Κεφάλαιο 1

1.4K 36 9
                                    

Το Twisted Pleasure είναι ένα εν μέρη αυτόνομο βιβλίο, αλλά μέσα μπλέκονται χαρακτήρες από τα βιβλία Love Game, No Limits και Play of drsire. Μπορεί να διαβαστεί μόνο του, όμως προτείνω να τα διαβάσετε με την σειρά για να έχετε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα. 

Ακατάλληλο για ανηλίκους! Περιέχει σκηνές σεξ, BDSM, άσεμνο λεξιλόγιο και βία. 

Διαβάζεται με δική σας ευθύνη!!!

 Dedication

"For all the woman who like their fiction men dark, sexy and stubby. Now be a good girl and continue reading!"

Μάικλ.

9 χρόνια πριν.

Καλοκαίρι 2015.

Σπρώχνω την μισοκοιμισμένη γκόμενα μακριά μου και ανασηκώνομαι <<Βιάζεσαι, ούτε το μισό τσιγάρο μου δεν έχω τελειώσει ακόμη>>. Κοιτάζω βλοσυρά τον Σεμπάστιαν Κάρτερ που κάθετε στο απέναντι κρεβάτι και τραβάει ακόμη μια τζούρα. <<Έχουμε και δουλειές, σηκωθείτε θέλω να μιλήσουμε για κάτι>>. 

Ένα ξεφύσημα δυσαρέσκειας, δίπλα μου, με κάνει να γυρίσω το κεφάλι μου, <<Τι δεν χόρτασες; μια ώρα την πηδούσες>> σχολιάζω και κοιτάζω τον Αλεξάντερ Έμερσον που τραβάει το λευκό σεντόνι για να σηκωθεί όρθιος. <<Λογικό, με αυτές τις γκόμενες που βρίσκεις κάθε φορά, ούτε μια πίπα της προκοπής δεν καταλαβαίνουν να κάνουν>> παραπονιέμαι με ένα αχνό χαμόγελο να τρεμοπαίζει στα χείλη μου. 

<<Βρες εσύ καλύτερες την επόμενη>> ο τόνος του είναι κοφτός και φοράει το μποξεράκι του. <<Και δεν καταλαβαίνω τον λόγο που πρέπει να έχουμε μόνο δυο και να τις μοιραζόμαστε;>> συνεχίζει να μιλάει ο Άλεξ, ενώ κουμπώνει το παντελόνι του. Ακούω την γκόμενα δίπλα μου να μουρμουρίζει - δεν θυμάμαι καν το όνομα της, κάτι ανάμεσα σε Μάρα ή Αμάρα. <<Πως αλλιώς θα καταλάβουν ποιος τις γαμάει καλύτερα>> απαντάω ειρωνικά και το χαμόγελο μου γίνετε πιο πλατύ.  

Τα μάτια του Άλεξ αστράφτουν και έρχεται προς το μέρος μου με ορμή, σηκώνομαι και τον σπρώχνω μακριά πριν καν προλάβει να με αγγίξει. <<Έλεος κάθε φορά τα ίδια. Μην κάνετε σαν πεντάχρονα. Ντυθείτε και ξυπνήστε και αυτές>> η φωνή του Αντρέι ακούγετε μέσα στο δωμάτιο και τον κοιτάζουμε. Ο Σεμπάστιαν σβήνει οργισμένος το τσιγάρο του και σηκώνεται και αυτός. 

Ο Άλεξ με κοιτάζει μια τελευταία φορά και πιάνει το πουκάμισο του από το πάτωμα. <<Εεει ξύπνα>> σκουντάω την γκόμενα, αλλά τίποτα. Ρίχνω ένα βλέμμα προς τον Σεμπάστιαν που προσπαθεί μάταια να ξυπνήσει την άλλη, αλλά καμία επιτυχία. Τα μαύρα μαλλιά της είναι ριγμένα στα λευκά σεντόνια και διακρίνω ακόμα τα κόκκινα σημάδια πάνω στον πισινό της, καθώς την γαμούσα μαζί με τον Άλεξ προηγουμένως. <<Σήκω. Ώρα να φύγεις>> της ρίχνω μια ξυλιά στον πισινό και πετάγεται. 

Twisted PleasureWhere stories live. Discover now