Κεφάλαιο 8

506 32 13
                                    

Ενάμιση χρόνο πριν. 

Γουέντι.

Σεπτέμβρης του 2022.

<<Δεν ακούω κουβέντα θα κάνεις ότι σου λέω, αλλιώς δεν πρόκειται να πρόκειται να σου δώσω ούτε ένα δολάριο, για να ανοίγεις το ηλίθιο οίκο μόδας σου>>. Ο πατέρας μου χτυπάει το χέρι του πάνω στο γραφείο και με κάνει να αναπηδήσω, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό ώστε να με αναγκάσει να παντρευτώ τον Μάικλ Κίνγκ. Τον άνδρα που μισώ περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον σε αυτόν τον κόσμο. Τον άνδρα που πριν έξι χρόνια χρόνια διέλυσε την ζωή μου. <<Δεν υπάρχει περίπτωση να παντρευτώ τον Μάικλ Κίνγκ, δεν τον θέλω και είμαι σίγουρη πως ούτε και αυτός με θέλει>>. Ο πατέρας μου χαμογελάει και πετάει μερικά χαρτιά προς το μέρος μου, <<Τότε γιατί συμφώνησε με αυτόν τον γάμο>>. ΤΙ!

Πιάνω τα χαρτιά και βλέπω μια συμφωνία ανάμεσα στον πατέρα και σε αυτόν, με απώτερο σκοπό τον γάμο μας και την ένωση των οικογενειών μας. <<Δεν μπορεί...>> λέω και κοιτάζω την υπογραφή του. Αποκλείεται να δέχτηκε κάτι τέτοιο, έχουμε να μιλήσουμε έξι χρόνια, τι σκατά ήθελε από εμένα τώρα. Δεν του έφτασαν όλα αυτά που μου έκανε, ήθελε να με αποτελειώσει. <<Όχι>> λέω κοφτά. Τα μάτια του πατέρα μου πέφτουν πάνω μου και χαμογελάει ειρωνικά <<Τότε ξέχνα τον οίκο μόδας που τόσο πολύ θέλεις>>. Γαμώτο. Είναι το όνειρο ζωής μου, πάσχισα τόσο πολύ για να τους πείσω, δεν μπορώ να κάνω πίσω τώρα. 

<<Γιατί;>> ρωτάω <<Γιατί αυτόν;>> συμπληρώνω, θα μπορούσα να δεχτώ οποιοδήποτε άλλον, ώστε να αποκτήσω την επιχείρηση μου, γιατί πρέπει να είναι ο Μάικλ Κίνγκ ο άνδρας που με αναγκάζουν να παντρευτώ. <<Γιατί αυτός έχει δύναμη, εξουσία, χρήματα και είναι γιος ενός από τους ιδρυτές του ιδρύματος μας. Εκτός κι αν προτιμάς να παντρευτείς τον γιο του Σμιθ, που είναι δεκαέξι>>. Ξεφυσάω και σφίγγω την ξύλινη καρέκλα με τις ιδρωμένες πλέον παλάμες μου, <<Μπορώ να διαλέξω μόνη μου τον άνδρα που θα έχω δίπλα μου, δεν ζούμε στον 18ο αιώνα αλλά στον 21ο>>.

<<Φυσικά και μπορείς, αλλά γιατί να το κάνεις, όταν ο πατέρας σου είναι εδώ για εσένα. Δυο επιλογές έχεις Γουέντι, μπορείς να διαλέξεις εσύ τον άνδρα που θες, αλλά δεν θα ανοίξεις τον οίκο ή να επιλέξεις τον Μάικλ Κινγκ και την εταιρία σου. Δυο σε ένα. Φαντάσου πόσο μπορείτε να κάνετε παρέα>>. Ναι το φαντάζομαι.  

Δεν απαντάω, δεν υπάρχει λόγος είμαι ήδη χαμένη. <<Θα λάβω την σιωπή σου ως θετική απάντηση. Σε δύο μήνες είναι ο γάμος σας>>. Ορίστε. Σε δυο μήνες. Γιατί; 

Twisted PleasureWhere stories live. Discover now