Minho #3 part 2

785 27 6
                                    

Hier is part 2 dan. (Eindelijk xD )

Rianne P.O.V

We zaten gezellig aan tafel te eten. Ze zijn wel aardig. Vooral Chuck en Minho. Minho is renner heb ik begrepen. Hij rent bijna de hele dag in het labyrint. Samen met ben en nog een paar andere. Minho fluisterde wat tegen Chuck. Hij schudde zijn hoofd. 'Rianne?' 'ja?' 'ik wil je wat laten zien. Zou je mee willen komen?' ik knikte. Minho en ik stonden op. Chuck glimlachte breed. Oke? Snel liep ik Minho achterna. 'Wat wil je laten zien dan?' 'dat zie je zo wel.' ik zuchtte. 'Hey niet zo zuchtte. Je ziet het zo wel.' 'oke.' wat zal het zijn. Een boom die omgezaagd is? midden op de Laar staat een groot ding. Een uitkijktoren. Minho liep er recht op af. 'Minho?' Hij klom de ladder op. 'Niet omlaag kijken.' Minho klom veder ophoog. Meen je die. Voorzichtig klom ik de ladder op. De ladder kraakte wat. Ik wil niet meer. voorzichtig keek ik omlaag. Oh nee. Waarom deed ik dat nou. Dit is echt hoog. 'Rianne? gaat het.' 'jaja ik kom er aan.' Minho was al helemaal boven. Dit is de eerste keer maar ook gelijk de laatste keer. Nooit meer. Dit hele ding kraakt. 'Rianne?' 'wat Minho?! ik zei toch ik kom er aan.' stapje voor stapje klom ik verder omhoog. Eindelijk had ik de top bereikt. Minho stond met zijn rug naar me toe. Overal stonden kaarsjes. Rustig ging ik langs hem staan. 'Ik durf niet te kijken Minho.' 'probeer het. Het is mooi. Er zal niks engs gebeuren.' Voorzichtig keek ik. Bijna de hele Laar was te zien. De hoeve. De keuken. De doodshoofden. De muren. Bijna alles was te zien. Ook veel lichtjes waren te zien. 'Wow.' Minho keek mij aan. 'Minho dit is prachtig.' 'Net als jij.' ik keek na Minho. 'Meen je die?' hij knikte. 'Ahw Minho. Dankje.' Hij haalde zijn schouders op. 'Ik vertel gewoon de waarheid.' Ik voelde me rood worden. 'Rianne? ik moet je wat vertellen.' Minho keek nerveus. 'Je bent nog niet eens een dag hier. Maar ik weet nu al dat jij perfect voor mij bent. Ik heb de afgelopen tijd dat ik bij je was goed na je gekeken en wow jij bent echt prachtig. En dit klinkt misschien raar of gek. Maar ik vind je echt heel erg leuk. En....' 'Minho. Je praat te veel.' 'Oh. Uhh... zou ik je dan mogen zoenen?' 'Minho jij bent echt zo gênant. Maar dat mag je.' Minho legde zijn 2 handen op mijn wangen. En plante zijn lippen op de mijne.

Hopelijk is dit een goed einde. :)
Sorry dat het eigenlijk best wel kort is. Maar ik kon niks meer bij verzinnen ofso. Sorry :)

The maze runner imagine/preferenceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu