(Y/N) P.O.V
'Thomas?' 'ja?' Thomas kwam naar me toe gelopen. 'Kan jij effe die doos pakken voor me. Ik kom er net niet bij.' Thomas lachte. 'Ja tuurlijk.' hij pakte de doos van de kast af. 'Asjeblieft.' 'dankjewel Thomas.' ik pakte de doos en liep weg. Buiten bij de boom maakte ik hem open. Deze doos kwam gelijk met mij mee naar de Laar toe. Er staat mijn naam op. Maar ik heb nooit deze dood gekregen. Waarom niet? In de doos zaten kleine spulletjes. Zoals:spiegeltje, Opmaak spullen, De maandelijkse dingen, (Periode)
en wat handschoenen, muts, sjaal, oorwarmers en dikke wollen sokken.
Meer zat er niet echt in. Ja wat veters en zooltjes. Ik pakte de doos en stond op. Ik liep naar mijn klein huisje toe. Hebben de bouwers gemaakt. De keepers vonden het toch veel verstandiger dat ik een eigen plek kreeg. Ik maakte de deur open en liep naar binnen toe. Er staat een bed, een kleine klerenkast, een klein nachtkastje en een stoel. Ik schoof de doos onder mijn bed. 'Hey.' ik sprong op. 'Thomas laat me niet zo schrikken.' 'Sorry ik wou je niet laten schrikken.' 'Dat deed je net dus wel.' 'sorry.' 'maak niks.' Hij knikte. 'Is er iets?' hij schudde zijn hoofd. 'Thomas?' 'ja er is iets. Ikbenverliefdopje.' 'wat?' 'ikbenverliefdopje.' 'Thomas. Ik versta je niet. Plz praat wat langzamer.' 'Ik.....ben.....verliefd......op......je.' 'je bent verliefd op me?' 'ja.' Thomas keek om zich heen. 'Je woont hier leuk.' 'Thomas.' voorzichtig keek hij mij aan. 'Draai er nu niet om heen.' 'doe ik niet.' 'nou moet jij niet iets doen dan?' 'Oh ja ik moet terug naar Chuck. Zie je straks wel.' Thomas draaide zich om. 'Thomas.' ik pakte zijn arm vast. Hij draaide zich voorzichtig om. 'Ja?' 'jij bent echt gênant.' Voor hij iets terug kon zeggen. Drukte ik mijn lippen op de zijne.
Kort maar krachtig. De volgende keer zal ik de imagines langer maken. Sorry als ze kort zijn. Maar ik heb soms een schrijversblock. Sorry
JE LEEST
The maze runner imagine/preference
De TodoNederlandse imagines en preference van tmr (the maze runner) van wie ik allemaal ga schrijven zijn: Newt, Thomas. Gally en minho. Als je een keer van alby, ben, Chuck, frypan of van Teresa wilt. Kan je het altijd vragen. :)