Heey. Sorry dat het zo lang duurde. Maar ik ben heel erg ziek. Hoofdpijn enzo. Maar hier is dan toch een imagine.
Deze imagine is voor hungryy_horan
Gally P.O.V
"Gally je moet mee komen. Nu!" Newt stond voor me. Hij keek niet zo blij. "Waarom. Zie je niet dat ik bezig ben?" "Gally dit is belangrijk. Het gaat over Eva!" eva? Wat zou er met Eva moeten zijn. "Wat is er met haar. Newt ik doe je wat aan. Als zij gewond is." Nee nee. Iets heel anders. Eva heeft een woede aanval. Tegen alby." "Oh nee." Newt knikte. "waar is ze?" "Volg mij maar." "Newt waar is ze!" "Ik zei toch volg mij maar." "Je kan niet eens rennen. Dus vertel me waar ze is!" Newt keek me aan. "Bij de doodshoofden." "Dankje." Newt knikte alleen maar. Zo snel als ik kon rende ik naar de doodshoofden toe. Ik hoorde Eva al schreeuwen. Iedereen stond om alby en Eva heen. "Ga aan de kant." Ik duwde iedereen aan de kant. alby keek me aan. Ik knikte. "Eva? Ik bent het Gally." "Ja dat zie ik ook wel!" "Je hoef niet te schreeuwen. Oké?" ze schudde haar hoofd. Voorzichtig liep ik dichter naar haar toe. "Eva? Zou je dat mes weg kunnen leggen. Dan kunnen we er rustig over praten. Oké?" "Ik wil niet praten." Ze hield het mes stevig vast. "Eva. Leg dat mes neer nu." "Nee." "Eva ik meen het. Leg dat mes neer." ze keek me aan. "Nu." ze liet het mes op de grond vallen. "Oké. Dankje." Voorzichtig liep ik naar haar toe. "Het is oké. Ik wil alleen maar praten Eva." ik stond nu recht voor haar. "Gally." er liepen tranen over haar wangen heen. ze trok me in een knuffel. "Sstt. Het is al goed Eva." "Ik w-wilde alleen maar h-helpen." "Dat weet ik." Ik trok me voorzichtig terug. "Nou niet meer huilen. Want je bent mooier als je lacht." "Dankje." ik draaide me om. "Alby ze......" "nu vergadering." "Alby dat is toch niet nodig. Ze wou alleen maar......" "Gally je mag haar dadelijk verdedigen." Alby liep weg. De rest keek me allemaal aan. "Jongens jullie weten toch ook dat ze alleen maar wou helpen." Ze draaide zich om liepen weg. Ik draaide me na Eva toe. "Ik zorg dat je niet verbannen wordt. Het komt goed." Ze knikte. We liepen samen naar de homestead (stadhuis ofso.) iedereen zat. Eva moest op de stoel zitten waar ik van hoopte dat ze daar nooit op kwam te zitten. "Zoals iedereen al weet. Heeft Eva mij en andere aangevallen. En bedreigd. En natuurlijk komt ze niet zonder een straf vanaf. Ik dacht aan verbanning." Iedereen begon door elkaar te roepen. newt probeerde ze stil te krijgen. "Newt wat vind jij?" Newt keek me effe aan. "Ze heeft een regel overtreden. Maar verbannen is weer te veel. Ik zou zeggen. 1 week in de cel (pit) met water en brood." "Oké. Minho wat vind jij?" "Verbannen. Geen commentaar." Alby knikte. "Gally jij?" " 1 week in de cel. Met alleen water en brood." "Had ik ook niet anders verwacht." Eva keek me aan. Ik glimlachte naar haar. Niemand gaat mijn prinses verbannen. Jeff zei verbannen. Frypan zei in de cel.
"De stand is dus gelijk." Oh nee. "En alleen Thomas moet nog een stem uitbrengen. Eva's lot ligt in jou handen Thomas." Ze wordt verbannen. Thomas mag mij niet. En met dit gaat hij me dwars zitten. Thomas keek omzich heen. Iedereen keek hem aan. "Nou. Uuh. Ze heeft lichamelijk niemand pijn gedaan toch?" Thomas keek na Eva. Ze knikte. "Dan is er toch eigenlijk geen overtreding. Ze heeft alleen wat gescholden. Maar ze had wel een mes vast maar Eva is een aardig iemand. Ze zou nooit iemand pijn doen. Anders had ze het al lang gedaan. Ik zeg dus een week in de cel." alby keek hem verbaast aan. "Oke dan blijft ze. Een week in de cel." Ik zuchtte van opluchting. "Gally breng haar maar de cel." Ik knikte. Ik liep naar Eva toe. "Ik zei het toch dat alles goed zou komen." Ze keek me blij aan. "Dankje Gally" ik knikte. "Het is oké. Ik laat jou toch niet van me af nemen." Ze sloeg haar armen om me heen. En ze drukte haar lippen op de mijne.Dit was het alweer.
Ik zal misschien vanmiddag nog wat online zetten. (Als het me lukt. Heb namelijk school)
JE LEEST
The maze runner imagine/preference
RandomNederlandse imagines en preference van tmr (the maze runner) van wie ik allemaal ga schrijven zijn: Newt, Thomas. Gally en minho. Als je een keer van alby, ben, Chuck, frypan of van Teresa wilt. Kan je het altijd vragen. :)