Newt P.O.V
Vandaag zijn (Y/N) en ik al een maand samen. Dus ik moet haar gaan verassen. 'Hey frypan.' 'Hey newt.' Zo ging het de hele tijd. Hey zeggen. Mijn hele plan vertellen. En weer naar de volgende.(Y/N) P.O.V
'Je bent klaar voor vandaag.' 'Dankje gally.' ik legde de spullen neer en liep weg. '(Y/N) wacht.' gally liep naar me toe. 'Hier.' hij gaf me een briefje. 'Dankje.' hij knikte snel en liep toen weg. "Ga naar Chuck toe :) " oke? rustig liep ik over de Laar heen. Waar hangt Chuck. Ineens zag ik hem. Bij een boom zitten. Snel liep ik er heen. 'Hey Chuck.' 'Oh heey (Y/N).' Ik keek hem aan. 'Wat?' 'heb jij misschien een briefje voor me?' hij keek me aan. 'Mijn volgende hint.' Ik liet het briefje zien. 'Oh ja die heb ik.' Hij pakte zijn briefje en gaf het aan me. 'Dankje.' rustig liep ik weg. "Ga nu naar de frypan toe :D " snel liep ik naar de keuken toe. 'Hey frypan.' 'hey (Y/N).' Gelijk gaf hij het volgende briefje. ''Ga nu naar alby toe :) " ik zuchtte. 'Dankje frypan.' Hij knikte. Snel liep ik naar buiten toe. Alby stond met ben te praten. 'Hey alby.' 'hier.' hij gaf lachend het briefje. 'Dankje.' "vind nu minho :D " minho. Waar zit hij. Alby en ben liepen weg. In de verte stond minho. 'Minho!' ik rende naar hem toe. 'Hey (Y/N).' 'Hey.' 'Je wilt de volgende hint he?' 'ja.' Hij gaf me lachend zijn briefje. ''Vind nu ben. :) '' meen je die. Ik keek om me heen. Bij Chuck stond ben. Snel haastte ik me daar heen. 'Ben....' 'hier is het.' hij gaf het briefje. ''Ga nu naar de hoeve toe ;) " rustig liep ik naar de hoeve toe. Voorzichtig liep ik naar binnen toe. Newt stond in het midden bij een opgedekte tafel. Overal stonden kaarsjes aan. 'Wow.' 'Hey love. Hoe vind je het. Is het te? of.....' 'het is prachtig Newt.' Hij kreeg een trotse lach op zijn gezicht. 'Omdat we een maand samen zijn.' 'Oh ik kan niet wachten op de volgende maand.' 'Ik ook niet love. Ik ook niet.' we gingen aan de tafel zitten. 'Ik hou van je (Y/N).' 'Newt ik hou ook van jou.'
JE LEEST
The maze runner imagine/preference
AléatoireNederlandse imagines en preference van tmr (the maze runner) van wie ik allemaal ga schrijven zijn: Newt, Thomas. Gally en minho. Als je een keer van alby, ben, Chuck, frypan of van Teresa wilt. Kan je het altijd vragen. :)