Beth odešla a já se zhroutila na gauč. Nevím, co si mám myslet. Konečně jsem si to v hlavě uspořádala a jen mě to unavilo.
Ryan mě neskutečně přitahuje, a je prostě ve všech směrech úžasný. Ale je to děvkař a možná je tohle jenom jeho hra. A navíc spolu chodíme do školy.
Chase je fajn kluk. Všichni ho v tomhle městě nesnáší, ale taky mě svým způsobem přitahuje. Jen to prostě není Ryan. Ale Ryan se teď chová odtažitě, jako kdybych mu něco udělala.Jsem v prdeli.
Jdu dneska ven s Chasem. Ven myšleno tak, že spolu asi zůstanem tady u nás. Proč ne. Musím to nechat být a uvidíme jak se celá moje situace vyvine. Jo, tohle si budu pořád v hlavě opakovat.
,,Jsem tu."
Přišla mi zpráva od Chase. Super, jdu mu otevřít. Otevřela jsem dveře a místo Chase mi před obličej přiletěla kytice rudých růží.
,,Ahoj, ehm, děkuju moc, to jsi fakt nemusel," převzala jsem si květiny.
,,Pro tebe cokoliv."
,,Tak pojď dál," řekla jsem, Chase si sundal boty a následoval mě do kuchyně.,,Jenom to dám do vody a pak můžem jít dělat něco jiného," řekla jsem a šla jsem si vyndat vázu. Vázy byly ale ve vysoké poličce, já tam nedosáhnu.
Najadnou jsem ucítila cizí dech na mém krku.
,,Co jiného?"
Chase se zezadu nalepil jeho tělem na to mé. Odhrnul mi vlasy z krku a věnoval mi tam pár vlhkých polibků. Jeho ruka se obejvila vedle té mojí i s vázou.,,Nemáš zač."
Pošeptal mi do ucha. Otočila jsem se k němu čelem. Koukali jsme si do očí. Jeho hnědé oči byly plné něčeho, co nedokážu popsat. Vázu odložil dál a ještě více se přiblížil. Jemně mě chytil za bradu a přiblížil se obličejem k tomu mému. Spojil naše rty. Líbali jsme se a jeho ruce se ocitly na mých bocích, za které mě vysadil na kuchyňskou linku. Prsty uchopil lem mých kraťasů a vyhrnoval ho výš.
Moke ruce si našly místo za jeho krkem.Chce se mnou spát? Jako teď a tady? Snad ne, já na to nejsem připravená.
Nebo bys chtěla s někým jiným.
Ne, teď nemůžu myslet na Ryana, když se líbám s Chasem.
Pomalu jsem se odtáhla a setkala jsem se s jeho nechápavým pohledem.,,Víš, já-"
,,Tys ještě s nikým nespala, že?"
Odtušil.
,,No...nespala."
Řekla jsem potichu.
,,Nevadí. Chtěl jsem se tě dneska na něco zeptat a myslím, že ted je na to nejlepší chvíle."Odkašlal si.
,,Olivie Bersey, budeš se mnou chodit?"Podíval se na mě psíma očima. Aww.
Zvažovala jsem odpověď. Proč ne?
Chase je milej kluk, cítím se s ním dobře. Proč to nezkusit.
Taky mi to pomůže zapomenout na Ryana.
V životě se mají zkoušet nové věci. A já se s ním můžu kdykoliv rozejít.,,Tak jo."
Chasovi se na tváři objevil široký úsměv a políbil mě.
,,Tak tohle je určitě jeden z nejlepších dní mého života."
Jo, tak snad to mám stejně.Zbytek odpoledne jsme jen leželi na gauči a koukali na filmy.
,,Kdy mají přijet vaši?"
On vlastně neví, jak to mají rodiče s prací.
,,No oni jsou celý víkend na služební cestě."Musela jsem si něco vymyslet. Já vím, teď je to můj kluk a měla bych mu věřit, ale stačí mi, že to ví Ryan a holky. Nikdo jiný to vědět nemusí.
,,Celý víkend?"
,,Jo."
,,Takže bych tady mohl spát?" nadzvedl obočí.,,Jo," usmála jsem se.
,,Ale počkat, vždyť tady nemáš věci."
Řekla jsem první věc, která mě napadla, aby tu nespal. Není to ode mě hezký, já vím. Ale bůh ví, co by se stalo, kdyby tu byl.
,,To je pravda."
,,A nechceš to spaní nechat na jindy? Já jsem ještě unavená z té páteční párty," zívla jsem si.
,,Dobře. Ale ještě si napíšem. Chci vědět, co jsi udělala Ryanovi."
Zasmál se. Já jsem mu to vlastně ještě neřekla.
,,Neboj, všechno se dozvíš."
Odpověděla jsem. Chase se pak vydal domů a psali jsme si do pozdních večerních hodin.Snad jsem se s ním nerozhodla špatně. Nechci skončit jako Lucie. Ona taky byla mezi těmito dvěma kluky. Ale já bych se přece nezabila, Lucie asi musela mít nějaké vlastní psychické problémy a démony, jinak si to neumím vysvětlit.
ČTEŠ
Let Me Touch You (cz)
Non-FictionJmenuji se Olivie Bersey(ová) a je mi 16. Půjdu teď do prváku na střední. Mám tady mojí nejlepší kamarádku Beth. Bez ní to prostě nejde. Dostaly jsme se na školu obě a máme podobný výběr předmětů, abychom mohly být co nejvíc spolu. Kdo ví, co mě v t...