Newt #1 Imagine

2.8K 59 11
                                    

(Y/N) P.O.V
je ogen schieten open. Alles is donker. Je voelt dat iets je omhoog duwt. Je kijkt paniekerig om je heen. 'Help!' geen reactie. 'Iemand! help me toch!' weer niks. Je weet helemaal niks. Alleen je naam. Ineens stond dat ding stil. Fel licht valt naar binnen toe. Je hoort vage stemmen. 'En?' 'newt. Wat is er?' je ziet een jongen dicht mij je staan. Hij kijkt op hoog. 'Het... is een Meisje.' De jongen kijkt je aan. 'Hoi. Ik ben newt en jij?' 'ik ben......(Y/N)' 'mooie naam.' Je voelt dat je moet blozen. 'Newt!' Newt draaide zich om. 'Haal je haar er nog uit of wat?' 'ja sorry alby.' Newt draaide zich weer naar jou toe. 'Kom je mee?' hij stak zijn hand uit. Voorzichtig knikte je. Je pakte zijn hand en stond op. Newt hielp je er uit te trekken. Eindelijk was je uit dat ding. Je keek op je heen. Alleen maar jongens. Een stuk of 40 jongens keken je aan. 'Zij is mooi.' 'shank zij is van mij.' 'rot op zeg. Ze vind mij leuker dan jullie twee.' newt keek je aan. 'Oke jongens iedereen aan het werk. Nu!' de meeste liepen weg. Sommige bleven staan. Een donkere oudere jongen kwam naar me toe. 'Hoi. Welkom in the glade.' 'In wat?' 'The glade.' je hoofd begon te bonken. 'Ik ben alby. En jij bent?' '(Y/N)' alby knikte. 'Newt gaat je rondleiden.' Alby liep weg. Newt keek je glimlachend aan. 'newt. Wat zijn dat?' je wees naar een grote lange muur. 'the maze.' 'En wat is daar in?' 'iets wat je niet wilt weten. Geloof me maar.' 'Waarom ben ik hier?' 'dat weten wij ook niet.' 'waarom......' 'vragen na de rondleiding. Oke?' je knikte voorzichtig. 'Oke. Dan volg mij maar. Beautiful.' Wat. Zei hij nou beautiful. Ik snap het niet meer. Eerst dat en nu dit. Wie weet wat ze zijn. Moordenaars.

*na het avond eten.*
Newt en jij liepen door het bos heen. '(Y/N)?' 'ja?' 'ik.... Ik moet je wat vertellen.' Je keek hem aan. 'Oke.' 'Nou kijk. Ik.. Ik weet dat dot misschien raar gaat klinken. Maar ik vind je heel erg..... leuk. En ik snap dat je niet het zelfde voelt als ik. We kennen elkaar nog niet eens een dag. En.....' 'newt. Je praat te veel.' Je leunde naar voren toe. En kuste zijn zachte lippen. Newt schrok zich. Maar al snel kuste hij je terug. Langzaam trokken jullie terug. 'Wow.' je begon te blozen. 'I love you (Y/N)' 'I love you to newt.'

Sorry voor dit mislukte imagine. Maar dit is pas mijn eerste keer. (Ik schrijf wel boeken maar nog nooit zo iets) tmr. Geweldig i love that movie. :D

The maze runner imagine/preferenceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu