Gally : "Gally iedereen praat over ons.'' ''Lieverd hoe bedoel je?" "Gally ze zeggen dat je het gaat uitmaken." "Ja dat wou ik ook gaan doen." Tranen sprongen in me ogen. "maar...." Gally keek me emotieloos aan. "Sorry." Snel draaide ik me om en liep zo snel mogelijk weg. "(Y/N) wacht." "Nee." Snel rende ik naar de andere toe. "Misschien moet je even omdraaien." "Waarom Thomas hij heeft het uitgemaakt voor geen rede en had jullie als eerste geïnformeerd." Thomas zuchtte. "doe nu maar." Voorzichtig draaide ik me om. Gally zat op zijn knieën. "Ga er naar toe." Voorzichtig liep ik terug naar Gally. "Lieverd ik maak het uit omdat ik graag met je wil gaan trouwen en dan ben je me vrouw in plaats van vriendin." Ik keek hem verbaast aan. "Dus wil je met me trouwen?" "Jaaa!!" Ik begon als een gek te springen. "Maar doe mij nooit meer zo iets aan." Gally begon te lachen. "Dat beloof ik."
Thomas: "(Y/N) je moet naar de toren komen van Thomas." "oke dankjewel Newt." Ik liep naar de toren toe. "Thomas. Thomas! ben je hier?" "ja ik ben boven!" Ugh waarom is hij boven. Nu moet ik helemaal maar boven komen. Voorzichtig klom ik naar boven toe. "Thomas waarom moest ik...." Mijn mond viel open. Thomas zat op zijn knieën. Overal stonden kaarsen. "Kleine tuinier van me. Wil je met me trouwen?" Me mond ging nog steeds open. Thomas keek me hoopvol aan. "lieverd? wil je met me trouwen." Ik knikte. "Awww.." thomas stond op en deed een ring om me vinger. "Ik hou van je." "Ik ook van jou lieverd."
Minho: "Je moet eens voorzichtig zijn." "Ja ik deed het niet expres." "Dat moest er ook nog eens bijkomen." "Doe eens normaal Minho. Je denkt dat je het altijd beter weet." Kwaad liep ik weg. Wat een eikel zeg. "Hey (Y/N). Is er iets?" "Ja kleine ruzie met Minho." "Over dat van net. Die kleine fout tijdens het rennen net?" "Ja belachelijk toch. Gister maakte jij de zelfde fout en toen zeurde die niet. Maar bij mij wel." "Ach komt goed. Hij is een beetje nerveus." "Hoezo nerveus?" "Dat merk je vanzelf wel. Maar ik ga effe wat eten. Misschien kun jij je map al tekenen." Ik knikte. "Is goed tot zo Thomas." Snel liep ik door om mijn map te gaan tekenen. Hopelijk is Minho net als Thomas eerst eten want echt ik ben boos. Ik maakte de deur open. "Hey." Minho stond in een hoekje. "Hoi" "Lieverd echt sorry. Ik bedoelde het niet zo. Ik hou van je." "Ja maar....." Ineens ging hij op zijn knieën. "Lieverd sorry van alles. En hopelijk hou je nog van me. Lieverd wil je met me trouwen?" Ik keek hem verbaast aan. "Eerst maak je ruzie en dan vraag je me ten huwelijk?" Hij knikte. "Tuurlijk hou ik nog van je en tuurlijk wil ik met je trouwen maar..." Ineens gingen er kaarsjes aan. "Hoe...wat..." Buiten hoorde ik gegiechel. "Ja tuurlijk wil ik met je trouwen."
Newt: "lieverd!" Ik zag Newt schrikken en rende gelijk naar me toe. "Wat is er. Heb je je pijn gedaan?" "Nee. Ik vond dit net hier tussen de tomaten." Ik liet hem een klein ijzer ringetje zien. " Oeh die is wel mooi he." Ik knikte. " Ik zou zeggen wie hem vind mag hem houden." "Maar is die niet van de tuin zelf. Bijv voor de tomaten bij elkaar te houden?" "Nee nog nooit eerder in de tuin gezien." "oh." "probeer eens om je ring vinger. Als die past kun je hem gebruiken als ring." Voorzichtig deed ik hem om. "Hij past precies." "Hij staat je mooi." "Schei uit slijmbal." Newt gaf me een klein duwtje. "Ik ben geen slijmbal." " Oh nee wat dan?" Ik keek hem lachend aan. "Nou ik ben je man." "Wat?" Hij wees naar de ring. "hoe bedoel je? Ik heb die hier net gevonden." Ineens ging hij op zijn knieën. "Lieverd ik heb hem daar neergelegd. Wil je met me trouwen?" Gelijk kwamen er tranen. "Ja dat wil ik." Hij stond op en ik begon hem te knuffelen.
Alby: "Dus toen werd hij kwaad." Ik keek hem aan. "Alby luister je wel?" "Uhh.. Ja ik hoorde je wel." "Oh ja wat zei ik dan?" "Je had ruzie en toen werd je kwaad." "Nee fout dat zei ik helemaal niet. Waarom luister je gewoon niet eens." Ik hoorde hem zuchten. "Sorry." "Is al goed. Ik gaf hem een kusje. "Lieverd?" Hij keek me nerveus aan. "ja?" "Ik hou van je. Dat weet je toch he?" "Ja tuurlijk weet ik dat gekkie." "Ik heb een vraag voor je." "Oke stel maar." Hij keek naar zijn handen en nam een diepe zuchten. Toen keek hij me aan. "Wil je met me trouwen?" "Ben je serieus?" Hij knikte. "Alleen heb ik nog geen ringetje voor je. Maar wel dit touwtje." Hij liet een klein zwart touwtje zien. "Ik weet het. Het is niks. Is al goed. Ik..." "Nee lieverd tuurlijk wil ik met je trouwen." "Echt?" Ik knikte. Hij zuchtte. "Gelukkig."
-------
hallo. Verveel me dus ik dacht ineens aan wattpad. Iknow ik kom super vaak terug maar blijf niet lang. Idk hoe dat komt hahaha
JE LEEST
The maze runner imagine/preference
RandomNederlandse imagines en preference van tmr (the maze runner) van wie ik allemaal ga schrijven zijn: Newt, Thomas. Gally en minho. Als je een keer van alby, ben, Chuck, frypan of van Teresa wilt. Kan je het altijd vragen. :)