Newt P.O.V
'Newt ik haat je!' '(Y/N) plz luister naar me.' 'nee newt. Ik haat je. Het is over.' Tranen vielen over mijn wangen heen. 'Plz.' 'nee ik ben er klaar mee. Rot op!' ik zakte op mijn knieën. 'Plz luister naar me. Ik kan het uitleggen.' 'Newt ik haat je! haat je! laat me met rust. Ik wou dat ik je nooit ontmoet had!'Mijn ogen vlogen open. 'Het was maar een nachtmerrie Newt het kom goed.' (Y/N) lag langs me. Ze streelde met haar handen door mijn haren heen. Mij borst ging hevig op en neer. 'Newt? het is oke. Ik ben bij je.' ze kroop dicht tegen me aan. 'Je mag er over praten. Als je dat wilt.' ze keek me aan. 'Het ging over ons twee. Je zei dat je me haatte en dat je me nooit gekend wou hebben. En.....' ze drukte haar lippen op de mijne. Ik zoende haar terug. Voorzichtig trok ze zich terug. 'Newt. Ik ben juist blij dat ik je ken. Echt waar. Het was maar een nachtmerrie. Ik hou van je. Meer dan jij denkt.' '(Y/N) het voelde zo echt. Ik ben echt bang.' Tranen liepen over mijn wangen heen. 'Dat hoef niet Newt. Ik ben bij je. Ik zal je nooit pijn doen.' Ze gaf me een kleine glimlach. 'Weet ik.' 'Dus droog je tranen. En denk aan de leuke dingen. Zoals.....' 'jij.' Ze glimlachte. 'Oke zoals ik.' ik vreef mijn tranen weg. 'waarom ben jij zo perfect (Y/N)?' 'geen idee. Waarom ben jij zo schattig.' 'ik ben niet schattig. Ik ben......' 'gewoon schattig.' 'oke schattig alleen voor jou.' Ik gaf haar een kusje op haar wang. Ze legde haar hoofd op mijn borst. 'Ik hou van je newt.' 'ik hou ook van jou.' Haar ogen vielen langzaam dicht. Ik sloeg mijn armen om haar heen. Ik gaf haar een kusje op haar hoofd. 'Slaap lekker.' Rustig sloot ik mijn ogen. Alles wat me dierbaar is. Is er nog gelukkig nog.
JE LEEST
The maze runner imagine/preference
RandomNederlandse imagines en preference van tmr (the maze runner) van wie ik allemaal ga schrijven zijn: Newt, Thomas. Gally en minho. Als je een keer van alby, ben, Chuck, frypan of van Teresa wilt. Kan je het altijd vragen. :)