10 (🧵)

31.2K 1.6K 123
                                    

hoş geldinizz, iyi okumalar öptüm hepinizi.. satır aralarında buluşabilirizz

--------

3 yıl önce, 2020 Ağustos saat 02.15

Leyla

Bugün yaptığımız egzersiz sonrası gerçekten çok yorgun düşmüş eve gelir gelmez güzel mi güzel bir uykuya bırakmıştım kendimi. Güzellik uykuma devam edebilmek için canımı bile verebilirdim ama sağımdan çalan telefonun melodisinden anlıyordum ki binbaşı arıyordu. Bu saatte insan aranır mıydı ya? Bi de görev var deseydi de kafayı yeseydim.

Binbir zorlukta yatakta oturur pozisyona geldim, birkaç kez öksürüp sesimi kontrol ettim. "Alo, buyurun komutanım."

"Leyla, hah ayakta mıydın kızım. Yav senin timdekiler yine içmişler dağıtmışlar bir ton. Hakan tek başına halledememiş hepsini, araban da vardı senin git de iki dakika yardımcı oluver kızım. Beni uğraştırmayın, çocuk musunuz canım? Hadi iyi geceler."

"Alo- alo komutanım? Ya alo?"

Birincisi ayakta falan değildim! Ikincisi daha bugün tanıştığım adamlar nereden benim timdekiler oluyordu? Üçüncüsü nerede içip dağıtmıştı bunlar amınakoyayım tüm şehri arayacak halim yoktu ya.

Sinirle ayaklanıp bi yandan üzerimi değiştirirken bir yandan da Hakan'ı aradım. "Hakan halledememiş," demişti, demek ki en azından o ayıktı.

"Alo?"

"Alo Hakan, neredesiniz?"

"Ya Leyla vallahi bir de sen gelme bu beşiyle zor uğraşıyom. Allah aşkına senle başka zaman içeriz."

"Yardıma gelicem bu saatte ne içmesi Allah aşkına?"

"Yalan!" diye bağırdı. "Senin Allahına kurban Leyla, Allah aşkına koş gel. XXX Karakolunun önündeyiz."

"Karakolda ne işiniz var ya sizin?"

"Sen acele gel, anlatıcam ben sana."

Hızla kıyafetlerimi giyip, arabamın anahtarını alıp çıktım evden. Birkaç şımarık herif için gecenin bu saatinde kalkıp karakola gittiğime inanamıyordum. Bu erkek millet hiç mi olgunlaşamıyordu ya! İçiyorsan yine iç kardeşim, adabıyla iç, sonra kalk siktir git evine dimi?

Karakolun önüne geldiğimde Hakan'ı hala etrafa bağıran iki arkadaşını zapdetmeye çalışırken gördüm. Yeni komutanım Egemen Yüzbaşı ise köşede bir yere oturmuş bir yandan sigara içiyor bir yandan da bir şeyler mırıldanıyordu sanırım. Hakan'a tekrar dönüp timdekileri zaptetmek için verdiği çabaya güldüm.

"Ya abi Allah aşkına, sana demediler diyorum bi sakin olsana!"

"Sen ne demek sarhoş diyosun lan bana!"

"Ya bana dediler bana, sana demediler. Bi dursana lan saldırıp durma millete. Yarın komutan götümüzden kan alacak zaten ya. OĞLUM Bİ DUR!"

Gülerken arabamın kapısını açıp arabadan indim. Kapıyı kapatır kapatmaz Egemen Komutanımın gözleri bana döndü. Göz göze geldik. Gülüşümü sakınmadan gülmeye devam ettim. Onun da yüzünde bir sırıtma belirdi. Bizimkilere doğru yaklaştım. Ben timin diğer üyelerine de bakarken Egemen Komutanım gözünü benden hiç çekmedi.

Hakan'a dönüp "Selam," dedim. "Naptın?"

"Aleyküm selam, ya vallahi iyi ki geldin Leyla. Beş kişiyi buradan nasıl çıkarıcam diye düşünüyordum."

Sevgili Komutanım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin