oy vermeyi unutmayiniz
bolumun sayisina yakisir bir bolum olsun hahahahahhs 😋😋bolum oncesi bilgilendirme !!
detoks işi biraz kafanızı karıştırmış sanırım. detoks bu kurguda (gerçekte yapılabilir fakat aktif kullanılan bir şey olduğunu düşünmüyorum) kişinin psikolojik manipülasyon yöntemiyle duygularını geri plana atıp ilkel bir insan gibi ya da bir robot gibi hayatına devam etmesidir. İlkel bir insan gibi sadece temel duygular (öfke, kızgınlık vb.) dışında işinize engel olacak her duygunun (aşk, sevgi, şefkat vb.) bedenden ve beyinden atılmasıdır. Leyla da Egemen'i kurtardıkları operasyonda ona olan aşkının görevi tehlikeye atacağını düşündüğü için detoksa girdi. Şu anda (Detokstan çıkana kadar) duyguları yok.
Hala aklınıza takılan bir şey varsa lütfen sormaktan çekinmeyin.iyi okumalar.
————
Meltem arabayla Bozkurt timini de aldıktan sonra gaza basıp altındaki arazi aracını olabildiğince hızlı kullanmaya devam etti. Gözleri çaktırmadan yanında gergin gergin oturan Harun yüzbaşına kayıyordu. O da Leyla için çok endişeliydi ama Harun'un endişesine pek anlam veremiyordu hala daha.
Evet, Leyla "Beni kardeşi gibi görüyormuş." falan diye zırvalamıştı daha önce ama erkek milletiydi bu, işleri pek belli olmazdı. Gerçi Egemen, bu herifin Leyla'ya yan gözle baktığını azıcık hissetse hayatta karısının yanında barındırmazdı. O yüzden şimdilik rahat olabilirdi.
"Biraz daha hızlı kullanamaz mısın?" dedi Harun.
Sanki otobanda gidiyorlardı da Meltem keyfine bu hızla ilerliyordu. Komutanı diye cevap veremediğinden bir süre hızını arttırdığını, kapıyı açıp son süratle giden arabadan Harun'u dışarı fırlattığını hayal edip sakinleşmeye çalıştı. Pek işe yaramadı ama düşüncesinin bile keyifli olduğunu fark etti yine de.
"Dağdayız ya komutanım," dedi şirin şirin. "Basamıyorum maalesef."
"Arabayı yavaş sürdüğün yetmiyor cevapları da geç veriyorsun. Her şeyde böyle yavaş mısındır?"
"Yoo," diye karşılık verdi anında. "Çok hızlı olduğum zamanlar da var tabii."
Meltem'den aldığı cevapla Harun kafasını cama çevirip tövbe çekti.
"Arkada bir ton asker adam var. Ne biçim şakalar bunlar?" diye çıkıştı. Yine de yanındaki kadının gram umursamadan omuz silkmesiyle gözlerini devirmeden edemedi.
"Ne var? Şaka bunlar sonuçta. Hem arkadaşım hepsi."
"Arkadaşın da olsa erkek hepsi. Saçma sapan konuşma yanlarında. Hayır bir abin olarak, tavsiye için söylüyorum."
Meltem güldü duyduğu sözlere. Gülünce yanındaki adamın kendisine döndüğünü fark etse de gözünü yoldan çevirmedi.
"Siz de maşallah," dedi devamını getirmeden.
"Ne maşallah?"
"Bence komutanım, siz herkese abi ayağı çekmeyi acilen bırakmalısınız."
"O ne demek?"
"Benim nereden abim oluyorsunuz, hayırdır, demek."
Harun afallayıp yüzünü tekrar yola çevirdi. İkili o sözden sonra bir daha birbirleriyle iletişime geçmediler.
Sonunda Cennetli köyüne geldiklerinde Leyla'nın tarif ettiği çalılıkların arasında arabayı buldular. Arabanın kilitli kapısını nasıl açacaklarını düşünürken içeride hareket olduğunu fark eden tim hızlıca silahını arabaya doğrulttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Komutanım
ChickLitBoşanmalarının bir yıl üstünden tekrar aynı time atanan iki askerin hikayesi. - Egemen hızlı ve sinirli adımlarla bana yanaştı. Hızlıca sırtımı dikleştirip kulağımdaki kulaklığı çıkardı. Saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırıp yüzümü inceledi. Omuz...