Zijn reactie toen je aangevallen werd door cranks

428 17 2
                                    

Thomas:

Hij Schrok heel erg. Je rende achter hem aan. Ineens kwam er uit het niks een crank en viel je aan. Hij hoorde je schreeuwen en schrok en draaide zich gelijk om. Hij zag jou op de grond liggen met een crank boven op je. Gelijk sloeg hij de crank van je af. En knielde gelijk langs je om te kijken als alles oke was


Newt:

Hij was bezorgd. Je was namelijk samen met Minho en thomas mee. En hij hoorde Minho schreeuwen, En gelijk daarna jou. Niet veel later kwamen Minho en thomas naar de andere toegerend. Jij lag in thomas armen. Maar gelukkig was er niks ernstig aan de hand. Je was onder het verdedigen van je zelf onwel geworden 


Minho:

Hij raakte in paniek. Hij kon je niet helpen toen je aangevallen werd. je zat vast en Hij kon net niet bij je. Hij raakte in paniek. Frypan probeerde hem  gerust te stellen. Dat alles goed zou komen en dat je sterk genoeg bent om het te redden. En Frypan had gelijk. Want je kwam laterna snel aangerend.


Aris:

Bang. Hij was bang dat je het niet zou halen. Je werd aangevallen door twee cranks. Aris deed zijn best om je te helpen. Gelukkig hielpen de andere je ook. Alles kwam gelukkig goed en aris was nog nooit zo opgelucht geweest.


Frypan:

kwaad. Hij was kwaad dat iemand jou pijn wilde doen. Hij sprong gelijk op de crank. Hij sloeg hem helemaal kort en klein. Niemand had Frypan zo kwaad gezien. En jullie waren allemaal verrast en opgelucht.


-----------

binnenkort komt er een Q&A. (vragen en antwoorden)

Wil je een imagine of je had er al een aangevraagd maar die is nog niet online geplaats. Kun/mag je altijd effe een prive berichtje sturen om het te vragen of te vertellen dat je imagine nog niet online staat of je wilt er een. sorry als jouw gevraagde imagine nog niet online staat. Ik doe me best om ze allemaal te schrijven maar soms heb ik een writesblock of heb ik te veel huiswerk. Ik zal deze week nog eens wat uploaden want volgende week kan ik niet schrijven of uploaden want dan ben ik met school een week weg.

Groetjes xxx


The maze runner imagine/preferenceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu