9.

2.5K 47 1
                                    

Pátek. Vzbudila jsem se okolo jedné hodiny ráno, protože mi někdo volal.
Kdo mi, sakra, volá v jednu ráno?
Podívala jsem se na displej mobilu.
Mamka.
,,Ahoj mami."
,,Ahoj zlatíčko, že jsem tě nevzbudila?"
,,Možná trochu. Potřebuješ něco?"
,,Víš, já bych ti nevolala takhle v noci, kdyby to nebylo vážný. Tvůj táta je v nemocnici. Srazilo ho auto a teď je na sále. Tím chci říct, že to teda přežije, ale my tě delší dobu nenavštívíme. Budu s ním v nemocnici a pracovat. Můžeš za náma přiletět, kdybys chtěla. Ale jestli jo, tak mi dej předem vědět. Napíšu, až budu vědět víc."
,,A-aha. Tak napiš. Vzkaž tátovi, že ho mám moc ráda, jo? A tebe taky. Dobrou noc, mami."
,,Dobrou zlatíčko."

Tak teď už stejně neusnu. Zbytek noci jsem se převalovala. Snad bude táta v pohodě.
Ale když nemůžou přijet, tak už nemám výmluvu, abych nešla na párty. Holkám to říkat nebudu. Ty se mnou nepočítaj.
Ryan ale jo. Ten se mnou počítá na sto procent.
Nemám odpověď na jeho otázku. Nemám co na sebe. Nemám dostatek spánku. Nemám na to náladu. Nechci jít mezi lidi.
Tak se prostě zamknu a budu dělat, že tu nejsem. To zní jako super nápad.

Do rána jsem toho moc nenaspala. Dala jsem si kafe a vzala na sebe velkou mikinu a volné kalhoty. Dospím to při obědové pauze. Vzala jsem si ještě jedno kafe s sebou a nasedla jsem k holkám do auta.
,,Spala jsi vůbec?"
,,Moc ne."
,,Proč? Jestli se něco děje, nám to říct můžeš."
,,Ne, nic se neděje, jenom se mi prostě nějak špatně spalo."
,,Aha. Kdyby cokoliv, tak my si to rády poslechnem. Viď Jess?"
,,Jo. Souhlsím s Beth. Kdyby cokoliv, jsme tady pro tebe."
,,Díky, ale ono se opravdu nic neděje, nedělejte si starosti."
Vynutila jsem ze sebe úsměv. Ten nejvěrohodnější, který člověk dokážu udělat po asi 2 hodinách spánku.
Naštěstí dneska máme jenom 5 hodin. 2 nám odpadly, takže po obědové pauze už jenom jedna hodina a pak to doma dospím.

Šla jsem ke skříňce a vzala si věci. Docela se mi zavírala oční víčka. Dala jsem si další velký doušek mojí kávy, ale nijak extra to nepomohlo. Málem jsem usnula za chůze do třídy. Položila jsem si věci na lavici a rozhodla jsem se vydat ještě na záchod. Ploužila jsem se chodbou, když jsem kolem sebe ucítila mně už tak známou vůni. Ryan mi zalomcoval rameny.
,,Všechno v poho?"
,,Jo, jasně."
Zívla jsem si.
,,Tady nás může někdo vidět."
Slyšela jsem ho říct, než nás zase vtáhl do kumbálu pro uklízečky.
,,Tobě se ten kumbál líbí, že mě sem tak často taháš?"
Zasmála jsem se a znovu zívla.
Ryan mu sundal kapuci mojí mikiny a to odhalilo ještě víc moje kruhy pod očima.

,,Proč jsi nespala?"

,,Nedělej, že tě to zajímá. Zajímá tě jenom moje odpověď na tvojí otázku jestli tě chci. Takže teď mě nech jít na hodinu."

,,Proč jsi nespala?" Zvýšil hlas. Opravdu se tady cítím nepříjemně.

,,Nešlo mi usnout."
,,Jo aha." Řekl sarkasticky. A znělo to i docela zle. ,,Kdo to je?"

O čem to mluví? A proč tohle všechno vůbec dělá?
,,O čem to mluvíš?"

,,Tak buď ti někdo zlomil srdce a nebo s někym pícháš."

Překvapeně jsem zalapala po dechu.
,,Ale ani do jednoho ti nic není. Chápeš?"

,,Jo je. Oba dva bych je zmlátil. Je mi jedno, kdo by to byl." Já ho nechápu.

,,Přeháníš. Známe se pár dnů." Zakroutila jsem nad tím hlavou.

,,Fajn. Ale příště zůstaň doma a nechoď do školy když se něco bude dít."
,,Ty mi do toho nemáš co mluvit. Můj život, moje rozhodnutí, jestli zůstanu doma, nebo půjdu do školy."
,,Okej. Dneska buď ready, v sedm jsem u tebe." Odešel.

Tak tohle bylo opravdu hodně divný. Už jistě vím, že dneska budu dělat, že nejsem doma.

Den utíkal jako voda. O pauze na oběd jsem nic nenaspala a už zvonilo na konec poslední hodiny.
Elizabeth a Jessica mě nemohly odvézt domů, už se šly chystat na párty k jedné z nich domů. Jdu pěšky. A asi někde usnu za chůze.
Já vůbec nejsem zvyklá na nedostatek spánku. Moje tělo na to není zvyklé. To teplé počasí venku mě uspává.
Vidím lavičku. Vím, že bych si neměla sedat, protože usnu, ale já si nedokážu pomoct. Sednu si na lavičku a na chvíli zavřu oči, jen abych si odpočinula.

Let Me Touch You (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat