Gally P.O.V
Ik zag Teresa met haar naar buiten lopen. Teresa deed haar duim omhoog. Ik begon als een gek te glimlachen. Teresa liep voorzichtig met Nina naar de toren toe. Alby en Newt stonden al klaar. Thomas Minho Ben en Chuck stonden bij Frypan. Het eten zag er lekker uit. Teresa was bijna boven met Nina. Mijn hart ging te keer.
Nina P.O.V
"we zijn er." "Mag nu de blinddoek af?" "Ja." voorzichtig haalde ik de blinddoek van me af. "wow." Overal lagen rozen blaadjes. "Nina kijk eens naar beneden." gelijk keek ik naar beneden toe. Gally stond in het midden. Ineens gingen er kaarsjes aan. Ik hou van je. Tranen rende over mijn wangen heen. "Ik hou echt van je Nina!" "Ik hou ook van jou Gally!" "ga .Ga naar hem toe."
Gally P.O.V
Ze klom naar beneden toe. Teresa klom heel langzaam achter haar aan. Nina sprong het laatste stukje naar beneden en rende naar me toe. Ze besprong me letterlijk. "Het spijt me zo Gally." "Nee het spijt mij. Ik liet jou zo ellendig voelen." Ze keek me aan. "Heb jij dit echt gedaan?" "Ja. En ik heb wat hulp gekregen van de andere. Maar die toren heb ik voor het meeste deel zelf gedaan." "Dat had toch niet gehoeven." "Jawel. Nina accepteer het nou maar. want ik accepteer geen nee. en dat weet je." Ze knikte. "oke ik accepteer het." "gelukkig. Nou wilt mijn prinses wat eten?" "Heb je ook aan eten gedacht?" "Wat denk jij dan. ik laat je toch niet zo maar verhongeren." Ze begon te giechelen. Die giechel wou ik horen. "wat?" "niks. kom dan gaan we wat eten" ze liep naar de rest toe. "Ik zei het toch." Newt stond langs me. "ik weet." "Gally. zij haalt je positieve kant naar boven." "Ik weet het. Ze is een geschenk. " "Gally zorg dan ook dat ze bij je wilt blijven." "Ik zal alles voor haar doen." Newt glimlachte. "Hey! Langzame komen jullie nog?" "we komen al." We liepen rustig naar de andere toe.
—————-
dit was het laatste deel. Ik hoop dat het een goed einde was. :)
JE LEEST
The maze runner imagine/preference
RandomNederlandse imagines en preference van tmr (the maze runner) van wie ik allemaal ga schrijven zijn: Newt, Thomas. Gally en minho. Als je een keer van alby, ben, Chuck, frypan of van Teresa wilt. Kan je het altijd vragen. :)