Newt:
Newt P.O.V
'NEWT!' ik keek op. Chuck rende naar me toe. 'NEWT!' ik legde mijn schep neer. 'Hey Chuck. Wat is er?' '(Y/N).' 'wat is er met haar?' 'ze.... ze is gestoken.' 'Wat?!' ik rende naar de menigte toe. Jeff droeg haar. 'Jeff!' 'newt.' alby hield me tegen. 'Vertel me dat het niet waar is.' iedereen keek me treurig aan. 'Nee.' Ik schudde mijn hoofd. Ik keek naar minho. 'Jij!' 'Newt ik heb echt mijn best gedaan.' 'JE HAD HET BELOOFD MINHO!' alby hield me stevig vast. 'Newt. Doe rustig. Het komt goed.' Ik knikte. 'Kom.' we liepen achter Jeff aan. 'Jullie moeten buiten blijven.' 'Maar...' 'jij ook newt.' De deur ging dicht.Uren zit ik voor de deur te wachten. De deur ging open. 'Kom maar.' ik stond op en liep naar binnen toe. Ze lag op een bed. Ogen gesloten. 'Het gaat goed met haar. Ze slaapt.' Jeff liep de kamer uit. Rustig ging ik op een stoel zitten lang het bed. Ik pakte haar hand vast. 'Het komt goed. Ik ben bij je.'
Minho:
Minho P.O.V
'Kom dan gaan we terug.' Ze knikte. We stonden op en rende de weg terug. Ze rende achter me. '(Y/N) ben je er nog? je bent zo stil.' geen reactie. '(Y/N)?' ik stopte met rennen en draaide me om. Ze was weg. '(Y/N)?' ik liep terug. 'Waar ben je. Speel geen spelletje met me.' Ik begon te rennen. '(Y/N)!' ik voelde paniek op komen. Bij een steen lag ze. '(Y/N)!' ik rende er zo snel mogelijk op af. Ik knielde bij haar. '(Y/N) blijf bij me. Het komt goed.' Ik tilde haar op. Gestoken. Hoe kan ik zo iets niet gehoord hebben. Ik rende zo snel mogelijk terug naar de Laar.De Laar kwam in zicht. Chuck stond te kijken. Hij draaide zich om. 'Jongens! er is een probleem!' Chuck draaide zich weer om. Mijn benen werden vermoeiend. 'Kom op minho!' om Chuck heen kwamen steeds meer mensen. Ze riepen allemaal dingen. Kom op. Geef niet op. Je bent er bijna. Ik was er bijna. Ik rende de Laar op. Ik stortte gelijk in. Iedereen kwam om me heen staan. Mijn hart ging te keer. '(Y/N).' Ik keek Jeff en Clint aan. Ze knikte. Ze pakte haar op. 'Maak...... haar...... beter.' ze knikte. Newt gaf me een bekertje met water. 'Het is oke minho. Ze is nu in goede handen. Jij hebt je best gedaan.' Ik knikte. 'Newt..... ik hou van haar.' hij knikte. 'Dat weten we.' ik knikte.
Gally:
Gally P.O.V
Ze is nu al een uur weg. Ze moest gewoon wat hout halen. Ik legde mijn spullen neer en liep naar het bos toe. '(Y/N)? ben je hier?' ik liep verder het bos in. In de verte hoorde ik gehuil en geschreeuw. Een akelig geluid. '(Y/N)?' ik begon sneller te lopen. Op de grond bij een boom lag ze. Te schreeuwen. Haar handen lagen op haar buik. '(Y/N)!' ik rende naar haar toe. Ik knielde langs haar. 'Wat is er gebeurd.' Ze bleef maar schreeuwen. Ik tilde haar op. En rende naar de med-jacks toe. 'Jeff! Clint!' ze rende naar buiten. Iedereen keek ons aan. 'Ze-ze....' 'gestoken. Kom.' hij pakte haar van me af. 'Je kan niet mee.' 'Maar.' 'Geen gemaar.' de deur ging dicht. Ik liep kwaad naar de bouwplaats toe. Ik pakte een hamer en sloeg hout kapot. Ik begon te schreeuwen en te schelden. 'WAAROM ZIJ!' ik gooide de hamer weg. Ik begon met spullen te gooien. 'Gally. Doe rustig het komt goed.' ik draaide me om. Thomas stond voor me. 'Hou je mond greenie! dit is allemaal jouw schuld!' 'gally....' ik gooide een stuk hout naar hem toe. 'LAAT ME MET RUST!' 'gally ik wil alleen maar helpen.' Ik liep met grote passen naar hem toe. 'Ik heb geen hulp nodig van een greenie.' een hele kring stond om ons heen. Ik liep boos weg. Waarom zij. Waarom niet ik.Uren zit ik hier op de grond voor de deur. 'Gally?' de deur gingen open. 'Je kan naar binnen gaan.' Ik knikte. Rustig liep ik naar binnen toe. Ze lag op een bed. Met haar ogen gesloten. Ik liep naar haar toe. 'Het spijt me zo.' ik greep haar hand vast. 'Sorry.' Haar ogen gingen langzaam open. 'Gally.' haar stem was gebroken. Haar ogen waren rood. 'Het komt goed. Maar je moet echt rust nemen. Oke?' 'oke.' ik liet haar handen los. 'Gally. wil je hier blijven?' ik knikte. Ze schoof op. Voorzichtig kwam ik lang haar liggen. 'Sorry.' ze nestelde tegen me aan. 'Het kom goed.' 'gally. Ik hou van je.' 'ik ook van jou.'
Thomas:
Thomas P.O.V
'Dat meen je niet.' Minho knikte. 'Ze is net bij de med-jacks.' 'Maar.' 'het kom goed.' 'Hoe...?' 'Ze kwam de Laar binnen gestrompeld.' 'Minho....' 'ik weet. Kom.' Ik liep achter Minho aan. 'Je mag naar binnen toe. Maar ze is er slecht aan.' Ik knikte. Rustig liep ik de donkere kamer in. In een bed lag ze. Haar ogen waren gesloten. Ik liep naar. Haar toe. 'Hey.' haar ogen gingen langsaam open. 'Hey.' haar stem was gebroken. 'Gaat het?' ze knikte. 'Thomas?' 'ja?' 'ik zag jou.' Ik ging op een stoel zitten dat langs het bed stond. 'Ik zag jou Thomas.' '(Y/N) ik wil niemand pijn doen.' Ze greep mijn hand. 'Dat weet ik.' 'Hoe.' 'je kwam hier voor ons te redden. Ik vertrouw je Thomas.' 'Dankje. (Y/N) ik vertrouw jou ook.' 'Thomas. Beloof me een ding.' 'oke.' 'haal ons hier uit. Jij weet de oplossing. Denk goed na....' haar ogen gingen langsaam dicht. '(Y/N)?' ze reageerde niet. 'Ze is moe.' Ik draaide me om. Jeff stond bij de deur. 'Zou ik hier mogen blijven?' hij knikte. 'Dankje.' hij knikte. En liep de kamer uit. Ik keek haar aan. 'Ik beloof het.':) binnenkort zal minho #2 part 2 komen. :)
JE LEEST
The maze runner imagine/preference
RandomNederlandse imagines en preference van tmr (the maze runner) van wie ik allemaal ga schrijven zijn: Newt, Thomas. Gally en minho. Als je een keer van alby, ben, Chuck, frypan of van Teresa wilt. Kan je het altijd vragen. :)