik voelde dat ik begon te blozen. 'Ahw. Dankje.' hij haalde zijn schouders op. 'Ik spreek de waarheid.' hij keek je aan. 'Zullen we?' 'ja is goed.' We liepen de kamer in. 'Ik slaap daar. Dan kan jij daar slapen.' 'Oke.' ik zette mijn tassen bij mijn bed neer. 'Dit wordt nog leuk.' Hij knikte. 'Maar na 8 uur. Niks meer. Dus slapen. Oke?' ik knikte.5 jaar later
Newt en ik zijn beste maatjes. newt rent de kamer in. '(Y/N)! verstop je. Ze zoeken jou. Je gaat the maze in.' Ik keek hem verbaast aan. 'Wat?' 'verstop je nu. Please. Ik wil je niet kwijt.' 'Newt. Ik wist het al dat ik vandaag the maze in ging.' 'wat?!' 'newt.....' 'nee! je blijft hier. Jij bent de enigste die ik heb. Please.' 'newt ik heb geen keus.' newt begon te huilen. 'Dit is zo oneerlijk!' bij de deur stond de vrouw. '(Y/N)? ben je klaar?' 'Nog 2 min.' Ze knikte. 'Newt. Ik ben altijd bij je. In je hart. Dat weet je toch.' 'Ik.... ik wil je gewoon bij me hebben.' 'Ahw newt.' ik liep naar hem toe en gaf hem een knuffel. 'Het komt wel goed. Echt waar.' ik trok me voorzichtig terug. Hij knikte. 'Ik moet gaan.' 'Oke. Maar vergeet mij nooit. Oke?' 'oke.' ik liep naar de deur toe. Ik knikte naar de vrouw. Ze glimlachte. Ik liep haar achterna. Ze stopte bij een deur. 'En onthoudt. Wicked is goed.' ik knikte. De deur ging open. '(Y/N)!' ik draaide me om. Newt kwam er aangerend. 'Newt?' hij stond hijgend voor me. 'Ik was wat vergeten.' Hij leunde naar me toe. Ik voelde zijn zachte lippen op de mijne. Hij trok zich terug. 'I love you.' 'Newt. I love you to.' Ik gaf hem snel een kusje op zijn wang. En liep de kamer in. Ik moest op een tafel gaan liggen. 'Wicked is goed.' en alles werd langzaam donker.
Ik zal niet vaak uploaden. Maar ik zal mijn best doen :)
JE LEEST
The maze runner imagine/preference
RandomNederlandse imagines en preference van tmr (the maze runner) van wie ik allemaal ga schrijven zijn: Newt, Thomas. Gally en minho. Als je een keer van alby, ben, Chuck, frypan of van Teresa wilt. Kan je het altijd vragen. :)