27.

2.2K 41 3
                                    

Proběhla jsem všechny možné obchůdky, než jsem ten prášek našla, ale jsem na sebe pyšná. Teď už musím jenom stihnout to dát Ryanovi do fotbalového dresu.
Doběhla jsem ke škole a opatrně se vloupala do pánských šaten. Málem jsem se udusila a doufala jsem, že Ryan používá stejné číselné kódy jak na skříňku s učením, tak i tady. Jeho skříňka šla rozpoznat, byla tam samolepka s nápisem Ryan. Proč to tam má? Netuším, ale teď se mi to hodí.
Zadala jsem číselný kód a díky bohu pro mužskou jednoduchost. Vytáhla jsem jeho dres a posypala ho jemnou vrstvou svědícího prášku. Dala jsem mu ho i do helmy a bot, jenom pro jistotu. Taky jsem ho chtěla vypoužívat všechen a to se mi povedlo. Sáček jsem vyhodila a co nejrychleji opustila školu, zrovna když Ryanovi a jeho třídě zvonilo na konec vyučování.
Spokojeně jsem šla domů. Měla jsem v plánu si jít zaběhat a odpočinout si. Pak samozřejmě udělat úkoly, ale na to nechci vůbec myslet.

Po běhu následovala sprcha a udělala jsem si můj oblíbený koktejl. Ještě s mokrými vlasy jsem si sedla na kuchyňskou linku a přemýšela nad vším a nad ničím zároveň.
Někdo zazvonil.
Tušila jsem, kdo by to mohl být, ale šla jsem se radši podívat. Teď jsem se ale šla podívat z balkónu ložnice mých rodičů, odkud jsem se mohla ujistit o tom, co se venku děje.
Před dveřmi stál Chase.
Bála jsem se zbatečně, i když jsem možná trochu zklamaná, že neuvidím naštvaného Ryana.
Šla jsem otevřít.
,,Ahoj, co ty tady?"
,,Ahoj Liv. Už jsem se nemohl dočkat pátku, potřeboval jsem tě vidět."
Co mu na to mám odpovědět?
,,Uhm, tak pojď dál."
Jakmile jsme vešli, Chase na nic nečekal a políbil mě. Dala jsem mu ruce za krk a pak jsem prsty jezdila v jeho krátkých vlasech. Možná je to malinko narychlo, ale ani jednomu z nás to nevadí.
,,Půjdem k tobě?"
Počkat, co?
,,A-ale já s tebou teď nechci spát."
,,A kdo říkal, že se spolu vyspíme? Můžem se i koukat na film, jestli chceš. I když bych se té první variantě nebránil."
Zasmála jsem se, on taky.
,,Tak půjdem koukat na film, ale musíme vzít něco k jídlu."
Šli jsme do kuchyně a já začala vyndavat chipsy a zmrzku.
,,Vaši jsou zase v práci?"
,,Jo."
Donesla jsem to k Chaseovi.
,,Tak jdem?"
,,Chipsy se zmrzkou? Ty se nezdáš."
,,Ochutnáš to a pochopíš mě."
,,Tak jo. Na co chcem koukat?"
,,Nevím, nechávám na tobě."
,,Top Gun?
,,Tak jo, to je taková zlatá klasika."
,,Jedničku i dvojku?"
,,Jestli nikam nespěcháš a stíháme to, tak proč ne."
Chase si lehl na postel a já jsem si dala hlavu na jeho hruď. Rukou mi jezdil ve vlasech. Ujídali jsme chipsy se zmrzkou a bylo to super.
S Chasem jsem se cítila komfortně a hezky. Je to milý kluk, ale něco mi tam chybí, nějaké dobrodružství. Ta nejistota. Ty jiskřičky v očích.
Tak se cítím s Ryanem, ale toho musím už nadobro vypustit z hlavy.
Ke konci prvního filmu zase někdo zazvonil. Chase zastavil film.
,,Ty někoho čekáš?"
,,Ne. Tak se půjdem podívat, kdo to je."
Pomalu jsme vstali a šli jsme se podívat. Bez přemýšlení jsem otevřela dveře a-
,,Ryane?"
,,Chasi?"
Ne, tady se hádat nebudou.
,,Ryane, proč jsi tady?"
,,Kvůli tomu-ne, hele, řeknu ti to ve škole. Ale počítej s tím, že tohle ti jen tak neodpustím. Pomsta. Bude. Sladká."
Řekl naštvaně. Pak se otočil a odešel na svojí motorku, kde si nasadil helmu a odjel.
,,Co jsi mu udělala?"
Zeptal se Chase s úšklebkem.
,,No.... Dala jsem mu do oblečení na trénink svědící prášek."
Chase se začal smát.
,,To se nedivim, že je naštvanej. Byl bych taky."
,,Co na to říct, je to dětinský, ale mě to baví."
,,Já tě v tom jenom podporuju. Ryan si to zaslouží."
,,Co se mezi váma vlastně stalo?"
,,Dá se říct, že za to mohly určité neshody. Asi."
,,Jo, aha. Asi mi neřekneš, co to bylo?"
Chase zakroutil hlavou.
,,Necháme to na jindy, jo?"
,,Dobře."
Usmála jsem se. Chápu ho. Když mi to nechce říct a je to jen mezi nimi, tak ať mi to neříká.
Stejně se dříve či později zeptám ještě Ryana.
,,Jdem to dokoukat?"
,,Jo, jdeme. Tu zmrzku asi uklidíme, než se úplně rozteče."
Odnesla jsem zmrzku a šli jsme dál koukat na filmy.

Chase odešel okolo deváté hodiny a já pak šla spát.

*PÁTEK*
I když jsem dala Ryanovi do oblečení ten prášek, zatím nic neudělal. Bojím se, že chystá něco velkého. Snad ne.

Let Me Touch You (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat