,,To bude v pohodě, veř mi." Utěšovala mě Beth.
,,Ale co já bych dělala, k-kdybys nepřišla." Vzlykla jsem. Ležely jsme takhle asi už hodinu a já měla postel plnou posmrkaných kapesníků. Beth mi tu postel už převlékla, prý ať se v ní cítím lépe. Jsem jí neskutečně vděčná.
Snad se Chasovi nic nestalo. Nechci, aby se někde vyboural kvůli mně. Někdo by řekl, že si to zaslouží, ale za jeho chování mohly drogy. To neznamená, že mu odpouštím, ale prostě mu nepřeju, aby se vyboural. Bylo by to celý moje chyba. Mohla jsem ho přemluvit, aby byl se mnou dole v obýváku a nic z toho by se nestalo.
Brečela jsem jí do ramene jako malý děcko, ale ani jedné z nás to nevadilo. Ja jsem tak šťastná, že ji mám.
,,Ja jsem tak šťastná, že tě mám."
,,Vždyť ty bys pro mě udělala to stejný. Buď v klidu, už je to pryč."
,,Děkuju."
,,Nech toho a spíš mi řekni, co na to řeknou vaši, když se podívají na záznam z kamer."
,,Oni se na to nekoukají. Jenom, kdybych je o to požádala. Oni respektují moje soukromí."
,,Dobře. A jak to vidíš zítra? Půjdeš do školy?"
,,Musím. Alespoň tohle všechno na chvíli vypustím z hlavy."
,,Jak myslíš. Ale bacha na Ryana, už se asi dozvěděl, že jsi mu dala do pití projímadlo."
,,Už asi jo. Teda, jestli si to ten kluk, kterému jsem to řekla na té párty, pamatuje."
Zasmály jsme se.
,,Půjdeme na další párty a ty to vypustíš z hlavy, jo?"
,,Ona už bude další?"
,,To víš, vždycky je co slavit."
,,Tak jo."
Usmála jsem se.
,,Ale nevadí ti, že tady nebudu s tebou přes noc, že ne?"
,,Proč ne?"
,,Mamka mi to nepovolí. Mám se podle ní víc soustředit na školu."
,,Jo aha. Tak běž domů a já se jdu pokusit usnout."
Doprovodila jsem Beth do předsíně, kde si nazula boty.
,,Tak pa!"
,,Uvidíme se zítra!"
Zavřela jsem za ní dveře a bezmocně jsem se po nich svezla dolů.Pohled Ryana
Takže za tu mojí sračku mohla ona?! Hned co jsem se to dozvěděl, začal jsem plánovat pomstu. Ale už nemám moc nápadů. Přemýšlel jsem nad tím, že bych jí mohl nějak vystrašit.
Teď chodí s Chasem ne?
Napadla mě úžasná věc. Zítra ve škole jí řeknu, že Chase umřel. Nebo je v nemocnici. Něco takovýho a ona se bude moct posrat strachy. Jo já vim, není to ode mě hezký. Ale ona mi do pití nalila projímadlo.
Nejradši bych jim celej ten vztah zničil. Pořád mě k ní něco šíleně táhne, ale nevím, jak jí to mám ukázat.
Nejradši bych jí celou zlíbal. Srát na to, abych se víc soustředil na fotbal. Já chci jí. Jenom jí.
Takové myšlenky jsem se vždycky snažil vymazat z hlavy, ale teď.....Už se prostě vzdávám. Chci jí se vším všudy, ať Chase táhne k čertu.Do školy jsem vstával natěšenější než normálně. Nachystal jsem se, sedl do auta a vyrazil. U školy jsem zaparkoval na svém místě a šel vyhlížet jednu černovlasou dívku.
Moji černovlasou dívku.
Po chvíli jsem jí viděl vcházet do školy a vydal jsem se okamžitě za ní.
Poklepal jsem jí na rameno a ona se otočila. Vypadala, jako kdyby celou noc nespala. Asi ji Chase vyčerpal.
Zkurvysyn debilní.
,,Můžu s tebou na chvíli mluvit?"
Chviličku vypadala zmateně, ale pak řekla té její kamarádce, ať na ní někde počká či co.
Vzal jsem jí do prázdné třídy a začal můj herecký výkon.
,,Hele, vim, že je blbý ti to říkat. Nebo že je blbý, že se to dozvíš ode mě, ale měla bys to vědět."
,,Co bych měla vědět?"
,,Víš Chase...." Když jsem řekl jeho jméno, něco zvláštního se mihlo v jejích očích.
,,On je v nemocnici."
Už jsem si předem připravil odpověď na její otázku 'Co se stalo?'.
Jí se ale oči začaly plnit slzami. Slyšel jsem, že si něco mumlá a musela se opřít o zeď. Chtěl jsem slyšet co říká, tak jsem k ní šel maličko blíž.
,,C-celý to je moje chyba."
Co kurva?
,,P-promiň, já musím jít." Řekla mezi vzlyky a odběhla.
Stalo se něco, o čem nevím? Proč by si to proboha dávala za vinu? A spíš jsem čekal, že se o to bude zajímat a zaptá se, v jaké je nemocnici.
Ale nic.
Asi bych měl jít za ní. Vyběhl jsem z té třídy a rozhlížel se, kde jí uvidím.
Viděl jsem jí utíkat ven ze školy. Co to sakra dělá?
Vydal jsem se za ní, ale ona šla dál směrem k ní domů. No, nenechám tady auto, takže chvili počkám a pak pojedu k ní.
ČTEŠ
Let Me Touch You (cz)
Non-FictionJmenuji se Olivie Bersey(ová) a je mi 16. Půjdu teď do prváku na střední. Mám tady mojí nejlepší kamarádku Beth. Bez ní to prostě nejde. Dostaly jsme se na školu obě a máme podobný výběr předmětů, abychom mohly být co nejvíc spolu. Kdo ví, co mě v t...