imagine newt

377 20 2
                                    

deze imagine is voor jillemmerik.


Newt P.O.V

'dus ze stond boven. En toen begon ze te huilen. Ze heeft daar uren gezeten tot Gally haar kwam halen.' Een paar begonnen te lachen. 'Serieus heb jij haar naar boven gebracht Ben?' Ben knikte trots zijn hooft. 'ze is echt zo'n baby. Ze was al het huilen toen ze de toren zag.' Ik keek om me heen. Iedereen zat rustig te eten. Behalve Gally hij stond bij de deur. Keek emotieloos naar Ben toe. Gally was altijd de pestkop. Maar hij vind het oneerlijk tegen meisjes. Of ze moeten zelf beginnen en een grote mond hebben. Iedereen weet dat Meisjes zijn zwakke punt is. Ben lacht maar aan een stuk door. 'Ben je weet dat Gally kijkt he.  Ben zwaaide blij naar Gally. Gally liep gelijk naar buiten toe. Iedereen aan de tafel behalve ik begon te lachen. Ben keek me aan. 'Hey shank. het is maar een grapje.' hij gaf me een duwtje tegen mijn arm. Ik gaf hem een neppe glimlach. 'ik spreek jullie later.' Ik stond op en liep naar buiten toe. 'Gally.' Gally zat op de grond. 'Wat.' 'Hoe is het met haar?' 'Wat gaat jou dat aan.' 'veel.' Gally stond op. 'Kom maar mee dan kun je het zelf zien.' Ik liep achter Gally aan. We liepen naar haar slaap plek toe. Zachtjes hoorde ik gesnik. ze zat op haar hangmat. Haar gezicht in haar handen verborgen 'Jill. Ik ben het Gally. Ik heb iemand meegenomen.' Jill keek voorzichtig op. 'Jill dit is Newt. Hij werkt op het land. Zit ook in de raad net als ik.' Ze knikte. 'Ik laat jullie effe alleen. Moet namelijk naar de wc.' Ik knikte.  Gally rende weg. Ik stond ongemakkelijk om me heen te kijken. 'mooie naam.' Gelijk keek ik haar aan. 'dankje. Jij hebt ook een mooie naam.' Ze glimlachte. 'Mag ik bij je komen zitten?' Voorzichtig knikte ze. 'Ik zal je geen pijn doen. Dat beloof ik.' Ik ging langs haar zitten. Ik bleef haar aan kijken. Voorzichtig wreef ik haar tranen weg. 'Niet huilen. Ik wil je zien lachen.' 'sorry.' 'Nee geen sorry zeggen. Jij kan er niks aan doen. Maar het komt wel weer goed. Gally en ik beschermen je wel. Nou ja ik denk Gally mee.  Ik loop mank. Maar ik zal mijn best doen om je te beschermen.' 'dankje.' 'geen probleem. Ik kan toch niet kijken hoe ze een engel pijn doen.' Ze begon te blozen.   'Ik meende dat. Je bent een engel.' Ik gaf haar een kusje op haar wang.


---------------

Heb je ideeen hoor ik het graag :)


The maze runner imagine/preferenceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu