35.

2.2K 47 1
                                    

Pohled Olivie
Došla jsem domů a převlékla se z morkého oblečení. Udělala jsem si oběd a už mi zbývalo jen počkat na holky. Chtěla jsem vidět kluka, se kterým chodí Jessica, ale taky jsem chtěla ochutnat pizzu, kterou tam mají.
Nudila jsem se, tak jsem si ještě zacvičila jógu. Kdy už jim ta škola skončí?!
Po opravdu velmi dlouhé době jsem konečně uslyšela zvonek.

Vybavilo se mi, jak sem chodil Ryan a jak mě to vždycky překvapilo. I když jsem nechtěla, tak mě to překvapilo příjemně. I když jsem tu byla s Chasem... Ale možná dneska jenom neměl Ryan dobrou náladu na jeho vtípky. A ty jiskřičky v očích.
Co já vím, třeba ještě někdy přijde.

Otevřela jsem dveře a pozdravila se s holkama.
,,Tak na co čekáme?"
Zeptala jsem se. Zamkla jsem dům, zasedly jsme do auta a vydaly se směrem do pizzerie.
Po cestě jsme si zpívaly písničky a já už jsem si fakt chtěla dát tu pizzu.
Dojely jsme k pizzerii, vyšly z auta a vydaly se ke vchodu.
Hned co jsme vešly nás Jess vedla k jejímu prý nejoblíbenějšímu stolu. Pak šla zavolat Ethana, kterému jsme měly nadiktovat naší objednávku.
,,Co by sis dala Liv?"
Zeptala se Beth.
,,Já nevím, navrhuju sýrovou."
,,Tak jo, souhlasím."
Viděla jsem, jak se ke stolu blížila Jessica s hnědovlasým klukem.
,,Tak holky, tohle je Ethan. Ethane, tohle je Olivie a Elizabeth."
,,Ahoj. Rád vás poznávám."
Vypadal nesvůj.
,,Ahoj."
Usmála jsem se.
Čekala jsem, že Beth taky pozdraví, ale vypadala jako v transu. Nevím co se děje, pak se jí na to zeptám.
,,Tak, ehm, můžeme si objednat?"
,,Jasně, máte vybráno?"
,,Jo, jednu sýrovou prosím."
,,Něco k pití k tomu budete chtít?"
,,Dvě malý koly, děkujem."
,,Holky, já jdu pomoct Ethanovi, jo?"
,,Jasně."
Beth za celou dobu nic neřekla. Proč?
,,Je všechno v poho?"
,,Co-uhm-jo, jasně."
Vypadlo z ní.
,,Nejsem slepá. Co je? Jakmile přišel, chováš se divně. A i on vypadal nesvůj."
,,My-my spolu spali. Na jedné té párty."
Tohle mi vyrazilo dech.
,,A oni už jako byli spolu?"
,,Já nevím. Myslím, že to říkala, ale já si to nepamatuju. Musím se jí na to zeptat."
,,Ale kdyby jo, tak on-"
,,Jí se mnou podvedl. Jo. Mojí dobrou kamarádku podvedl. Se mnou. A já ani nevěděla, že on někoho má. Prostě jsme se spolu vyspali. Ani jsem nevěděla, že ona někoho má."
Beth mlela páté přes deváté.
,,To je blbý. Musíš se zeptat."
,,Jo."
Jess nám donesla dvě koly.
,,Tady máte holky."
,,Děkujem."
,,Dík moc."
,,Tak já jdu zpátly do kuchyně, ještě chvilku počkejte."
Usmala se a odhopkala do kuchyně.
,,My jsme si objednaly kolu?"
,,Jo, já jsem jí objednala."
,,Dík."
Chvíli jsme v tichosti popíjely kolu, než nám Ethan s Jessicou donesly pizzu.

,,Bylo to výborný, vzkaž to Ethanovi."
,,Vzkážu. Tak jedem dom?"
,,Jo."
Zvedly jsme se a Jess nás každou hodila domů.
Beth se chtěla na Ethana vyptávat až později, protože teď to hlavně muslea nějak vstřebat. Chápu to. Sama nevím, co bych dělala.
Cinkl mi mobil.
Chase mi píše.
,,Ahoj kočko."
,,Ahoj kocoure."
,,Nezajdem zas někam? Už mi chybíš."
,,Ty mě taky."
Nevím, jestli mi chybí.
,,Tak co v pátek?"
,,To už jdu s holkama na párty."
,,Aha. Tak čtvrtek?"
,,To mám volno."
,,Super. Tak navrhuju jít někam do přírody? U vás se ukázat nemůžu, Ryan by mě už asi fakt zabil."
,,Jasně, chápu. Tak já po škole půjdu domů a tam mě vyzvedneš?"
,,Platí, tak pa."
,,Papa."
Dala jsem si něco k večeři, pak jsem se osprchovala a šla spát. Začínám se těšit ja čtvrtek, i když na pátek se těším víc.

Let Me Touch You (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat