newt imagine part 1

358 24 1
                                    

Sorry, dat ik niet zo vaak upload.Ik ga morgen op vakantie en ik had ineens wat inspiratie dus ik dacht ik ga maar eens wat schrijven. Ik heb de laatste tijd geen inspiratie. Heel erg sorry daar voor. Maar ik denk altijd aan jullie. En ik doe mijn best. Ik ga vandaag dus nog zo veel mogelijk schrijven en online zetten

Deze imagine is voor laure_peeters

Newt P.O.V
Laure en ik zijn al meer dan 1 jaar een stel. Maar onze relatie loopt niet echt heel erg goed. We hebben veel downs. Maar ik ga het niet opgeven voor een paar downs. Sinds Thomas er is zit ze de hele dag bij hem. Chuck loopt hun altijd maar achterna. Zelfs Minho. Gally niet hij mag Thomas niet. Nou ja ik ook niet. Niet alleen omdat hij mijn vriendin afpakt. Maar ook om het feit dat hij alle regels overtreed. 'Newt kom eens.' Gally stond bij Alby. Gelijk liep ik naar ze toe. 'Die thomas moet weg. Hij heeft een slechte invloed op ons.' 'Newt we moeten jou mening weten. Ben is het met ons eens. Maar de rest niet. Wat vind jij?' 'nou hij overtreed de regels. Pakt een soort van mijn vriendin van me af. Maar de maze insturen? Is dat niet een beetje te ver. We kunnen hem toch ook gewoon een minder zware straf geven?'  'Kom op newt. Hij pakt zeker Laure van je af. Je moet wat doen. En dit is het snelste en de gemakkelijkste oplossing.' Alby knikte. 'Ja de snelste. Maar de verstandigste? ik weet het niet. Ik wil er eigenlijk niks van af weten.  Jullie doen maar.' ze keken me verbaast aan. Ik draaide me om en liep naar Chuck toe. 'hoi' 'Hey Newt.' Chuck zat op de grond wat in het zand te tekenen. 'Heb je Laure gezien?' 'ja ze liep met thomas naar de doodshoofden toe.' 'Laure en Thomas zoals in alleen?' 'Ja raar he. Ik mocht niet mee.' ik knikte. 'ik spreek je later wel weer.' 'oke.' Ik liep rustig naar de doodshoofden toe. Tot nu toe. Valt er niks te zien of te horen van die twee. Ze zullen toch niet aan het zoenen zijn?  Nee dat zou Laure me niet aan doen. Of wel? voorzichtig liep ik verder. 'Thomas! niet doen.' ik hoorde Thomas lachen. 'zeg het.  Dan stop ik pas.' Ik ging stiekem achter een boom staan. Laure lag op de grond. Thomas zat boven op haar. Hij begon haar te kietelen. Laure begon te lachen. 'oke oke.' Thomas stopte met kietelen. 'zeg het dan.' Ik stopte van de boom vandaan. 'wat moet ze zeggen?' Ze keken geschrokken om. Thomas klom van haar af. 'wat moest ze zeggen?' 'we speelde maar wat. niks ernstig.' Laure sprong op. 'Ja we dolde maar wat.' ze stond lang elkaar. 'jullie dolde maar wat. Waarom mocht Chuck dan niet mee?' 'Nou ja..... Hij..' 'dat dacht ik al. jullie ''dolde'' maar wat.' 'Newt schatje. we dolde.....' 'Nee! ik wil het niet horen Laure.' Ze keek me geschrokken aan. 'Speel maar lekker verder maar val mij niet meer lastig.' ik draaide me om en liep naar de boom toe. Ineens draaide ik me om. 'oh en Laure. slaap maar ergens anders dan bij mij.' Toen draaide ik me om en liep ik terug.


-----------------

dit is het eerste deel.

het tweede deel komt zo snel mogelijk online. i promise.

The maze runner imagine/preferenceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu