Minho P.O.V
"We hebben een uit weg gevonden." "Serieus Minho? Spreek Thomas de waarheid?" "Ja. We hebben echt een uitweg gevonden." Iedereen begon de praten. Sommige waren enthousiast andere waren bang. "Thomas en ik gaan morgen terug." "En dan?" "Kijken of het echt een uit gang is. We verzinnen wel iets." Thomas knikte. "Minho. Denk aan (Y/N), Ze heeft je steun nodig." "Ik weet het Newt maar dit is heel erg belangrijk. Ik doe dit voor haar. Ze is ernstig ziek. Misschien kunnen ze haar dan wel genezen." Newt knikte. "Ik spreek hier morgen middag wel weer over. Dan hebben Thomas en ik misschien wel meer te weten gekomen zijn." Gelijk liep ik naar (Y/N)s kamer toe. Ze lag met gesloten ogen. Haar huid was helemaal wit. Rode kringen onder haar ogen. "Hey." ik ging langs aar bed zitten. "Ik weet dat je nu slaap. Maar ik ga dit toch vertellen." Ik pakte een van haar ijskoude handen vast. "Thomas en ik hebben vandaag iets nieuws gevonden. We denken dat het een grievershol is. Maar misschien is dit wel onze kans om te ontsnappen. Misschien is dit de uit weg. Dus morgen gaan Thomas en ik terug. Ik hoop dat dit de uitweg is. Ik doe dit voor jou. Ik kan best hier voor altijd leven. Maar jij niet. Je hebt niet meer lang en ik mijn hele leven bij jou zijn." ik begon kleine kusjes op haar hand te geven. "Ik geef veel om je. En we gaan dit halen." ik stond op en gaf haar een kus op haar voorhoofd. "ik hou van je." Ik liep voorzichtig uit de kamer . De medjacks kwamen er aan gelopen. "is ze wakker?" "nee ze ligt de slapen." "okee." "het gaat slechter of niet?" "Ze heeft echt niet meer lang Minho." ik knikte.
(Y/N) P.O.V
Minho rende achter me aan. "ik krijg je toch wel!" We rende al bijna een half uur rond over de Laar heen. "Kom dan je krijg me toch nooit!" Minho kwam steeds dichterbij. "jawel ik krijg je wel!" Ik keek over mijn schouder heen. Minho was er niet meer. gelijk keek ik voor me. Met een harde knal rende ik tegen iemand op. We vielen op de grond. "Ik heb je." Ik lag op Minho. "ik hou van je (Y/N)." "ik hou ook van jou Minho."
~~~~~~
mijn ogen gingen langzaam open. De medjacks deden van alles. "goeiemiddag (Y/N) hoe voel je je?" "slecht." Clint knikte. "We hebben wat eten voor." Jeff tilde me rechtop. Clint begon me te voeren. "Minho was hier nog. Hij kwam kijken hoe het met je ging." "wat.....zei......." Ik kreeg bijna geen lucht. "Hij en Thomas denken een uitweg te vonden te hebben." Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht. "Mond effe open." Ik deed wat hij deed. Clint begon me weer te voeren. Doordat ik bijna geen lucht krijg kan ik bijna niks. Mijn luchtwegen gaan steeds dichter zitten. Als ik Probeer te praten hoor je me zwaar ademen. Als ik gewoon nu adem hoor je een scheurend pijnlijk geluid. "We gaan vandaag weer proberen als je kan staan. oke?" Ik knikte. Clint zette het bord aan de kant. Jeff tilde me op. "Oke we gaan je nu op de grond zetten." Hij zette me voorzichtig op de grond. "Oke je doet het prima." Alles was wazig of draaide. Te weinig zuurstof. "Hoe voel je je?" "duizelig." Clint knikte. "we gaan proberen of je wat kan lopen. oke?" Ik knikte. Jeff hield mijn handen vast. "probeer maar dichter naar mij te lopen." Ik probeerde wat hij zei. Stapje voor stapje. "Goedzo." "zullen we proberen als je naar buiten kan lopen?" "ja..." Clint liep naar de deur toe en liep naar buiten. Jeff bleef voor me staan en liep telkens samen met mij naar de deur. "goedzo (Y/N)" We waren bijna bij de deur. "je doet het erg goed." We liepen voorzichtig naar buiten. Iedereen keek ons aan. "(Y/N) je doet het goed." Clint stond ineens langs ons. "Hoe voel je je?" "Duizelig." Mijn hoofd begon te draaien. "wil je zitten?" ik knikte. "Gally! breng eens effe een stoel!" Jeff greep me stevig vast. "(Y/N) ogen op mij gericht houden." Ik probeerde naar Jeff te kijken. "ga zitten." Clint zette een stoel langs ons. voorzichtig ging ik zitten. Jeff knielde voor me. "Clint! en Jeff! waar zijn jullie mee bezig." Alby kwam er aangelopen. "Alby we zijn wat testjes aan het doen." "oh ja. Je leid iedereen af. En nog iets..." Ineens begon ik te trillen. "(Y/N)?" Jeff greep me vast bij mijn schouders. Mijn ogen begon naar achter te draaien. Het enge scheurend geluid werd erger. Ik greep in de hand van Jeff. "Clint haal een pompje." "Jeff...." Ik voelde me blauw worden. "Alby haal Minho nu." Alby rende weg. "(Y/N) Hou vol Minho komt er aan." "Ik.... geen.....lucht..." "Clint schiet op!" Alby en Minho kwamen er aan gerend. "(Y/N) hou vol." Clint rende naar buiten. "Ik ben bij je." Minho ging langs me zitten. Jeff begon van alles te doen. "Wat gebeurt er?" "Ze krijgt geen lucht. Dus gaan deze pomp aan haar vast maken. Je moet haar stil houden. Clint moet de slangetjes in de neus doen. " Ineens kreeg ik geen lucht meer. Ik begon rare bewegingen te maken. "Clint nu! Minho hou haar vast!" toen werd alles zwart.
*2 weken later*
Minho P.O.V
Ik zit langs haar bed. "ik weet niet of je me hoort of niet. Maar ik mis. Ik wil je in de ogen kunnen kijken en zeggen we hebben het gehaald. Ik wil je zoenen. Je lach horen. Maar je lig sinds dat ene in coma. Ik hou van je."
———
wordt vervolgt.
maar ik heb een vraagje, Normaal geef ik nooit shoutouts en dat soort dingen. Maar voor deze ene keer wel. Ik zou het erg leuk vinden als jullie @manon— willen volgen en haar boeken zouden willen gaan lezen. Ze is pas begonnen maar ze zou het erg leuk vinden als mensen haar boeken lezen. Zelf lees ik ze ook. Ze is een kei goede vriendin
ik zou het erg leuk vinden en zij ook.
al vast bedankt.
hopelijk vonden jullie dit eerste stukje leuk. Zal zo snel mogelijk het 2 deel online zetten :)
xx
JE LEEST
The maze runner imagine/preference
РазноеNederlandse imagines en preference van tmr (the maze runner) van wie ik allemaal ga schrijven zijn: Newt, Thomas. Gally en minho. Als je een keer van alby, ben, Chuck, frypan of van Teresa wilt. Kan je het altijd vragen. :)