De eerste keer dat hij je pijn deed

1K 43 8
                                    

Newt:

'Sweetheart? sorry ik wilde je geen pijn doen.' 'Newt ga weg.' 'ik.....' ik begon harder te huilen. Newt trok me in een knuffel. 'Sorry. Het spijt me zo. Ik wilde je niet slaan. Het spijt me echt.' ik trok me terug. Newt keek me huilend aan. 'Sweetheart?' 'Newt. Het is al goed. Ik vroeg er gewoon om.' 'Nee niet waar. Ik had me gewoon moeten beheersen.' 'Newt......' 'Nee. Het is mijn schuld dat je pijn hebt. Ik wil je geen pijn doen. Ik voel me zo slecht wat ik gedaan heb. Echt sorry.' 'het is al goed newt.' 'ik hou van je.' 'Newt..... ik hou ook van jou. Maar kunnen we nu effe naar de med-jacks? want ik heb een bloedneus.' 'Ja natuurlijk.' Newt pakte mijn hand. En we liepen samen naar de med-jacks toe.

Minho:

'Schat! waar ben je?!' minho keek om zich heen. 'Heey schatje?' minho rende naar me toe. 'Schatje gaat het?' hij liep dichterbij. Ik stapte naar achteren toe. Minho bleef gelijk staan. Zijn ogen werden waterig. 'Schat?' hij zette een stap naar voor toe. Gelijk stapte ik naar achteren toe. 'Ik doe je niks.' Hij kwam dichterbij. 'Minho blijf staan.' tranen liepen over mijn wangen heen. 'Schat? ik wilde je geen pijn doen.' 'Ik zei blijf staan.' gelijk bleef hij staan. Hij draaide zich om. Hij gooide boos een steen weg. Hij haalde zijn handen door zijn haren heen. Gelijk daarna ging hij op de grond zitten. Handen voor zijn gezicht. 'Minho?' zijn schouders gingen schokkend op en neer. Hij huilde. 'Minho?' ik liep voorzichtig naar hem toe. Voorzichtig ging ik langs hem zitten. 'Minho? praat tegen me. Please.' hij schudde zijn hoofd. 'Minho please.' hij deed zijn handen voor zijn gezicht weg en keek me aan. 'Ik heb je pijn gedaan. Ik.... ik.... Maak je bang.' 'Minho. ik ben bang voor je. Op dit moment. Maar dat komt wel weer goed.' Hij knikte. 'Het spijt me.' ik knikte. 'Echt waar. Ik wilde je nooit echt raken. Ik wilde je niet bang maken. Ik wil je juist blij maken. En dat je je veilig voelt bij me.' 'Minho ik hou van je. En weetje hoe en waarom?' hij keek me aan. 'Jij bent alles voor me. Die klap die ik kreeg van je. Was pijnlijk. Of nou ja is. Maar je deed het niet extra. Ik lokte het uit. Soms gebeurd zo iets. Maar jij bent nog steeds die jongen die ik ken. Daarom hou ik van je. Wat er ook gebeurd. Je blijft je zelf.' Hij kreeg een grote glimlacht op zijn gezicht. 'Ik hou ook van jou.'

Gally:

'Gally ga weg.' 'soldaatje?' 'nee ga weg.' 'Sorry dat ik je pijn deed.' 'ga weg gally.' 'soldaatje van me. Please luister naar me.' 'Nee gally ga weg.' 'maar....' 'ga weg!' gally keek me verdrietig aan. 'Gally?' een paar tranen liepen over zijn wangen heen. 'Gally? huil je nu?' hij knikte. Ik liep naar hem toe. En kuste zijn neus. 'Hey niet huilen.' Ik wreef zijn tranen weg. 'Ik moet de gene zijn die moet huilen. Niet jij.' 'het spijt me echt.' 'dat weet ik. Maar d hoef je toch niet te huilen.' 'Ik.... ik voel me gewoon ellendig. Ik heb je pijn gedaan. En niet zo'n klein beetje.' 'gally die blauwe plek op mijn been gaat wel weg.' 'daar gaat het niet om. Het gaat er om dat ik je überhaupt pijn hebt gedaan.' 'Dat ging per ongeluk. Ik zag het zelf.' 'als nog. Het spijt me. Oke?' Ik knikte. 'Oke kapitein gally.' Hij kreeg een grote glimlacht op zijn gezicht.

Thomas:

Huilend zat ik op mijn bed. Thomas kwam naar binnen toe. Hij ging langs me zitten. 'Sorry.' hij begon me te knuffelen. 'Het spijt me.' Hij wreef over mijn rug heen. 'Echt waar. Sorry.' Hij trok zich terug. 'Please reageer.' Ik keek hem aan. 'Please. Ik voel me al ellendig.' Een traan viel over mijn wang heen. 'Heb je veel pijn?' ik knikte. 'Sorry. vergeef me. Please.' ik knikte. 'Ik....' Tranen rende over zijn wangen heen. 'Het..... spijt me zo.' 'Thomas. Het is al goed.' 'Echt?' ik knikte. 'Ik voel me echt zo slecht. Ik wilde je geen pijn doen maar.' Ik drukte mijn lippen op de Zijne. Hij kuste me terug. Ik ging op bed liggen. Voorzichtig kwam hij op me. 'Au. Thomas pas wel please op.' 'Sorry.' Ik glimlachte. 'I love you.' 'I love you to.'

Sorry dat deze heel slecht zijn maar ik heb weinig. Inspiratie en ideeën.

The maze runner imagine/preferenceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu