Bab 70 - Nightmare.

21 4 0
                                    

Di sisi Anya,

Dia mendengar bisikan mengenai dia pembawa malang. Kali ini,bukan ibunya yang mengatakan hal tersebut. Tetapi daripada suara penduduk pekannya dahulu.

Pada masa yang sama,dia melihat ke arah segerombolan penduduk yang ramai mula berkumpul di suatu tempat.

"Tak...tak...tak...." Anya berundur ke belakang tetapi,

Dirinya ditolak ke hadapan yang membuatkan dia mendekati situasi di mana penduduk yang ramai tadi berkumpul.

Dia dapat lihat penduduk yang mula memandang dirinya sambil berbisik.

!

Dia juga dapat merasakan sesuatu yang melekit dan basah.

"Ahahaha!!"

!

Terkejut dengan tawa itu,Anya memandang ke arah suata tersebut.

Anya menekup mulutnya tidak percaya ketika melihat itu.

"Hey,hey,Anya Walter. Nampaknya kau datang tepat pada masanya. Cubalah lihat hasil karya aku.
Eh,tak. Hasil karya kita! Hahaha!!",

Hasil karya yang dikatakan oleh seseorang yang boleh dikatakan sebagai reverse dirinya ialah kematian ibu bapanya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hasil karya yang dikatakan oleh seseorang yang boleh dikatakan sebagai reverse dirinya ialah kematian ibu bapanya.

Walaupun hakikatnya ibu bapa asalnya meninggal dunia kerana kemalangan, ianya tetap perkara yang dia takuti.

Memunuh keluarganya dengan kuasanya.

Ketiia ini,dia dapat lihat ibu bapanya yang diikat dengan menggunakan akar berduri. Yang membuatkan mereka berdarah teruk. Dan kerana reverse mengambil aura mereka. Ianya ialah ketakutan dia yang datang ketika dia mengetahui bahawa dia boleh menyerap aura orang lain tetapi ianya akan melemahkan orang yang diserap auranya itu.

Hampir-hampir dia memasuki kegelapan, memori dia bersama rakan-rakannya datang.

Apa yang dia paling suka ialah ketika rakan-rakannya memuji kuasanya yang special.

"Kuasa kau hebat giler." - Ulrick.

"Ha'ah. Dua kuasa pulak tu." - Joseph.

"Yang bagusnya,kamu boleh detect kedudukan seseorang melalui aura mereka. Maybe... kamu kena belajar lebih mengenai pengasingan aura memandangkan semua orang mempunyai aura dan ianya akan buatkan kamu......agak pening?" - Cikgu Hafizi.

"Agak?"- Haririe was was.

"Ok,pening sangat-sangat." - Cikgu Hafizi menjawab jujur.

"But everything will just going to be fine." - Cikgu Hafizi menyambung ketika melihat Anya yang mula cemas.

"Kalau kamu belajar,kau boleh kawal kuasa kau." - Cikgu Hafizi .

"Macam mana tu?" - Anya.

(1) Z ClassWhere stories live. Discover now