Thomas imagine

369 16 1
                                    

Thomas P.O.V
'En (Y/N) dan?' 'Zij is nutteloos.' 'Maar.....' 'Thomas. Zij kan niks. Je moet in deze tijden snelle en verantwoordelijke keuzes maken.' '(Y/N) kunnen we goed gebruiken. Bij de beveiliging. Iemand moet hun in de gaten houden.' 'Daar hebben we Harold en Jacob al voor.' 'Ja en die snappen er iets van.' 'Thomas. Denk goed na boor je iets besluit.' '(Y/N) gaat bij de beveilig.' 'Oke.' Ze schreef wat dingen op. 'Nou dan is deze bijeenkomst voor bij. Teressa en Thomas goed werk vandaag geleverd. Thomas jij bent morgen aan de beurt.' We liepen uit het lokaal. 'Dan al?' 'Ja. Dan al.' (Y/N) zat op de gang.  Ze keek om zich heen. Ik ben helemaal gek op haar. Haar lach, haar mooie ogen, alles aan haar is perfect. Maar er zal toch niks worden tussen ons. Ik heb morgen geen geheugen meer. Ik zal niks meer van haar herinneren. Helemaal niks meer. Niet eens meer haar mooie naam. 'Hey Thomas.' Ze stond op. 'Hey (Y/N).' 'En?' 'Je gaat bij de beveiliging werken. Je weet wel achter de computer en kijken hoe ik het ga doen.' 'Oh. Soort van stalken.' 'Ja zo iets.' 'Het lijk me best wel leuk. De hele dag naar jou kijken.' 'Naar mij? Je kan toch ook naar Newt of Minho.' 'Nah. Jij bent leuker.' 'Serieus?' Ze knikte. 'Aww. Ik ga jou wel missen hoor.' 'Ik jou ook.' We liepen de eetzaal in. 'Je moet me wel een ding beloven (Y/N).' 'Wat dan?' 'Dat je mij nooit vergeet. Ik kan wel jou niet meer herkennen. Maar diep van binnen zal ik altijd de gevoelens hebben voor jou die ik nu heb altijd voor jou hebben.' 'Wat voor gevoelens Thomas?' 'Ik vind je leuk. Maar niet zo maar leuk maar heel erg leuk.' 'Zoals in verliefd?' Ik knikte. 'Aww. Weetje Thomas ik vind je ook wel meer dan leuk.' 'Echt?' Ze knikte. 'Blijf vanavond bij mij (Y/N). Laatste  nacht.' 'Thomas ik zou graag willen maar.....' 'Alsjeblieft. Ik wil niet alleen vanavond zijn.' 'Oke. Ik blijf vanavond bij je.' 'Dankje.'

*in de avond*
Ik zat alleen op mijn kamer. Waar blijft ze toch. Ze zal het toch niet vergeten zijn? Ik stond op en liep heen en weer in de kamer. Ineens werd er op de deur geklopt. 'Kom binnen.' De deur ging open. (Y/N) kwam naar binnen toe gelopen. 'Sorry dat ik laat ben. Maar....' 'Is oke. Je bent er nu toch.' 'Ja.' Ze maakte de deur dicht en liep naar me toe. Ze plaatste haar handen bij mijn schouders/borst. 'Thomas....' 'Ik hou van je (Y/N).' Ze glimlachte. 'Zou ik je mogen zoenen?' Ze knikte. Voorzichtig drukte ik mijn lippen tegen de hare aan.

*flashback*

'En dit is (Y/N). Zij blijft in de kamer tegen over je.' Een meisje rond mijn leeftijd stond tegen over mij. 'Hoi. Ik ben Thomas.' Ik stook mijn hand naar haar uit. Ze keek me verlegen aan. Voorzichtig pakte ze mijn hand. 'Hoi. Ik ben (Y/N).'

*einde flashback*

We keken elkaar aan. 'Thomas. Ik.....' 'Ssst. Ik weet het.' Ik trok haar in een knuffel. 'Ik weet het. Ik weet het.' Ik streelde haar haren. 'Thomas. Ik zal over je waken.' Ik trok me voorzichtig terug. 'Kom.' We liepen voorzichtig naar het bed toe. 'Als je wilt omtrekken. Kan het daar.' Ik wees naar de kast. 'Ik heb me al omgetrokken.' 'Ik ook' we begonnen te lachen. Voorzichtig gingen we op het bed zitten. '(Y/N) wil je mijn vriendin zijn. En ik weet dat alleen jij het zult herinneren. Maar dat boeit me niet. Want ik hou van je. Gelijk toen ik je zag. Maar ik durfde het nooit te zeggen. En nu. Nu is het eigenlijk te laat. Te kort. Ik kon je zo veel liefde geven, zo veel dingen aan je leren. Maar ik ben te laf.' 'Niet waar Thomas. Je hebt me liefde gegeven. Je hebt me dingen geleerd. We hebben zo veel meegemaakt samen. Het is nooit te laat. Dus ja. Ik wil graag je vriendin zijn.' We gaven elkaar een knuffel. 'Ik hou van je.' 'Ik hou ook van jou.' We trokken terug. 'Ben je moe?' Ze knikte. Ik kroop onder de deken. 'Kom.' Ik klopte langs me. Voorzichtig kwam ze bij me liggen. Ze kroop helemaal tegen me aan. Ik sloeg een arm om haar heen. 'Is het niet erg warm? Met je shirt met lange mouwen?' Ik knikte 'ja eigenlijk wel. Vind je het erg als ik mijn shirt uit doe?' 'Nee. Maak mij niet uit.' Voorzichtig deed ik mijn shirt uit. (Y/N) kroop weer tegen me aan. 'Heb je het warm genoeg?' Ze knikte. Ze begon voorzichtig figuurtjes te tekenen met haar vinger. 'Niet doen dat kietelt.' Ze keek me met haar mooie ogen aan. 'Echt?' 'Nee.' Ze keek me lachend aan. 'Ik wilde je alleen zien lachen.' Ze begon weer te strelen over mijn borst heen. 'Het liefste wil ik je naam in mijn huid snijden.' 'Wat?' 'Je weet wel met een mes.' 'Thomas..... Niet doen.' 'Doe ik ook niet.' 'Oke. Gelukkig.' Ik begon over haar haren te strelen. 'Ga maar slapen. Ik ben bij je.' 'Vind je dat niet erg?' Ik schudde mijn hoofd. 'Nee. Ik ben blij dat je hier in mijn armen ligt.' 'Oke. Dan slaap lekker.' 'Slaap lekker.' Ik gaf haar een kus op haar voorhoofd. 'Slaap lekker engel van me.'

-----------
Heey. Ik heb een mededeling.
Ik ga nog een boek schrijven.
En dat gaat Gwn over imagines.
Maak niet uit over wie.
Acteur of zanger.
1980 of 2015
Maak niet uit.
Ook mag je net als bij dit boek.
Je een eigen imagine aanvragen.
Ik hoop dat jullie het gaan lezen. (Hoef niet)
Ik zal wel nog gewoon update bij dit boek en bij mijn ander boek waar ik ook nog mee bezig ben.
:)

The maze runner imagine/preferenceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu