dikkat ⚠️ bu bolum cinsellik icermektedir.
hos geldinizz, iyi okumalar diliyorum. oy ve yorumlari unutmayin💗
————
Meltem gece gözüne gram uyku girmediği için ayaklarını sürüye sürüye geldiği karakolda üzerini hızla değiştirdi. Yavaş yavaş, yaylana yaylana ortak salona ilerledi. Salonun kapısını açıp içeri girecekken koltukların ortasında oturup bir bacağını hızlı hızlı sallayan Egemen'i görüp "Ay," diye çığlık attı korkuyla. "Ay komutanım bu ne hal?"
Egemen cevap vermedi, önündeki sehpaya ve onun üzerindeki telefona dikili gözlerini kıpırdatmadı bile.
Meltem usulca adama yaklaşıp boş boş telefona bakan suratını inceledi. Kafasını hızla kaldırıp duvardaki saate baktı. Daha mesailerine on beş dakika olduğunu fark edince rahatlayıp tekrar Egemen'e döndü.
"İğrenç gözüküyorsun," diye mırıldandı.
Egemen sinirli gözlerini Meltem'e çevirdi. "Sağ ol ya,"
"Ay ne yapayım? Doğruları söylüyorum. Sen ne zaman geldin buraya?"
"Hiç gitmedim."
"Niye? Manyak mısın be, karısızlıktan krize falan mı girdin?" Egemen'in kendisini umursamadığını fark ettiğinde gözlerini devirip çantasını masaya koymak için ilerledi. Az önce çıkardığı günlük kıyafetlerini katlayıp çantasına yerleştirirken umursanmadığının farkındaydı ana yine de kendi kendine konuşmaya devam etti. "Gerçi Leyla da şimdi öyle bi karı sayılır. Benim karım olsa ben de bu durumlara düşerdim, maşallah arkadaşıma. Bitane daha kendinden yapsın da şu ülkenin ortalamasını yükseltsin azıcık."
"Senin haberin var mıydı? Kesin bir haber mi? Buradayken mi öğrendi? Sen nereden duyacaksın ki yoksa?"
Egemen hızla ayağa kalkmış hızlı hızlı Meltem'i darlarken kadının buruşturduğu şaşkın suratını görünce hiçbir şey anlamadı. Meltem biliyor muydu? Meltem biliyorsa Leyla da biliyordu. Hayır, Leyla zaten biliyordu. Ama göreve giderken biliyor muydu? Göreve hamile haliyle gitmeyi kabul etmiş olamazdı değil mi? Öyleyse nasıl öğrenmişti? Kaç aylık hamileydi? Riskli miydi? Önceki düşük, şimdiki hamileliği etkiler miydi?
Meltem, odada bir o yana bir bu yana giden adamı biraz şaşkın biraz da küçümser bakışlarla incelerken ne gibi bir amacı olduğunu sorguluyordu. Erkekler harbi karısız böyle mi oluyorlardı ya? Harun da böyle olur muydu? Ay aman! Harun ne alakaydı şimdi?
Aklından geçen ve aslında geçmemesi gereken düşüncelerin sinirini Egemen'den çıkarmak amacıyla "Ay noluyo be?" diye cırladı. "Neyi öğrendiniz yine karı koca? Anlamadım valla."
"Meltem," dedi Egemen sanki şu an dünyadaki en çaresiz insan kendisiymil gibi hissediyordu. "Leyla hamileymiş."
"Hassiktir!"
Evet, durum tam olarak 'Hassiktir!' idi. Bu duruma başka ne denirdi ki?
"Sen nereden öğrendin? Oğlum benim haberim yoktu böyle bir şeyden! Niye benden önce sana söylüyor ki? Ne alaka sen benden önce öğreniyorsun böyle bir bilgiyi?"
"Konumuz bu mu şu an?" diye çıkışan Egemen'e katılamadı kendisi. Konu tam olarak da buydu. Teyze oluyordu bi kere! İlk Meltem'in öğrenmesi gerekiyordu! "Babası ben olduğum için olabilir mi?"
"Ay bilmiyorum olabilir mi? Aşırı sinirliyim şu an." diye çıkıştı. "Görevden ne zaman dönecekmiş?"
"Bu sabah yola çıkmış. Kafayı yiyeceğim. Dağın başında bu kadın hamile olduğunu nereden anladı? Buradayken öğrense göreve gitmezdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Komutanım
ChickLitBoşanmalarının bir yıl üstünden tekrar aynı time atanan iki askerin hikayesi. - Egemen hızlı ve sinirli adımlarla bana yanaştı. Hızlıca sırtımı dikleştirip kulağımdaki kulaklığı çıkardı. Saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırıp yüzümü inceledi. Omuz...