Newt imagine

350 20 6
                                    

Deze imagine is voor liefsjoellee

Newt P.O.V
Bella zit langs me. 'Newt wat denk wat er zal gebeuren als ze ons vinden?' 'Ze vinden ons niet.' 'Maar wat als ze ons wel vinden.' 'Bella ze vinden ons niet.' Ze keek me een klein beetje geschrokken aan. 'Sorry.' Ik streelde voorzichtig over haar wang heen. 'Maak niks. Ik weet dat ik lastige vragen stel.' 'Nee. Jij vraagt geen lastige vragen. Het ligt aan mij. Ik heb niet zo goed geslapen. En we lopen al uren in de zon. En we zitten eindelijk en het water is op.' 'Newt..... Het komt wel goed.' Ik knikte. 'Ja. Het komt altijd wel goed.' Minho keek me blij aan. 'Jullie zijn het enigste wat mij nog vrolijk kan maken.' 'Serieus?' 'Ja serieus. Jullie gesprekken zijn zo.....speciaal.' Bella begon te lachen. 'Speciaal he. Ik probeer serieus te zijn en jij noemt het speciaal.' 'Ja. Laat mij. Waarom moet je het weer verpesten bella. Waarom?' Ze haalde simpel haar schouders op. Minho deed haar na. 'Minho schei uit.' Ze gaf hem een duwtje. Minho deed het terug. 'Hey jongens stop. We moeten straks weer zo veel lopen. Dus we moeten wel fit zijn.' Minho knikte. 'Je hebt gelijk.' 'Dankje.' Bella kroop tegen me aan. 'Mag ik tegen jou aan slapen?' Ik knikte. Ze legde haar hoofd tegen mijn linkerschouder aan. 'Ik maak je wel wakker.' 'Dankje.' 'Geen probleem.' Ik sloeg een arm om haar heen. Minho keek me aan. 'Wat?' 'Jullie zijn geweldig. Ik vond jullie al een geweldig stel in de maze. En nu nog steeds.' 'Dankje.' Hij haalde zijn schouders op. 'Geen probleem. Je weet hoe ik ben.' Thomas begon te lachen. 'Moeten wij dit dan wel serieus nemen minho?' Thomas kwam erbij zitten. 'Ja. Ik ben heel serieus en eerlijk.' Ik schudde lachend mijn hoofd. Bella's ogen waren gesloten. Voorzichtig streelde ik door haar haren heen. 'Ik hou van je.' En ik gaf haar een kus op haar hoofd.

---------
Kort maar krachtig 😂

Ik ga binnenkort een crank serie imagine uitbrengen. Waar jij of een van deze personages een crank is of al langzaam wordt.

Jullie mogen bepalen wie er allemaal een crank wordt. En hoe veel parts die imagine krijgt.

De imagine wordt Gwn in dit boek geplaatst.

En in het weekend zal ik de crank imagine online zetten.

Als er nu heel veel om minho gevraagd wordt en ook heel veel om newt.
Dan schrijf ik er twee 😊

Alle ideeën voor dit idee zijn welkom 👍🏻

The maze runner imagine/preferenceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu