Eerste avond met hem

968 41 8
                                    

Newt:

(Y/N) P.O.V
Newt zei dat hij me meer dan leuk vind. Minho liep de kaartenkamer uit. 'Minho.' ik liep naar minho toe. 'Wat is er?' 'ik heb een belangrijke vraag.' 'oke vraag maar.' 'newt vertelde een uur geleden dat hij me meer dan leuk vind. Daarna ging hij weg. Wat moet ik nu doen. Naar mijn eigen bed gaan of naar zijn bed gaan?' 'zijn bed.' 'Oke.' 'hij vind je echt leuk. Dus als ik jou was zou ik naar hem toe gaan.' ik knikte. 'Dankje minho.' 'geen probleem.' Ik liep naar de hoeve toe. Newt slaap boven de 2e kamer rechts. Rustig liep ik naar binnen toe. Gelukkig was er bijna niemand. Ik liep de trap op. 2e kamer rechts. Ik liep naar zijn kamer toe. Voorzichtig klopte ik. 'Binnen.' ik maakte de deur open. Hij zat op zijn bed. 'Hey (Y/N).' 'hey.' ik maakte de deur dicht en liep naar hem toe. Newt keek me aan. 'Wat is er?' 'ik wilde vannacht niet alleen zijn. Dus .....' 'tuurlijk.' 'Dankje.' Hij knikte. 'Weetje het is al laat. Het beste is dat we gaan slapen.' Ik knikte. Newt ging met zijn handen door zijn haren heen. 'Uh ja.' newt deed zijn shirt uit en schoof op. Voorzichtig ging ik langs hem liggen. 'Lig je goed?' ik knikte. Ik legde mijn hoofd tegen hem aan. Voorzichtig legde hij zijn arm om me heen. Langzaam vielen mijn ogen dicht.

Minho:

Minho P.O.V
'Sorry. Maar we moeten hier over nachten.' Ze knikte. Ze keek om zich heen. 'Mijn kamer is niet echt schoon enzo. Sorry.' 'dat maak niks.' Ik knikte. Ze ging op het bed zitten. 'Het wordt wel vanavond koud.' Ze knikte. 'Ik slaap wel op de grond dan kan jij op dit bed slapen. Zolang het moet. Tot de bouwers jouw huisje gebouwd hebben.' 'minho.' Ze stond op en liep naar me toe. 'Dit is jou bed. Ik slaap wel op de grond.' 'Nee nee. Maak je maar geen zorgen. Ik slaap op de grond.' Ze stond vlak voor me. 'Nou dan is er maar een oplossing. Samen in jouw bed.' een kleine glimlach kwam op haar gezicht.

(Y/N) P.O.V
Zo gezegd zo gedaan. Minho kroop in bed. Toen Minho goed lag kroop ik er ook in. Gelijk nestelde ik tegen hem aan. 'Heb je het koud?' ik knikte. Hij sloeg zijn arm om me heen. Ik lag helemaal tegen hem aan. 'Ik hou van je (Y/N).' En alles werd donker.

Gally

(Y/N) P.O.V
Ik stond in de tuin te werken. Gally keek van een afstandje naar me te kijken. Sinds vanmorgen al. Vannacht heb ik buiten geslapen. Heb geen bed. Geen kamer. Niks. Net als vele andere. Newt kwam naar me toe. 'Pauze.' ik knikte. Newt liep door om het tegen de rest te vertellen. Ik legde mijn spullen neer en liep met een appel naar een boom toe. Rustig ging ik er tegen aan zitten. 'Hey.' gally stond voor me. 'Hey gally.' gally ging langs me zitten. 'Hoe gaat het?' 'goed. Met jou?' 'gaat wel.' ik knikte. 'Waar slaap je vanavond?' 'net als gister. Buiten.' Hij knikte. 'Ik denk dat het beste is om binnen te slapen.' 'is het ook. Maar.....' 'als je wilt. Mag je vanavond bij mij komen slapen.' 'Dankje maar....' gally stond op. En liep weg. Ik schudde mijn hoofd. Rare shank. Ik nam een hap van mijn appel

