siz istediniz yazıyom valla buyurunn...
yorumlarda bulusakk miii :)
okuyosunuz oy vermiosunuz hayırdır???????? illa egemeni dövüdrelim mi kurguda ne istiyosunuz??? hayır istiyosanız söyleyin yani bana uyar hshhshdh
--------
Kapının önünden gelen takır tukur adım seslerini duymamla gözlerimi açtım. Ev halkı yavaş yavaş uyanmaya başlamış olsa gerek biraz daha dikkat kesildiğimde alt kattan da insan seslerinin geldiğini fark ettim.
Gözlerimi açar açmaz yanağımı yaslamış olduğum göğse baktım. Sırt üstü uyuyamadığımdan vücudumun yarısı Egemen'in üzerinde olacak şekilde uymuştum. Sırtımı hafif germek istediğimde belimi sıkıca tuttuğunu fark ettim. Bir elini sıkıca belime sarmış, diğeriyle de bacağımı tutup kendisine çekmişti.
Yatmadan önce de söylediği gibi kaçmamdan korkar gibi sıkı sıkı tutmuş bir haldeydi. Bacağımdaki elini tutup çekmek istedim ama biraz kıpırdanıp bacağımı uyarır gibi hafif sıktı. Dün geceden sonra böyle korkup da tetikli halde uyumasına gülesim geldi. Deli miydi bu ya?
Geçen gece adamı öpüp sabahında camdan kaçtığın için olabilir mi?
Kafamı hafif kaldırıp güzel yüzüne baktım. O kadar kıpırdanmama rağmen uyanmamıştı. İnanılmaz huzurlu görünüyordu.
Üstü çıplaktı ve tişörtü yatağın içinde kaybolmuştu büyük ihtimalle. Yatmadan önce benim saçlarım ıslak olduğu için öyle uyumamı istememiş, tişörtünü çıkarıp saçlarıma sarmıştı.
Gerçi zaten dün gece beni göğsüne yaslayıp yaptıklarından dolayı tişörtü baya ıslanmıştı.
Tekrar dün gece olanları düşününce bir garip hissettim. Ellerini vücudumda hissetmeyeli uzun zaman olmuştu. Onu inanılmaz özlemiştim ve o da dün gece bunu bariz bir şekilde fark etmişti.
Özlemimden dokunuşlarına olan duyarlılığım onu bu kadar tatmin etmişken bir de onu düşünüp kendimi tatmin ettiğim gecelerden haberi olsa ne yapardı acaba?
Deneyip görebiliriz bence.
Hafifçe yukarı uzanıp çenesinden öptüm. Boynundan ilerleyip göğsüne kadar tekrar öpüp kokusunu iyice içime çektim.
Dün gece benim ona dokunmama izin vermemişti. Benim de ona dokunmaya hakkım vardı ama eşek herif geçen seferin intikamını almıştı işte benden.
Böyle intikama can kurban???
Bence de, benim de çok şikayetim yoktu.
Bir on dakika hareketsiz yatmaya devam ettikten sonra sıkılmaya başladım. Egemen uyanmıyordu ama hazır böyle güzel uyumuşken uyandırmak da istemiyordum. Dün neredeyse vurulacağım için çok korkmuştu. İyi bir uykuyu hak etmişti.
Tuvalete gitmem gerektiği için çok da karşı koymasına izin vermeden hızlıca, akar gibi kaydım kollarının arasından. Gece ikaz etmişti ama tuvaletten çıkınca dönecektim canım hemen kollarına. Fark etmezdi bile.
Hızlıca odadaki banyoya girip işlerimi hallettim. Ellerimi yıkarken saçlarımın ıslak uyumam dolayısıyla baya kabardığını gördüm. Islak ellerimle hızlıca tarar gibi yaptım, yüzümü yıkadım. Aynanın karşısında durup suratıma baktım bir süre.
Dün gece hissettiklerimi düşündüm. Sadece cinsel olarak değil, duygusal olarak da. Artık kabul ettiğimi hatırladım. Egemen ne olursa olsun benimdi. Bana aitti, benim yanımdaydı ve bir yere gittiği yoktu. Korkup durmamın bir anlamı yoktu. Tabi, böyle dedim diye korkularım şak diye bitmeyecekti ama azalmıştı biraz. Hissedebiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Komutanım
ChickLitBoşanmalarının bir yıl üstünden tekrar aynı time atanan iki askerin hikayesi. - Egemen hızlı ve sinirli adımlarla bana yanaştı. Hızlıca sırtımı dikleştirip kulağımdaki kulaklığı çıkardı. Saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırıp yüzümü inceledi. Omuz...