Thomas imagine

324 16 6
                                    

Deze imagine is voor milkaatje

Thomas P.O.V
'Thomas wat is er?' 'Er is niks.' 'Jawel er is iets. Ik zie het aan je.' Ze keek me aan. 'Je kan me alles vertellen Thomas.' 'Ja dat weet ik.' Ze kwam dichter tegen me aan zitten. 'Thomas. Ik wil je helpen. Maar je moet vertellen wat er is.' 'Ik ben bang.' 'Bang?' 'Ja bang. Ik ben bang dat ze jou wat aan doen. Dat kan ik niet laten gebeuren.' 'Thomas....' 'Dat beloof ik je. Ik heb het ook in de maze beloofd en nu beloof ik het je weer.' Ze trok me in een knuffel. 'Ik hou van je.' 'Ik hou ook van jou.'

*die avond*
Iedereen lag te slapen. Behalve ik. Ik lig al de hele tijd wakker. Te denken. Wat nu als ze haar mee nemen. Of er gebeurt iets anders. En ik kan niks doen. Onder me hoorde ik gebonk. 'Thomas.... Ben je wakker?' Gelijk sprong ik op. 'Amy? Ben jij dat?' 'Ja.' Ze kroop onder het bed vandaan. 'Hoe kom jij hier?' 'Nou ook goeie avond.' Ik keek haar lachend aan. 'Ik kwam via de luchtkokers.' 'Waarom?' We gingen op bed zitten. 'Ik kon niet slapen. En ik wil bij je zijn.' 'Ik wil ook bij je zijn.' We gaven elkaar een kus. 'Thomas......ik heb je toch niet wakker gemaakt?' 'Nee ik was al wakker.' Ze glimlachte. Ze ging in mijn bed liggen. 'Ben je moe?' Ze knikte. 'Ga maar dan slapen. Ik blijf wakker om je op tijd wakker te maken.' 'Dankjewel.' 'Geen probleem.' Ze sloot haar ogen. 'Thomas..... Ik hou van......je.' Ze viel gelijk in slaap. 'Ik hou ook van jou.' Ik gaf haar een kus op haar voorhoofd. Voorzichtig ging ik langs haar liggen. Ik legde mijn arm om haar heen. 'Alles komt goed.'

*in de ochtend*
'Thomas.....' Ik voelde iemand me heen en weer schudde. 'Thomas wakker worden.' Voorzichtig maakte ik mijn ogen open. Amy lag tegen me aan. 'Thomas. Ik zie dat je het leuk heb gehad vannacht.' 'Hou je mond minho.' De jongens begonnen te lachen. 'Maar helaas is de pret voorbij. Ze moet gaan voor dat ze er achterkomen.' Ik zuchtte. 'Jaja.' Voorzichtig maakte ik haar wakker. 'Hey.' Ze keek me met haar mooie ogen aan. 'Hey.' 'Je moet opstaan anders hebben we een probleem.' Ze knikte. Voorzichtig stond ze op. 'Ik zie je straks dan wel weer.' Ik knikte. Snel gaf ze me een kus. Ze kroop onder het bed. 'Amy. Doe voorzichtig.' 'Ja zal ik doen.' 'Oke tot straks.' 'Tot straks.'

---------------
Dit was het al weer. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. 😊

The maze runner imagine/preferenceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu