hos geldinizzz oy vermeyi unutmayin lutfenn 💗💗 satir arasinda bulusalimm
————
Kafamı geri atıp derince inledim. "Egemen," dedim inlerken.
"Söyle yavrum, emret. Ne dilersen yapayım yeter ki iste."
Kafamı indirip gözlerine baktım. Kendimi parmağına bastırırken bir nefes verdim.
"Benimle evlenir misin?" dedim. "Evlenelim mi biz?"
///////
Egemen'in omuzumu dürtüp duran elini hırsla itip homurdandım. "Egemen bıraksana ya!"
Yüzümü göğsünden çekip arkamı dönmeye çalıştım ama vücudumu sarmış kollarını sıkıp uzaklaşmamı engelledi.
"Hadi kalk Leyla," diye ısrar etti heyecanlı sesiyle. "Sonra yatar uyuruz geri."
"Sapıttın iyice ha, adam yat uyu. Saat gecenin kaçı olmuş." Kafamı sinirle kaldırıp yüzüne baktım. "Sabah işe kalkamazsam senden bilirim ha!"
Hızla sırtımı yatağa yaslamamı sağlayıp üzerime çıktı. Hala çırılçıplak olan bedenlerimizi birleştirip kafasını boynuma gömdü. Öpücüklerini sıraladı.
Saat gece yarısı olmuştu ve sabah erken kalkacak, işe gidecektik. Üstelik bu saate kadar duraksız seviştiğimizden üzerimden kamyon geçmiş gibiydi.
Israrına gözlerimi devirip kafası hala boynumdayken horluyormuş gibi ses çıkardım. Sahte horultuma güldü. Kafasını kaldırdı.
"Hadi kalk gidelim nolur." dedi.
"Ya bu saatte nereye gidicez?" diye çıkıştım. "Tamam evlenelim mi dedim de, başka bir vakti kastettim yani. Kalk gecenin bu saati evlenelim, demedim ki!"
Üzerimden ağırlığını kaldırıp yatakta oturur pozisyona gelince örtü üzerimizden çekildi. Refleksle bacaklarımı kapatıp, göğsümü de kolumla kapattım.
Elini kalbine attı, ağrı çekiyormuş gibi kafasını eğip yüzünü buruşturdu.
"Noluyo be?" diye korkuyla elimi, kalbinin üzerindeki elinin bileğine sardım.
"Evsiz kaldığımız her saniye canımdan can gidiyor." Özlü sözünü söyledikten sonra kafasını kaldırıp göz kırptı, sonra rolüne devam etti.
Kendimi yatağa atıp yan döndüm ve gülmeye başladım. "Ya şapşalsın gerçekten. Evsiz kalmak ne demek ayrıca?"
Yanıma yatıp o da yan döndü. "Evli olmayınca evsiz oluyorsun işte. Kızım özlü söz söylüyorum yani, hani 'sen evimsin' manasında."
Ben hala gülerken gözlerini devirdi. "İlişkinin öküzü sensin gerçekten. Şurada romantizm yapıyorum, gülüyorsun ya."
Yüzünü ellerim arasına alıp hızlı hızlı öptüm dudaklarını. "Aşkım," dedim uzatarak. "Çok romantiksin. Allah razı olsun."
"Allah razı mı olsun?"
"Hee, olmasın mı?"
Tövbe çekip bir kez daha şansını denedi. "Ya Leyla'm, canım, hayatım... Hadi kalk evlenelim. Onu bir aradan çıkaralım sonra uyuruz hemen. Yarına kalmasın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Komutanım
ChickLitBoşanmalarının bir yıl üstünden tekrar aynı time atanan iki askerin hikayesi. - Egemen hızlı ve sinirli adımlarla bana yanaştı. Hızlıca sırtımı dikleştirip kulağımdaki kulaklığı çıkardı. Saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırıp yüzümü inceledi. Omuz...