Pohled Ryana
Ona ani nemá tušení, co mi teď dělá. Každou minutu, ne, každou zasranou vteřinu myslím na to, jak moc bych jí chtěl políbit.
Když mi řekla lásko, ani nedokážu popsat, co všechno bych s ní v ten moment chtěl dělat. Chtěl jsem, aby to slovo znovu opustilo její prefektní rty a myslel jsem, že ho řekne. A pak jsem si vymyslel, že jí naštvu tím, když mě nebude moct políbit. Byla to první věc která mě napadla, protože když je Olivie podemnou, taky se mi hůř myslí.
A ona to slovo neřekla. Až pak mi došlo, jak debilní nápad to byl. Já jí taky nemůžu líbat. Strašně, fakt strašně mě to sere. A je jenom na ní, kdy mi řekne lásko znova, já s tím nemůžu nic dělat.Práskl jsem s dvířky od skříňky a Eric se na mě nechápavě podíval.
,,Děje se něco? Trable v ráji?"
Řekl provokativním tónem.
Co mu mám říct? Že jsem vymyslel úplnou píčovinu?!
,,Já nevim, jak jí mám pozvat na ples. To musí být něco speciálního, chápeš."
Eric se zasmál.
,,Jo, měl jsem do včerejška stejnej problém, ale zjistil jsem, že Jessica už není zadaná a vymyslel jsem super plán."
Počkat-
,,Jessica?"
,,Jo, taková ta zrzka, co měla toho kluka z pizzerie."
,,Já nevěděl, že jí chceš."
,,Už dlouho, chtěl jsem jí už minulej rok, ale pořád se kolem ní motal ten pizzerista."
,,Pizzerista?"
,,No já nevim, jak se jim říká, ježiš."
,,A jak jí chceš pozvat?"
,,No, zjistil jsem, že miluje nákupy. Tak jí vezmu třeba do nějakýho nakupovacího centra a pak se jí zeptám jestli si nechce koupit šaty na ples. Ona mi pak řekne, že tam nemá s kým jít a já ji pozvu. To je geniální, ne?"
,,Na tebe je to až moc promyšlený."
,,Ty mě jenom podceňuješ, ale je fakt, že jsem to vymýšlel dlouho."
,,Ale je ti jasný, že si s sebou budeš muset vzít snad všechny svoje úspory? Holky a nakupování... To je na dlouho."
,,Jo, neboj. Pro ní to udělám."
,,Ty ses zamiloval?"
Zasmál jsem se, protože on vypadá úplně zamilovaně.
,,Možná, ale ne víc než ty. Ty bys pro Olivii udělal první poslední."
Má pravdu, nebudu mu na to ale odpovídat. Ještě, abych mu tady potvrzoval, jak jí miluju.Já jí miluju?
Moje mysl to řekla úplně automaticky.
Já nevím. Kolem ní je všechno.....jiný. Krásně jiný. Netuším, jak to mám popsat. Ona je vlastně to jediný, na co myslím. Je to normální?
,,A chceš pomoct s vymýšlením pozvání na ples?"
,,Jestli to nebudou nějaký kokotiny, tak sem s tím. Chci slyšet cšechny normální nápady."
,,Nechceš to udělat nějak s těmi vašemi žertíky? Jakože bys jí třeba něco udělal s šaty, nebo..."
Přestal jsem ho poslouchat, protože jsem dostal dokonalý nápad. A uskutečním ho hned teď o víkendu, jen se musím domluvit s pár lidma.
,,Ericu, mlč. Já už to vymyslel. Jenom budu od tebe něco potřebovat."
,,Tak to nebylo tak těžký, ne? Co potřebuješ?"
,,Zjistil bys mi, jestli si můžu o víkendu rezervovat bazén?"
,,Si piš. Počkat - ty jí tam chceš - Ryane, ty jsi chytřejší než se zdá."Pohled Olivie
Beth básnila o tom, jak ji Ethan pozval na pizzu a pak jí romanticky pozval na ples. Už asi po třetí mi říká, jak to bylo krásný, když jí to napsal na pizzu, kterou pak musela vyndat z pece.
Prasknou mi ušní bubínky.
Navíc mi přijde, že kdo chtěl někoho pozvat, pozval ho včera.
Takže začínám mít takový divný pocit, ale můžu se Ryana zeptat, jestli má na příští pátek už plány. I když to asi bude znít divně a on pozná, že chci vědět, jestli mě pozve na ples.
Pořád si říkám, že to je jen jeden blbý ples. Přece na tom nezáleží, tak bych z toho neměla dělat takový drama. Navíc je to Ryan Evans. Ten by mohl mít plány pořád, protože je o něj všude zájem. Tak proč čekám, že mě pozve na ples? Měla bych to možná spíš vypustit z hlavy, jinak budu zbytečně smutná. A zklamaná. A to nechci, tak proč se s tím nějak trápit? Navíc má dnes Ryan trénink, takže dnes mě nepozve. Bude u mě vůbec spát? Asi jsem zbytečně skeptická, nakonec to bude všechno v rámci možností v pohodě, ne?
ČTEŠ
Let Me Touch You (cz)
Literatura faktuJmenuji se Olivie Bersey(ová) a je mi 16. Půjdu teď do prváku na střední. Mám tady mojí nejlepší kamarádku Beth. Bez ní to prostě nejde. Dostaly jsme se na školu obě a máme podobný výběr předmětů, abychom mohly být co nejvíc spolu. Kdo ví, co mě v t...