*die avond*

Ik lag buiten. In de kou. Net als gister. Een zucht verliet mijn mond. Ik stond op en liep naar binnen toe. Newt vertelde me vandaag onder het werken dat gally boven sliep. 3e kamer rechts. Voorzichtig liep ik naar boven toe. De houte trap kraakte wat. 3e kamer rechts. 1.....2...... en 3. Voorzichtig klopte ik op de deur. 'binnen.' ik maakte de deur open. Gally lag in bed. Gelijk ging hij recht op zitten. 'Hey. is er iets.' ik maakte de deur dicht en liep naar zijn bed toe. Ik knikte. 'Kom.' hij klopte lang hem op bed. Rustig ging ik zitten. 'Vertel. Wat is er?' 'ik kon niet slapen. En.....' gally schoof op. Ik keek hem aan. Hij knikte. Rustig kroop ik in bed. Hij sloeg een arm om me heen. 'Wow jij bent koud.' Ik kroop tegen hem aan. 'Dankje gally.' 'Geen probleem.' 'Gally?' 'ja.' 'waarom doe je tegen mij wel aardig en tegen andere niet?' 'laat ik je het zo zeggen. Jij bent mijn lichtpuntje in mijn leven. Ik kan jou toch niet buiten laten slapen in de kou.' 'Ahw.' 'Jaja. Genoeg voor vandaag.' Ik begon te giechelen. Gally keek me aan. 'Stop.' 'met wat?' 'met schattig zijn. Je maak me gek.' 'sorry gally.' Hij glimlachte. Ik sloot mijn ogen. 'Truste gally.' 'truste soldaat van me.'

Thomas

(Y/N) P.O.V
'Je hebt geen keus. Je moet wel bij Thomas slapen.' 'Newt is er echt geen andere optie?' 'nee. Jij slaapt bij Thomas. Tot gally en de andere bouwers je kamer hebben gebouwd.' 'Newt...' 'nee (Y/N) daarmee uit.' newt liep de hoeve uit. Geweldig moet ik bij Thomas. Een renner. En ik wou helemaal niks met ze te maken hebben. Chuck zat aan tafel. 'Hey Chuck.' 'hey (Y/N).' 'weetje misschien waar Thomas slaapt?' 'ja sinds kort slaap hij in de hoeve. 4e kamer rechts. Staat alleen een bed. Meer niet maar ja wat heeft hij nog meer nodig. Hij is toch de hele dag in het labyrint.' ik knikte. 'Dankje Chuck.' 'Geen probleem.' Ik liep naar boven toe. 4e kamer rechts. Ik liep naar de 4e kamer toe. Hij stond op een kiertje open. Voorzichtig keek ik naar binnen toe. Thomas stond in de kamer. Hij trok zijn shirt uit. Ineens keek hij naar de deur toe. Gelijk stapte ik naar achteren toe. 'Hallo?' de deur ging verder open. 'Uh hey Thomas.' hij knikte. 'Ja uh. Ik moest van newt bij jou. Komen slapen. Op jou kamer dus.' weer knikte hij. Hij stond in zijn boxer. 'Kom maar binnen dan.' ik liep naar binnen toe. 'Sorry dat ik net naar binnen zat te kijken. Ik wilde alleen effe kijken of er iemand was.' 'oke.' Thomas ging op bed zitten. Ik keek rond. Alles was van hout. Zoals Chuck zei. Er stond alleen maar een bed. Niks anders stond er. 'Dus.' 'dus.' ik keek hem aan. 'Ik denk dat het beste is om te gaan slapen.' Ik knikte. We kropen het bed in. Een gênante stilte heerste. 'Dus jij bent een renner.' 'ja.' Ik knikte. 'En jij bent een?' 'niks. Ik heb nog geen baan.' Hij knikte. Voorzichtig legde hij zijn arm om me heen. We keken elkaar aan. 'Uh ja. Als je het koud krijgt.' Ik knikte. Ik kroop tegen hem aan. 'Voor als ik het koud krijg.' hij knikte. 'Truste.' 'Truste.'

Sorry dat sommige langer zijn dan de andere. :)

The maze runner imagine/preferenceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu